Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silloin kun äiti oli nuori...

Vierailija
23.01.2016 |

Kerroin 12-vuotiaalle pojalleni, että silloin kun olin hänen ikäisensä, me mentiin luistelemaan kavereiden kanssa läheiselle koulun kentälle talvella joka ilta (jos ei nyt ihan paukkupakkasia ollut). Ja hiihtelemässäkin käytiin ihan vapaa-aikana siskon kanssa, eväät oli mukana ja kuumaa kaakaota termarissa.

Mikä oli kommentti: Mut äiti silloin ei ollut nettiä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat rohkaista poikaasi tällaisiin aktiviteetteihin, niin teidän kannattaa mennä niihin koko perheen voimalla. Tuskin nettiin ja digitaalisiin viihdykkeisiin tottunutta esiteiniä saa oma-aloitteisesti tuollaiseen reippailuun (vaikka se kuulostaisi ihan mukavaltakin). 

Vierailija
2/3 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään tuota nykyäänkin sisarusten kanssa, vaikka kotona on 100 megan netti ja ei mitään rajoituksia netin käytön suhteen :D Ja ihan vapaaehtoisesti vielä, vanhemmat eivät ole tainneet kertaakaan pakottaa ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat rohkaista poikaasi tällaisiin aktiviteetteihin, niin teidän kannattaa mennä niihin koko perheen voimalla. Tuskin nettiin ja digitaalisiin viihdykkeisiin tottunutta esiteiniä saa oma-aloitteisesti tuollaiseen reippailuun (vaikka se kuulostaisi ihan mukavaltakin). 

Minä yritin luistella muutaman vuoden tauon jälkeen, kun poika oli joku 5-v. En enää pysynyt pystyssä. En ole kokeillut sen jälkeen. Suksia ei minulla olekaan. Ei minunkaan vanhemmat koskaan olleet meidän lasten kanssa luistelemassa tai hiihtämässä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme