Lyhyiden miesten kannattaa etsiä huomaavaisia ja empaattisia naisia - muut etsivät itselleen henkivartijaa
Itse olen lyhyehkö mies ja minulla on ollut kaikenlaista säätöä naisten kanssa ja ne naiset jotka minusta ovat pitäneet ovat olleet joko älykkäitä, empaattisia tai näiden yhdistelmä. Joukossa on ollut kauniitakin naisia. Olen ajatellut että miehen lyhyys ei ole sama asia kuin rumuus, näitä ei tulisi verrata keskenään. Olen usein nähnyt kauniita naisia lyhyiden miesten kanssa, mutta harvemmin rumien miesten seurassa.
Tietysti lyhyen miehen voi "kelpuuttaa" kuka tahansa, mutta omalla kohdallani olen huomannut että vahvaluontoiset ja henkisiltä ominaisuuksiltaan hieman miehekkäämmät naiset (vaikka ulkoiseti olisivat naisellisia) eivät usein välitä minusta. He etsivät "miehekästä" miestä. Lyhyys on tavallaan epämiehekäs piirre miehessä, ei ruma piirre. Itse olen onnekseni kiltti luonteeltani, joten naiset joista kiinnostun, eivät välitä siitä että olen lyhyt. He eivät edes etsi mitään machoilijaa.
Usein lyhyitä miehiä lohdutellaan sillä että kaikki enaiset eivät niin välitä ulkonäöstä. Tuo lohdutus yhdistää lyhyyden rumuuteen. Todenmukaisempi lohdutus olisi, että kaikki naiset eivät etsi äärimmäisen miehekästä miestä. Lyhyys on enemmän epämiehekäs, kuin ruma piirre.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D jos sua lohdutttaa niin ajattele vaan noin
Hymiö on huono vasta-argumentti.
Ohan siinä tekstiäkin :DDD plus hymiöhymiöhymiöhymiö :DDD
Jos lyhyys olisi rumaa, Tom Cruise ei olisi naisten mieleen.
Ex vaimo pakeni salaa lapsen kanssa ahdistavasta liitostaan. En nyt pitäisi Tomia minään lyhyiden miesten idolina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on fyffee, ja naiset tykkää fyffestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aina jaksaa huvittaa että nainen haluaa suojelijan. En kyllä suojelisi omaa naistani. Jos se on niin typerä että menee soittamaan poskea väärille tyypeille ja kuvittelee että minä alan siivoamaan sen sotkuja niin yllätys on tiedossa.
Sä ootki paska äijä
Mutta eihän naiset halua mitään väkivaltaista hullua...vai haluaako sittenkin?
?Ei tietenkään väkivaltaa joka kohdistuu itse naiseen, mutta kyllä munat pitää löytyä tarvittaessa. Et sä nyt ihan viisas ole
Mihin sen väkivallan pitää kohdistua, jotta on muna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cruise onkin tunnettu kaappihomo, jonka nenä on leikattu. Cruisella on lusäksi rahaa ja mainetta. Ks. Hjallis Harkimo
Tom Cruisella on komean miehen maine. Harkimolla tietääkseni ei. Logiikkasi ontuu.
On niitä lyhyitä naisiakin. Itse oon alle 160 joten en haluiskaan mitään parimetristä hongankolistajaa. Mieheni on 175cm, oikein sopiva minulle, itse en pidä lyhyenä, exät olleet alle ton. Haluan kyllä että mies on minua pidempi, kerran tapailin jotakuinkin itseni pituista kundia ja vähän häiritsi se pituus kyllä, vaikka se ei ollutkaan syy suhteen jatkumattomuudelle.
Lyhyys ja rumuus eivät ole sama asia. Mieluummin hyvännäköinen pätkä kuin ruma hujoppi. Ja lopulta tärkeintä on se, mitä löytyy sen paketin sisältä, eli luonne, arvot, moraalikäsitys, elämänasenne, ym asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aina jaksaa huvittaa että nainen haluaa suojelijan. En kyllä suojelisi omaa naistani. Jos se on niin typerä että menee soittamaan poskea väärille tyypeille ja kuvittelee että minä alan siivoamaan sen sotkuja niin yllätys on tiedossa.
Sä ootki paska äijä
?Ei tietenkään väkivaltaa joka kohdistuu itse naiseen, mutta kyllä munat pitää löytyä tarvittaessa. Et sä nyt ihan viisas ole
Tämän kirjoittaja on valkoroska, joka asuu luultavasti vanmtaalaisessa lähiössä. Kaikki naiset eivät todellakaan ajattele näin.
Eiköhän kaikkien miesten kannata etsiä huomaavaisia ja empaattisia naisia.
Löytöretkellä saattaa toki törmätä monenlaiseen.
Mä en tykkää pitkistä miehistä. Kunhan ei ole mua lyhyempi. :)
163cm
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikkien miesten kannata etsiä huomaavaisia ja empaattisia naisia.
Löytöretkellä saattaa toki törmätä monenlaiseen.
Päinvastoin, hissukoiden kannattaa suunnata huomionsa kusipääakkoihin. Pitää olla balanssissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ootki paska äijä
Vihollisiin. Eli toisiin miehiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ootki paska äijä
Siitä joutuu vankilaan. Siellähän sitä munaa tosin saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex vaimo pakeni salaa lapsen kanssa ahdistavasta liitostaan. En nyt pitäisi Tomia minään lyhyiden miesten idolina.
En ole tuosta kuullut, sen muistan, että Tomin äiti pakeni Tomin kanssa väkivaltaista miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cruise onkin tunnettu kaappihomo, jonka nenä on leikattu. Cruisella on lusäksi rahaa ja mainetta. Ks. Hjallis Harkimo
Tomppa ennen ja nyt: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2777209/Smile-ve-got-new-g…
Mies 29v ja 1v kirjoitti:
Ihan hyviä ajatuksia. Fyysisyyttä lyhyt mies voi tuoda esiin ainakin tanssimalla. Sitten hän ei ole enää vain lyhyt mies, vaan voi saada naisten huomiota kun taas 190cm kovikset tuijottavat vihaisena yökerhon sohvalla.
Lyhyt mies tanssimassa = tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä ootki paska äijä
Siitä joutuu vankilaan. Siellähän sitä munaa tosin saa.
Mun kumppanini seurusteli ennen juuri noitten naistaan puolustavien tyyppien kanssa. Kun sossunrahat loppui, tyypit varastivat ruoat ja juomat kaupasta. Nykyisin kaikki ovat vankilassa, osalla ei ole asuntoakaan. Lopulta tuli järkiinsä, kasvoi aikuiseksi ja otti miehen, joka ei ole sössinyt asioitaan.
Lähinnä kyllä parta, kalju, leveät hartiat, rinnattomuus, erilainen takapuoli ovat ns.miehen tuntomerkkejä. Teinipoika ja nainen voivat hyvinkin olla yli 180-senttisiä. Eivät kaikki pitkät naiset ole miesmäisiä tai transtaustaisia.
Minä haluan huomaavaisen ja empaattisen miehen. Ulkonäkö on sivuseikka.