Keksikää kiva tekstari, jolla vongata seksiä aviomieheltä.
Mies ei ole kotona. Panettaa. Ajattelin ehdottaa seksiä tekstarilla. Puutteessa olen ollut jo monta viikkoa. Emme ole harrastaneet seksiä tänä vuonna kertaakaan. Minä haluaisin, mies ei innostu. Hän haluaa olla aloitteen tekijä. Ei tykkää minun aloitteista, joten en ole yrittänytkään tehdä aloitetta. Keksikää joku kiva tekstari, jolla saan miehen ajatukset seksiin ja että saisin seksiä illalla. Kiitos!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole kotona. Panettaa. Ajattelin ehdottaa seksiä tekstarilla. Puutteessa olen ollut jo monta viikkoa. Emme ole harrastaneet seksiä tänä vuonna kertaakaan. Minä haluaisin, mies ei innostu. Hän haluaa olla aloitteen tekijä. Ei tykkää minun aloitteista, joten en ole yrittänytkään tehdä aloitetta. Keksikää joku kiva tekstari, jolla saan miehen ajatukset seksiin ja että saisin seksiä illalla. Kiitos!
Laita viestiä, että kävit juuri puntarilla ja olet laihtunut 5 kg. Aiot myös jatkaa aerobicissa kunnes saavutat tavoitteesi 20 kg laihtuminen.
Lisäksi kävit tänään kampaajalla ja aiot laittautua iltaa varten.
Sinkkumies
Onpa aika puistattava ajatus, että tuollainen viesti saisi jonkun miehen innostumaan seksistä. Vai oliko tämä nyt niin hienovaraista ironiaa, että meni minulta yli hilseen?
Sitten se on puistattava totuus.
Sinkkumies
Ahaa, nyt ymmärrän miksi olet sinkku. Onnea valitsemallasi tiellä, kuten tavataan sanoa.
Kiva. Tällä palstalla ymmärretään minua joka päivä.
Epäilen kyllä ettei oikeasti ymmärretä, vaan yritetään tuoda esille omaa ylemmyyttään. Jokainen tyylillään, kuten tavataan sanoa.
Sinkkumies
Tälle aviomiehelle saa laittaa seksiviestejä ja varmaan saa seksiäkin.
T ei pihtari mies.
Pariterapiaa molemmille ja sulle dildo näin alkuun.
Mies laiharille niin halut nousee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on 40v., mutta yhtä vähän on halunnut seksiä jo 25 vuotiaana. Itse haluaisin useamman kerran viikossa, joten kyllähän tämä vituttaa. Rakastaja on ollut joskus vuosia sitten. Oli henkisesti liian raskasta. Siihen en enää lähde.
ApEhkä tuossa on syy, miksi miehesi ei halua seksiä. Kuka nyt lutkaa haluaisi paneskella.
En määrittelisi itseäni lutkaksi. Olen 39 v. ja olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa elämäni aikana. Maksua en ottanut kummaltakaan.
Ap
Minäpä olen 30 v ja harrastanut seksiä kymmenen miehen kanssa, mutta en ole koskaan pettänyt ketään ja halveksin pettämistä. Minun mielestäni sinä olet moninkertainen lutka minuun verrattuna. Mutta meillä jokaisella on oma moraalikäsityksemme, eipä sillä.
Aviomies ei halua?? Kannattaisiko nyt sitten miettiä oikeasti mikä on. Joku mättää elämässä jos haluja ei ole miehelläsi. Rakastaako hän sinua oikeasti? Jos rakastaa, niin pitää sinut tyytyväisenä makkarissa siltikin vaikka omat halut olisi hänellä vähäisemmät. Näin se menee. Itse olen onnellisessa asemassa. Aviomies haluaa aina. Ei kieltäydy edes väsyneenä koskaan. Kokisin sen todella loukkaavana. Tulisi olo, että joku vika jossain jos ei haluaisi. Juttele miehesi kanssa, älä tyydy tuohon enää. Vaimo-78