Mitä teen krapularuuaksi?
Olen ollut krapulassa koko päivän, ja nyt vasta alkaa helpottaa. En ole kyennyt syömään, ja nyt pitäisi jotain kehittää. Ehdotuksia?
Kommentit (27)
Alkoholi muuten ON hermomyrkky ellette te miinustajat sitä tienneet. Ja krapula ON myrkytystila, alkoholimyrkytys, voi johtaa pahimmillaan kuolemaan. Että se ryyppäämisen hienoudesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään uskovainen kukkahattutäti, mutta tuollainen juominen on holtitonta ja vastuutonta ja etenkin jos on lapsia siinä, saavat huonon luuseri elämisen mallin ja kuolevat parikymppisinä alkoholin tai huumeiden haittavaikutuksiin. On nähty niin monta kertaa läheltä että noin siinä käy, parhaat elää ehkä 10 vuotta mutta useimmat kuolee alkoholismiin viiden vuoden sisällä kun juovat niin että tulee tuollainen krapula. Krapula on, kuten te sivistyneet yyberihmiset varmastikin tiedätte, myrkytystila ja sellaisen aiheuttaminen itselleen vapaaehtoisesti on kyseenalaista. Alkoholi on hermomyrkky.
Hermomyrkky on ainoa laillinen päihde. Todella typerää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun tulee krapula? :D
No tuo on selvä osoitus jo siitä että et hallitse juomistasi. Alapeukuttakaa niin paljon kuin tykkäätte, se vain osoittaa että olette kaikki aivottomia rapajuoppoja.
Selema. Täti on hyvä ja poistuu pätemästä meidän rapajuoppojen keskustelusta sitten. Haluan velloa maksakirroosissani rauhassa, kiitos kaunis.
Toivottavasti sulla ei ole lapsia siinä kärsimässä sitten. Onnea vaan valitsemallasi (lyhyellä) tiellä.
Kuka täällä lapsista on mitään maininnut? Kysyttiinkö lasten kankkuseen jotain nauravanakkiversiota???? Meillä ainakin on lapset joskus mummolassa/kavereilla hoidossa ja me aikuiset ILMAN LAPSIA voidaan joko nuss.. aivot narikkaan, veisata kirkossa, juosta maraton tai vaikka ryypätä kaksin käsin yms yms yms!!! Miten lapset tästä kärsii????? Ihan älytöntä sun syyttelysi! Lapset myös haetaan omalla AUTOLLA SELVIN PÄIN sieltä hoidosta, eikä ne ole siellä vuosikausia!!!ohis
Mä ens alkuun paistasin pannulla esim. pyttistä ja lisäksi paaaljooon kylmää appelsiinimehuu tai maitoo.
Mut kyl pitsaa ei voita mikään!
Minä tein englantilaisen aamiaisen kopion. Pekonia, munia, nakkeja, leipää, herkkusieniä, tomaattia ja lisäksi ranskalaisia. Oli hyvää nami.
Ahh..englantilainen aamiainen on kyllä ihan huippu krapularuoka! Mutta en viitti näin myöhään enää semmosta.
Ja kankipyllyssä-rouvalle tiedoksi, lapsia ei ole eikä tule vielä vuosiin, joten nou hätä. Ja kyllä, tiedän, että päihtyminen ja krapula ovat myrkytystiloja. Ymmärrän, että sinulla on nyt joku vahva tarve elää traumaasi tässä keskustelussa minun krapularuokailuni kautta, mutta toivoisin myös sinun ymmärtävän, että minä teen omat virheeni ja valintani, eikä sinun kannata niihin sekaantua. Mene hoitamaan sitä alkoholisoitunutta miestäsi minun sijastani.
OT: Mä rakastan krapularuokaa! Suunnittelen syömiseni jo kauan ennen alkoholien ostamista. Krapulapäivät on oikeastaan ne ainoat päivät vuodessa, kun herkuttelen niin paljon kun napa vetää. Leffa pyörimään, herkut naaman eteen ja nauttimaan. Sitten pienet koomat väliin ja lisää herkkuja :)