HEh....Oletteko koskaan miettineet sitä, kun vastaan on kävellyt joku pariskunta, että miten ne mahtaa panna???
hehe..joskus miehen kans tuli puheeksi että molemmat ollaan usein itsekseen pohtineet, että miten noi ja noikin yleensä panee..
Aika hassua :)
Muita jotka ovat miettineet joskus samaa :)
Kommentit (16)
Voi video! Tästä lähtien tulen todennäköisesti miettimään... :-)
Eiköhän se homma hoidu melko samalla tyylillä ihan jokaisessa makuukammarissa...? Sisään ja ulos jne.
tuotakin on panaissut?? kun näkee tosi räjähtäneen ja kulahtaneen näköisiä äitejä.....
juu mutta just samaa oon miettinyt että minkälaisia asuu talossa ja jos nään ihmisiä niin mietin minkälaisia mahtavat olla luonteeltaan tai näyttää ilman vaatteita tms... =)
Vierailija:
tuotakin on panaissut?? kun näkee tosi räjähtäneen ja kulahtaneen näköisiä äitejä.....
Tuota samaa minäkin välillä mietin kun katson peiliin =D!
Mää oon kans miettiny samaa!! :D
Ja välillä tulee mieleen et olisko ittellänsä enää mitään virkaa " markkinoilla" .. Onneks kohta tulee kevät, sit näkee kuka kattoo ja ketä! ;)
*tirsk*
mutta tutuista ja sukulaisista minäkin olen välillä miettinyt, eikä niitä oikein osaa kuvitella panemassa :)))))
Ainoa seksielämä joka minua kiinnostaa on omani. Jos joskus tulee mieleen joidenkin muiden panemiset niin yritän äkkiä ajatella jotain muuta, suorastaan ällöttää ajatella muiden värkkejä.
vanhempani ovat ainakin kerran harrastaneet seksiä. En tosiaan tahdo tietää yksityiskohtia. Ääääk.
On aika herkullista kuvitella, millaisia pikkupöksyjä ja kalsareita ihmisiltä löytyy vaatteidensa alta.
Ovat varmasti sivistyneesti . Ei esim ähkäisyjä tai pieruja tai haisevia tuotoksia.
Taikka sit pariskunnasta jotka ei vain yksinkertaisesti sovi muottiin harrastamaan seksiä, sellasia " nössöjä" , huonoryhtisiä ja kuntoisia ja mistä ei millään tavalla tihku seksi. Joskus käy myös mielessä jos näkee sexyn miehen et toi on varmaan hyvä;)
että mitenköhän usein ja missä asennoissa nuokin tekee sitä???
Varsinkin sellaisista tutuista, joita tavatessaan ei yleensä ensimmäisenä ajattele seksiä (kuten srk:n pappi)
autoajeluilla olen kyllä katsellut taloja ja miettinyt minkälaisia ihmisiä niissä asuu.