Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyiden miesten kannattaa etsiä huomaavaisia ja empaattisia naisia - muut etsivät itselleen henkivartijaa

Vierailija
24.01.2016 |

Itse olen lyhyehkö mies ja minulla on ollut kaikenlaista säätöä naisten kanssa ja ne naiset jotka minusta ovat pitäneet ovat olleet joko älykkäitä, empaattisia tai näiden yhdistelmä. Joukossa on ollut kauniitakin naisia. Olen ajatellut että miehen lyhyys ei ole sama asia kuin rumuus, näitä ei tulisi verrata keskenään. Olen usein nähnyt kauniita naisia lyhyiden miesten kanssa, mutta harvemmin rumien miesten seurassa.

Tietysti lyhyen miehen voi "kelpuuttaa" kuka tahansa, mutta omalla kohdallani olen huomannut että vahvaluontoiset ja henkisiltä ominaisuuksiltaan hieman miehekkäämmät naiset (vaikka ulkoiseti olisivat naisellisia) eivät usein välitä minusta. He etsivät "miehekästä" miestä. Lyhyys on tavallaan epämiehekäs piirre miehessä, ei ruma piirre. Itse olen onnekseni kiltti luonteeltani, joten naiset joista kiinnostun, eivät välitä siitä että olen lyhyt. He eivät edes etsi mitään machoilijaa.

Usein lyhyitä miehiä lohdutellaan sillä että kaikki enaiset eivät niin välitä ulkonäöstä. Tuo lohdutus yhdistää lyhyyden rumuuteen. Todenmukaisempi lohdutus olisi, että kaikki naiset eivät etsi äärimmäisen miehekästä miestä. Lyhyys on enemmän epämiehekäs, kuin ruma piirre.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto ja itsetuntemus ovat paljon suurempi asia suhteessa kuin koko. Tapasin eilen tosi seksikkään, tosi lihavan miehen. Upea ja karisma huokui hänestä. Harmiksi on varattu.

Vierailija
2/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D jos sua lohdutttaa niin ajattele vaan noin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aina jaksaa huvittaa että nainen haluaa suojelijan. En kyllä suojelisi omaa naistani. Jos se on niin typerä että menee soittamaan poskea väärille tyypeille ja kuvittelee että minä alan siivoamaan sen sotkuja niin yllätys on tiedossa.

Vierailija
4/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, oon ite 170cm ja oon aina syttynyt samanpituisista miehistä <3

Vierailija
5/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aina jaksaa huvittaa että nainen haluaa suojelijan. En kyllä suojelisi omaa naistani. Jos se on niin typerä että menee soittamaan poskea väärille tyypeille ja kuvittelee että minä alan siivoamaan sen sotkuja niin yllätys on tiedossa.

Sä ootki paska äijä

Vierailija
6/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee muualle itkemään.

Vierailija
7/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lyhyt mies tippuu automaattisesti kategoriaan; ruma

Vierailija
8/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ajatuksia. Fyysisyyttä lyhyt mies voi tuoda esiin ainakin tanssimalla. Sitten hän ei ole enää vain lyhyt mies, vaan voi saada naisten huomiota kun taas 190cm kovikset tuijottavat vihaisena yökerhon sohvalla.

Vierailija
9/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee muualle itkemään.

Ei pidä loukkaantua jos lyhyt mies omaa hyvän itsetunnon.

Vierailija
10/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymiö on huono vasta-argumentti.

Vierailija
11/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohan siinä tekstiäkin :DDD plus hymiöhymiöhymiöhymiö :DDD

Vierailija
12/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset pitävät kumppaniaan älykkäänä sen perusteella, että tämä on tehnyt fiksun kumppanivalinnan.

Miksi tulkitset vahvaluonteisen naisen etsivän pitkää miestä? Eikö olisi paljon loogisempaa ajatella että hän etsii vahvaluonteista miestä etkä sinä ole sellainen?

Pituus ei takaa tappelun voittamista, tai mitä se nyt sitten tarkoittaakin kun väitetään naisten hakevan "turvaa" pitkistä miehistä. En tajua tuota henkivartija-juttua.

Oma tulkintani on, että pituus viehättää siksi että se on niin selvä miehen tunnusmerkki (tässä siis samoilla linjoilla aloittajan kanssa). Ja totta kai se viehättää että miehessä on selkeän maskuliinisia piirteitä, siis kun kyseesssä on heteronainen. Toki on muitakin tunnusmerkkejä: matala ääni, lihaksikas vartalo ym. Naisesta riippuu, millaiseen tärkeysjärjestykseen nuo ominaisuudet laittaa. Kun puhutaan ulkoisesta viehätysvoimasta.

Vierailija
13/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei lyhyys haittaa. Olen seurustellut itseäni lyhyempien miesten kanssa. Mutta mikä sä olet sanomaan kuka mies on ruma? Monet miehet on rosoisen karismaattisia. En tykkää kiiltokuvapojista. Jos mies on naismaisen ksunis tsi muuten hyvännäköinen, en syty hänestä.

Vierailija
14/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, oon ite 170cm ja oon aina syttynyt samanpituisista miehistä <3

Vierailija
15/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lyhyys olisi rumaa, Tom Cruise ei olisi naisten mieleen.

Vierailija
16/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei lyhyys haittaa. Olen seurustellut itseäni lyhyempien miesten kanssa. Mutta mikä sä olet sanomaan kuka mies on ruma? Monet miehet on rosoisen karismaattisia. En tykkää kiiltokuvapojista. Jos mies on naismaisen ksunis tsi muuten hyvännäköinen, en syty hänestä.

Siis *kaunis *tai

Mulle karisma, äly, ja ennen kaikkea LUONNE on ne tärkeimmät.

Vierailija
17/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ootki paska äijä

Mutta eihän naiset halua mitään väkivaltaista hullua...vai haluaako sittenkin?

Vierailija
18/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen on oltava komea ja pitkä. ei vaan pysty muuhun, sori poijjaat

Vierailija
19/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lyhyys olisi rumaa, Tom Cruise ei olisi naisten mieleen.

Cruise onkin tunnettu kaappihomo, jonka nenä on leikattu. Cruisella on lusäksi rahaa ja mainetta. Ks. Hjallis Harkimo

Vierailija
20/38 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ootki paska äijä

Mutta eihän naiset halua mitään väkivaltaista hullua...vai haluaako sittenkin?

?Ei tietenkään väkivaltaa joka kohdistuu itse naiseen, mutta kyllä munat pitää löytyä tarvittaessa. Et sä nyt ihan viisas ole