Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei jumalauta!Liberomerkeistä!

Vierailija
15.02.2006 |

Siis mulla kasapäin poikamerkkejä liberon vaippapaketeista!Ovat kuulemma vanhoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Keräyskiin otetaan vastaan enään pupumerkkejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten, jos lapsesi on yli 2 v et saa POIKA-merkeillä enää mitään ja ovat roskis kamaa... =((

Vierailija
2/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ollut jo jonkin aikaa tiedossa ja tästä on käyty jo useampi kk kädenvääntöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy liberon sivuilta katsomassa mitä merkkejä ne ottaa vastaan ja mitä ei. Multa otti kÿllä ne poikamerkit samaanlaisin kuin pupumerkitkin.

Vierailija
4/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjouksen marimekkobodysta, johon nimenomaan pitäisi olla jotain muita kuin pupumerkkejä (oli 2 eri merkkivaihtoehtoa, ja joku poika niissä muistaakseni oli)? Itsellä iso kasa pupumerkkejä.

Vierailija
5/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta erotus (muutama euro paketissaan) aina jemmaan. osta niillä sitten vaikka reimatekki, tuskin menee ne rahat ihan heti vanhaksi..

Vierailija
6/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pupu-sukat ja askartelu-essu, vaikka kaikki lähettämäni merkit ei ollu pupuja

Vierailija
7/7 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhiljaa siirrytty pupumerkkeihin. Vuodenvaihteessa ottivat vielä vastaan poikamerkkejä koska niitä löytyi vielä pakkauksista mitä myytiin. Nyt myynnissä pitäisi olla enää pelkkiä pupumerkeillä varustettuja pakkauksia. Kamppanjat ovat aikakohtaisia esim 1.2.-1.5. joka tarkoittaa että tuolla aika välillä ostetut vaippapakettien merkit kelpaavat (tätä tuskin kukaan niin prikulleen noudattaa mutta pointti on tässä). Näin minä olen asian ymmärtänyt eikä hamstraamisesta ole juurikaan hyötyä.