Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Google löytää kuvani salaisen ihastuksen nimellä? ! ?

Vierailija
24.01.2016 |

Olen ihastunut erääseen mieheen johon minulla ei ole mitään työ- tms. kytköksiä, ollaan molemmat varattuja omilla tahoillamme. Kun googlaan tämän ”salaisen ihastukseni” nimen ja valitsen kuvahaun, sieltä löytyy meikäläisen kuva ja sen takaa sitten minun blogisivu! Kuitenkaan sivullani ei lue sen miehen nimeä eikä sitä löydy sivultani myöskään haulla. Miten tämä on mahdollista ja miten kuvani voisi poistaa Google-hausta? Onneksi sama ei tapahdu toisinpäin…

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä googlaa ittees niin usein.

Vierailija
2/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkoitin ,että miten saisi poistettua sen ,että minun kuva löytyy sen miehen nimellä. Omalla nimellä hakiessa löytyy minun ja muiden saman nimisten kuvia. Kummallista miten google voi tietää. Meillä ei ole mitään suhdetta mutta kyllä viestitellään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tapahtuu samaa ja kysyinkin sitä joskus täältä. Veikkaan, että oon googlannut miehen nimen niin useasti, että google jotenkin kytkee nyt minut häneen. Ei kiva :(

Vierailija
4/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu tosiaan että minunkin pelkällä etunimellä löytyy jo useita naisten kuvia.

t. mies

Vierailija
5/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, niin sen kai sitten täytyy olla, sitä epäilin... Toinen vaihtoehto ois tietty se että se mies googlaa minua niin usein ;)

Vierailija
6/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.  Ei voi mitään.  Pirun algoritmit. Hänelle julkinen rakkaudentunnustus tietysti.

Vierailija
7/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tallentanut miehen kuvan hänen nimellä omiin tiedostoihisi? Hakukoneet indeksoivat koko blogin sisällön ja jollei tiedostoja ole erikseen piilotettu, myös ne. Kuvahaulla voi etsiä kuvia sivuilta, jos arvelee sivuston takana olevan kuvia enemmän kuin nettisivu näyttää, kirjoittamalla googlen kuvahakuun esim näin: mauste site:meira.fi Haku näyttää kaikki meiran sivuilla olevat maustekuvat.

Vierailija
8/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kai vaan pitää google-taukoa ja toivoa että algoritmit unohtavat meikäläisen kohtapuoliin.

Vierailija
9/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tallentanut miehen kuvan hänen nimellä omiin tiedostoihisi? Hakukoneet indeksoivat koko blogin sisällön ja jollei tiedostoja ole erikseen piilotettu, myös ne. Kuvahaulla voi etsiä kuvia sivuilta, jos arvelee sivuston takana olevan kuvia enemmän kuin nettisivu näyttää, kirjoittamalla googlen kuvahakuun esim näin: mauste site:meira.fi Haku näyttää kaikki meiran sivuilla olevat maustekuvat.

Tai jos et miehen kuvaa, niin jotain tekstiä tms, jossa miehen nimi? Vaan tosiaan jos olet blogiisi kirjautuneena googlannut häntä paljon, niin sillon hakukone alkaa yhdistää sinut kyseiseen nimeen.

Vierailija
10/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tallentanut miehen kuvaa, ja poistelen myös hakuhistorioits säännöllisesti...

Vierailija
11/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun ihastuksella ei ole kuin yksi kuva netissä. :( Sekin varmaan vanha.

Vierailija
12/18 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kysyjä tässä taas: Sen miehen nimellä löytyy hänen omia kuvia, työkavereiden kuvia, minun kuva, mutta ei hänen vaimon kuvaa...

Vierailija
13/18 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi*****  - Nyt tarkistin mitä kuvahaku löytää miehen vaimon nimellä, sieltä löytyy minun kuva top kympistä! Enkä ole edes googlannut tuota vaimon nimeä kuin yhden kerran aiemmin!! Voiko tuo johtua siitä että mies googlaa minua ahkerammin :(

Vierailija
14/18 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, google paljastaa stalkkerit :)

Vierailija
15/18 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu tosiaan että minunkin pelkällä etunimellä löytyy jo useita naisten kuvia.

t. mies

Olet "jännämies" :D

Vierailija
16/18 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google ei näytä sitä mitä se tietää, vaan sitä mitä se haluaa sinun tietävän.

Hakutulokset ovat siis profiilistasi riippuvia. Neutraalit hakutulokset saat toisella koneella, tai loggaantumalla kaikista googlen palveluista ulos, tyhjentämällä selaimen tiedot (muista cookiet) ja avaamalla selaimen incognito -tilassa. 

Vierailija
17/18 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos paljon viimeisimmälle vastaajalle! Ikävä kyllä en saanut noilla vinkeillä kuvaani häviämään haun tuloksista vaikka poistin historiat, cookiet etc. ja avasin firefoxin privaattina. Näemmä IE löytää kuvani myös vaikka en ole käyttänyt sitä selainta juuri ikinä. Pitää vielä kokeilla eri koneella ;)

Vierailija
18/18 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriipiä. Jos siis omalla nimelläni haettaessa tulisi vastaan toisen erinimisen henkilön nimi tai kuva, johon mulla ei pitäisi olla mitään kytköksiä, niin voi johtua siitä, että hän on googlannut mua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi