Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiihtolomalla Lontooseen, Roomaan vai Venetsiaan?

Vierailija
24.01.2016 |

Kahden teinin kanssa.

Kaikkiin löytyy hyvät lennot ja kohtuuhintainen hotelli. Lontoo tulisi nyt kalleimmaksi.
Roomassa on käyty ennenkin.
Myös Budapest ja Ateena on tarkasteltu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkin hotelleja. Melko kallista Lontoossa. Jotain kohtuullisia saa n 800 neljälle neljä yötä. Katsoin läheltä metroa ja keskeisiltä paikoilta

Onko hyviä vinkkejä hotelliin? Tai alueeseen?

Kannattaa ilman muuta ottaa Airbnb:n kautta huoneisto! Teitä on kumminkin monta, joten yksi hotellihuone ei riitä. Me olimme 8 yötä lähellä Harrodsia 1300 e. Ja siinä siis oli kahden makkarin ja kylppärin asunto, kaikkine mukavuuksineen, keittiöineen, netteineen, pesukoneineen jne.

Kannatyaa varatessa katsoa, että kämppä on hyvällä paikalla lähellä metroa, niin kulkeminen on vaivatonta.

8

Hyvä vinkki. Olen aina ottanut huoneistotkin hotels.comista

Vierailija
22/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon lennot on nyt varattu. Airbnbstä etsin asuntoja. Turistin oyster cardit on tilattu. Harry Potter studioille ainakin. Ja perus kohteet. Vähän shoppailua. Ehkä jotain jalkapalloa.

Neljä päivää aikaa. Mukavaa

Kiitos vinkeistä. Lisääkin saa antaa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä otit lennot ja paljonko maksoivat?

T. Hiihtoloman reissua myös suunnitteleva

Vierailija
24/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Rooman tunnelmasta, myös talvella, silloin ei ole paljon turisteja. Helmikuussa saattaa jo olla 16 astetta ja keväistä.

Mutta myös minä varasin matkan lontooseen helmikuussa, vaikka kävin siellä ihan vasta. Minusta siellä on liikaa ihmisiä, eikä tunnelma ole yhtä viehättävä kuin Roomassa. Mutta Lontoossa on kyllä nähtävää hurjasti. Jäi mieleen  victoria&albert museum, nuoria voisi kiinnostaa myös natural history museum(dinosaurus) ja ehkä british museum(egyptin muumiot). London eye on varmaan kaikille kiva, lähellä oli joku sea life tyyppinen paikka. 

Vinkkinä nyt voisin antaa myös että kannattaa opetella liikkumaan mieluummin 2-kerroksisilla busseilla mitä metroilla. Metrot on tosi ankeita ja täynnäkin ja pitkien tunnelimatkojen päässä. Bussit oli kivoja, usein pääsi ylös eteen josta näki sightseeinkiä. Mobiililaitteisiin voi ladata appseja joista näkee paikallisliikenteen aikatauluja ja reittejä ajankohtaisesti, ja myös bussissa ollessa voi kännykässä kartasta katsella missä ollaan menossa ja osaa jäädä oikealla pysäkillä pois. 

Itse otin ebookersista. Hotelliarvosteluja luen aina ennen varaamista tripadvisorista, hyvä hotelli saa hyvät arvostelutkin.

Vierailija
25/25 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta, täällä kanssa hiihtolomalla Lontooseen suuntaava perhe. Lennot norwegianilta noin 110 euroa per naama. Hotellin löytäminen olikin haastavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi