Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gran Canarilla parvekkeelta tippunut 1v

Vierailija
24.01.2016 |

Mitenhän on mahdollista tuo tippuminen? :(

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tapaus, oli syy mikä tahansa.

Vierailija
62/69 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme joulukuussa 1v ja 11kk ikäisen tyttömme kanssa Teneriffalla. Olimme terassilla jossa oli ihan normaalit kaiteet. Seisoin metrin päässä pojasta ja yhtäkkiä huomasin että hänen päänsä ja toinen jalkansa oli kaiteen toisellla puolella. Yksi kaiteista oli eri levyinen kuin mut kaiteet.. Ehdin napata tyttöä paidasta ja riuhtaisin hänet takaisin parvekkeelle, niin että itki kun korvaan sattui. Kyseessä neljän tähden hotelli villa mandi nimeltään. Ei voi luottaa arkkitehtuurin samalla tavalla kuin suomessa. Minulle ei ole koskaan käynyt mitään noin pelottavaa. Lisäksi heti ensimmäisenä päivänä lapsi yritti työntää tuolin parvekkeen kaiteen viereen ja kiivetä. Tuon ikäistä pakko vahtia koko ajan tuollaisissa paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tuo poika livahti tekstiin koska meillä myös 4v poika. Tästä alle 2v tytöstä tässä tekstissä kyse t.73

Vierailija
64/69 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin lomalla meidän 3-vuotiaan vilkkaan kanssa niin laitoin verhot lasioven eteen ettei tiedä siellä olevan parveke. Kukaan ei siis mennyt parvekkeelle lapsen nähden. Olisi varmasti halunnut sinne jos olisi tiennyt sellaisesta. Oltiin kaupunkilomalla, joten tarkoituksena ei ollut viettää aikaa parvekkeella naapuritaloa katsellen. Oli ihan järkyttävän alhaalla se parvekkeen kaide. Lisäksi kyseessä oli joku kattohuoneisto/sviitti/perhehuone, että se parveke ulottui tosi kauas, taisipa mennä jopa katolle asti.

Vierailija
65/69 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vie lapsiani lentokoneeseen ennen kuin ovat kouluiässä, koska lentokoneilmasta noin puolet on vanhaa käytettyä ilmaa joka kiertää jokaisen ihmisen hengityksen kautta, miettikää miten helposti ne matkustamobakteerit tarttuvat etenkin vauvoihin ja taaperoihin jo tunnin sisällä, kun noilla ei pahemmin vastustuskykyä jos jokaisen korvapöpöt ja hengityselinten pöpöt ja kurkun mädät osuu omaan kehoon.

Kaikki tuttavapiirin ne "aina sairaina olevat lapset" ovat juuri näitä joita käytetään lentokoneilmassa 1-2 krt vuodessa. Minusta tosi julmaa altistaa lapset tuolla tavalla.

Mun tuntemani tutut sairaat lapset on just niitä, jotka ei ikinä matkustele missään vaan syö luontaistuotteita, ovat rokottamattomia, juovat raakamaitoa jos sitäkään. Hoidetaan kosketusterapiassa (ihan mikä tauti vaan).

Vierailija
66/69 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olimme joulukuussa 1v ja 11kk ikäisen tyttömme kanssa Teneriffalla. Olimme terassilla jossa oli ihan normaalit kaiteet. Seisoin metrin päässä pojasta ja yhtäkkiä huomasin että hänen päänsä ja toinen jalkansa oli kaiteen toisellla puolella. Yksi kaiteista oli eri levyinen kuin mut kaiteet.. Ehdin napata tyttöä paidasta ja riuhtaisin hänet takaisin parvekkeelle, niin että itki kun korvaan sattui. Kyseessä neljän tähden hotelli villa mandi nimeltään. Ei voi luottaa arkkitehtuurin samalla tavalla kuin suomessa. Minulle ei ole koskaan käynyt mitään noin pelottavaa. Lisäksi heti ensimmäisenä päivänä lapsi yritti työntää tuolin parvekkeen kaiteen viereen ja kiivetä. Tuon ikäistä pakko vahtia koko ajan tuollaisissa paikoissa.

Siis oliko tyttö vai poika?

Vierailija
67/69 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa jos vaikka sille äidille on iskenyt ripuli tms. Ja vauva vaeltanut itse sinne parvekkeelle, saanut työnnettyä oven auki. Se tunne äidillä kun yhtäkkiä tajuaa että mihin se lapsi on mennyt... Ei vitsi tää on kyllä niin kamalaa..

parveke kiinni ja lapsi silmän alle kun ripuloi vessassa. 

Vierailija
68/69 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkäsin kans ihan samaa kun olimme Thaimaan matkalla kun nuorimmainen oli 1,5v ja todela kova kiipeilemään. Kun valittiin hotelleja, niin en suostunut menemään yhteen hotelliin, jossa koko käytävä mitä pitkin käveltiin huoneeseen (4. kerros) oli tuollaista pitkää parveketta, ja tuoleja ja pöytiä joka puolella. Mieheni piti minua hysteerisenä, mutta siis näin siitä painajaista etukäteen, joten muutettiin sitten suunnitelmia ja mentiin toiseen hotelliin.

Vierailija
69/69 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Suomen Tjäreborg käyttää (tai ainakin on käyttänyt).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan