lapset joiden vanhemmat käyttää kovempia kurinpalautusotteita
ovat selkeästi leikeissään rajumpia ja herkemmin käyvät " käsiksi" toiseen lapseen.
On se vain todettava niin, että tukkapöllyn hyväksyvien lapset ovat " väkivaltaisempia" leikkikavereita......
Kommentit (5)
mitä ystäväni kotona sitten oikein tapahtuu koska hänen lapsensa lyö ja potkii muita lapsia? Itse olisin tähän asti voinut vannoa ettei tässä perheessä edes ääntä juuri koroteta mutta kielletään napakasti ja johdonmukaisesti. Ja kerrotko onko lapseni nyt jotenkin häiriintynyt kun ei tappele ja hakkaa toisia kun olen ottanut kaksi kertaa haivenista kiinni kun on yrittänyt purra kaveriaan eikä tee sitä enää? Pitänee mennä perheterapiaan koska lapseni ei lyö ja hakkaa muita ja pureminenkin jäi pois...
Väitätkö että valehtelen kun sanoin ottaneeni haivenista kiinni?
5
ne joita hyssytellään vain varovasti ja joille selitetään asioita tuntitolkulla, ovat niitä jotka tekevät ihan mitä lystäävät eikä vanhemmilla ole lastensa tekemisiin mitään kontrollia.
Onko tämä sinun mutu-tuntuma tutkimustietoa vai ihan tieteellisesti todistettu väite? Linkitäpä minulle tutkimus, jossa näin sanotaan.