Silloin kun äiti oli nuori...
Kerroin 12-vuotiaalle pojalleni, että silloin kun olin hänen ikäisensä, me mentiin luistelemaan kavereiden kanssa läheiselle koulun kentälle talvella joka ilta (jos ei nyt ihan paukkupakkasia ollut). Ja hiihtelemässäkin käytiin ihan vapaa-aikana siskon kanssa, eväät oli mukana ja kuumaa kaakaota termarissa.
Mikä oli kommentti: Mut äiti silloin ei ollut nettiä!
Kommentit (3)
Me tehdään tuota nykyäänkin sisarusten kanssa, vaikka kotona on 100 megan netti ja ei mitään rajoituksia netin käytön suhteen :D Ja ihan vapaaehtoisesti vielä, vanhemmat eivät ole tainneet kertaakaan pakottaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat rohkaista poikaasi tällaisiin aktiviteetteihin, niin teidän kannattaa mennä niihin koko perheen voimalla. Tuskin nettiin ja digitaalisiin viihdykkeisiin tottunutta esiteiniä saa oma-aloitteisesti tuollaiseen reippailuun (vaikka se kuulostaisi ihan mukavaltakin).
Minä yritin luistella muutaman vuoden tauon jälkeen, kun poika oli joku 5-v. En enää pysynyt pystyssä. En ole kokeillut sen jälkeen. Suksia ei minulla olekaan. Ei minunkaan vanhemmat koskaan olleet meidän lasten kanssa luistelemassa tai hiihtämässä.
ap
Jos haluat rohkaista poikaasi tällaisiin aktiviteetteihin, niin teidän kannattaa mennä niihin koko perheen voimalla. Tuskin nettiin ja digitaalisiin viihdykkeisiin tottunutta esiteiniä saa oma-aloitteisesti tuollaiseen reippailuun (vaikka se kuulostaisi ihan mukavaltakin).