Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HEh....Oletteko koskaan miettineet sitä, kun vastaan on kävellyt joku pariskunta, että miten ne mahtaa panna???

Vierailija
15.02.2006 |

hehe..joskus miehen kans tuli puheeksi että molemmat ollaan usein itsekseen pohtineet, että miten noi ja noikin yleensä panee..

Aika hassua :)

Muita jotka ovat miettineet joskus samaa :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoajeluilla olen kyllä katsellut taloja ja miettinyt minkälaisia ihmisiä niissä asuu.

Vierailija
2/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi video! Tästä lähtien tulen todennäköisesti miettimään... :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se homma hoidu melko samalla tyylillä ihan jokaisessa makuukammarissa...? Sisään ja ulos jne.

Vierailija
4/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotakin on panaissut?? kun näkee tosi räjähtäneen ja kulahtaneen näköisiä äitejä.....

Vierailija
5/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mutta just samaa oon miettinyt että minkälaisia asuu talossa ja jos nään ihmisiä niin mietin minkälaisia mahtavat olla luonteeltaan tai näyttää ilman vaatteita tms... =)

Vierailija
6/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuotakin on panaissut?? kun näkee tosi räjähtäneen ja kulahtaneen näköisiä äitejä.....

Tuota samaa minäkin välillä mietin kun katson peiliin =D!

Vierailija
7/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon kans miettiny samaa!! :D

Ja välillä tulee mieleen et olisko ittellänsä enää mitään virkaa " markkinoilla" .. Onneks kohta tulee kevät, sit näkee kuka kattoo ja ketä! ;)

*tirsk*

Vierailija
8/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tutuista ja sukulaisista minäkin olen välillä miettinyt, eikä niitä oikein osaa kuvitella panemassa :)))))

Vierailija
9/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa seksielämä joka minua kiinnostaa on omani. Jos joskus tulee mieleen joidenkin muiden panemiset niin yritän äkkiä ajatella jotain muuta, suorastaan ällöttää ajatella muiden värkkejä.

Vierailija
10/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempani ovat ainakin kerran harrastaneet seksiä. En tosiaan tahdo tietää yksityiskohtia. Ääääk.

Vierailija
11/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika herkullista kuvitella, millaisia pikkupöksyjä ja kalsareita ihmisiltä löytyy vaatteidensa alta.

Vierailija
12/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmasti sivistyneesti . Ei esim ähkäisyjä tai pieruja tai haisevia tuotoksia.

Vierailija
13/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka sit pariskunnasta jotka ei vain yksinkertaisesti sovi muottiin harrastamaan seksiä, sellasia " nössöjä" , huonoryhtisiä ja kuntoisia ja mistä ei millään tavalla tihku seksi. Joskus käy myös mielessä jos näkee sexyn miehen et toi on varmaan hyvä;)

Vierailija
14/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttunut hysteerisen hauskaksi.

Vierailija
15/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitenköhän usein ja missä asennoissa nuokin tekee sitä???

Vierailija
16/16 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin sellaisista tutuista, joita tavatessaan ei yleensä ensimmäisenä ajattele seksiä (kuten srk:n pappi)