Mies haluaisi että kantaisin mukana jotain pikku puukkoa iltalenkeillä
Äsken saunassa tokas että voisin ottaa taskuun pienen linkkarin kun yksinään käyn iltasella lenkillä. Tuli vähän puskista. Mutta sieltä kuulema voi tulla jotain muutakin tätä nykyä, puskista nimittäin.
Kommentit (33)
Ootas ku ilmat lämpenee, sit saat kokee sen että äänestämällä voi vaikuttaa ihan konkreettisesti... Ellet sitten henk. kohtasesti niin ainakin median välityksellä.
No, kyllä mä oon ottanu mukaan lenkille... Vielä ei ole joutunut käyttämään.
Ajatus on huono. Jos puskista hyökkää joku, on parasta huutaa ja juosta. Tavallinen suomalainen nainen on pienestä pitäen opetettu olemaan lyömättä ja potkimatta, eikä osaa käyttää mitään aseita. Pikku naarmut vain raivostuttaa päällekarkaajan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa että saat syytteen pahoinpitelystä tai tapon yrityksestä?
Haluaa tod.näk että vaimo saa jatkossakin lenkkeillä turvallisin mielin.
Eipä paljon järkeä. Saattaa vain pahentaa tilannetta, kun taitamattomalla se veitsi päätyy helposti omaan nahkaan. Joku hälytin voisi olla parempi.
Mun mies halusi mukaan tällaisen
Vierailija kirjoitti:
Nykyisessä elämäntilanteessa olisin valmis ottamaan riskin. Tulisipa kunnolla julkisuutta Suomen epäoikeudenmukaisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin syyte pahoinpitelystä tai tapon yrityksestä kuin itse raiskauksen uhrina oikeudessa.
Kun ette sitä puukkoa osaa käyttää, niin älkää ottako sellaista mukaan. 99 % todennäköisyydellä ette edes uskaltaisi tehdä sillä mitään, joten siitä ei ole kuin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus on huono. Jos puskista hyökkää joku, on parasta huutaa ja juosta. Tavallinen suomalainen nainen on pienestä pitäen opetettu olemaan lyömättä ja potkimatta, eikä osaa käyttää mitään aseita. Pikku naarmut vain raivostuttaa päällekarkaajan.
LOL, Suomessa on maailman väkivaltaisimmat naiset.
Senhän takia täällä aina joskus joku pääsee noita mamuja karkuunkin kun eivät ole tottuneet, että naiset pistää hanttiin.
Joku pippurikaasu olis parempi.
Helpompi ja nopeempi vetää esiin ja käyttää. Ja pysäyttääkin päällekarkaajan varmemmin. Tai sitten joku hälytin.
Jotain linkkaria on ihan turha alkaa räpeltää siinä kohtaa kun kimppuun on jo hyökätty.
ÄLKÄÄ PELÄTKÖ!
LOLDIERS OF ODIN turvaa teitä!!!
Me pellet oomme hauskoja ja meillä ei ole keppihevosia!
Ei puukkoa mukaan, vaan äänihälytin ja joku spray-maali voisi toimia. spreijaat ryökäleen vaikka pinkiksi tai siniseksi. Poliisin helppo löytää, kun pötkii pakoon.
Muu Eurooppa ostaa lupavapaita pippurisumuttimia -täällä on moiset ankarrrrasti kielletty!
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö rakastavan miehen mieluummin haluta että vaimo tulee lenkillä pahoinpidellyksi/raiskatuksi/tapetuksi?
hälytin kirjoitti:
Ei puukkoa mukaan, vaan äänihälytin ja joku spray-maali voisi toimia. spreijaat ryökäleen vaikka pinkiksi tai siniseksi. Poliisin helppo löytää, kun pötkii pakoon.
Reps. Ens kesänä täällä ei liiku kuin valkoisia, pinkkejä ja sinisiä miehiä.
Olen jo ostanut lapsille ja itselleni turvahälyttimet. Pitivät juuttaanmoista ääntä kun kokeilin niiden toimivuutta. Eihän nekään välttämättä estä raiskausta/varkautta, mutta mahdollisuudet rikokseen ovat kyllä paljon heikommat jos joku lähellä kuulee hälytyksen.
Jokin ase pitäisi kehittää niitten suomalaistenkin miesten varalle.
Voiko ulkomailta tilata niitä raiskauksen-esto-kondomeja?
Niitähän haluttiin Suomenkin markkinoille, mutta jostain syystä suomalaiset miehet väittivät, että kaikki naiset valehtelee raiskauksista, niin ei saa.. missä oli odinit silloin..
Mitä pienellä puukolla tekee? Pienen haavan max.
Aseen pitää olla sellainen että se pelottaa.