Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haetko seksiseuraa netistä tai tunnetko jonkun, joka niin tekee???

Vierailija
24.01.2016 |

On kuulemma hyvin yleistä nykyään, että treffipalstalta poimitaan joku, aletaan viritellä ja sitten nähdään ja pannaan. Eikä tavata enää. Mun on vaikea uskoa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjän saa pyytämättäkin.

Miksi siis vaivautua?

Naisena saat varmasti, mutta riippuu millainen mies olet, että saatko vai et. Suurin osa miehistä ei saa mitenkään ilman rahaa.

Vierailija
22/26 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En netistä, vaan tinderistä! Ei siinä tarvitse edes hirveesti viritellä, vaihdetaan pari viestiä joissa sovitaan tapaaminen, tavataan, jos vaikuttaa livenäkin pantavalta tapaukselta niin sitten pannaan.

N24

Pakko olla vähän buzzkill ja todeta, että kyllä se Tinderkin on netissä.

Nojuu mutta ajattelin että tässä ketjussa tuolla netillä enemmän tarkoitettiin nettideittipalstoja :) On kuitenkin vähän eri asia puhua tinderistä kuin vaikka suomi24:n treffipalvelusta.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakos Tinderistä sitten helpostikin seksiä naisilta? Aika monet naiset ovat sanoneet minua komeaksi, mutta olen tällainen hyvin epäaktiivinen introvertti, joka ei käy missään. Seksiä oli viimeksi 7 vuotta sitten. Olisi aika helppo ainakin ajatuksen tasolla vaan kotona paukuttaa likejä, vaihtaa pari sanaa chatissa ja sitten lähteä tapaamaan ja todennäköisesti panemaan, kun minulla tuntuu olevan joku mystinen vetovoima.

Luulenpa että tinderissä on paljon muitakin naisia liikkeellä kuin minä, jotka ovat myös vain sen seksin perässä eli aika helposti saa jos on mukava ja kivannäköinen.

N24

Vierailija
24/26 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsiskellyt jonkin aikaa ja lukenut miesten ilmoituksia, mutta en ole löytänyt ketään sellaista jota haluaisin enkä ole ottanut yhteyttä keneenkään. Ehkä vielä joskus löytyy se "yksi miljoonasta", tai sitten ei. Olen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
25/26 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En netistä, vaan tinderistä! Ei siinä tarvitse edes hirveesti viritellä, vaihdetaan pari viestiä joissa sovitaan tapaaminen, tavataan, jos vaikuttaa livenäkin pantavalta tapaukselta niin sitten pannaan.

N24

Mites toi Tinder ei kuulu tohon netti-kategoriaan :D

Vierailija
26/26 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Mites toi Tinder ei kuulu tohon netti-kategoriaan :D

No on se kuitenkin aika eri juttu kuin jotkut nettideittipalstat, vaikka nettiyhteyttä vaatiikin :D

N24