Oletteko huomanneet tietoisuuden lisääntymisen ja maailmanlaajuisen muutoksen?
Oletteko huomanneet kuinka maailmassa on tapahtumassa jotain suurta? Oletteko huomanneet kuinka tietoisuus lisääntyy kiihtyvällä vauhdilla? Ehkä ihmiskunnalla on toivoa.
Kommentit (15)
Päättäjät ovat vastuussa monesta. Isot yritykset ja valtiot mm saastuttavat luontoa. Valitettavasti raha menee monesti edelle.
Ihmisiä riistetään, kuten lapsityövoimaa käytetään surutta kun tilataan yritykseen tuotteita. Ja tehtailla lapset ja aikuiset altistuvat myrkyille.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet kuinka maailmassa on tapahtumassa jotain suurta? Oletteko huomanneet kuinka tietoisuus lisääntyy kiihtyvällä vauhdilla? Ehkä ihmiskunnalla on toivoa.
Ai mun "ex"-sekopää on löytänyt palstalle, tai joku senkaltainen hörhö.
Tietoisuus niinku mistä?
Minä toivoisin, että tää epä-älyllinen selfie- ja shoppailukulttuuri alkaisi pikku hiljaa mennä pois ja ihmiset keskittäisivät tarmonsa sen sijaan esim. ilmastonmuutoksen hidastamiseen ja siihe, miten tää maapallo ylipäätään saataisiin säilytettyä seuraavalle sukupolvelle, mut eipä oo näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Tietoisuus niinku mistä?
Minä toivoisin, että tää epä-älyllinen selfie- ja shoppailukulttuuri alkaisi pikku hiljaa mennä pois ja ihmiset keskittäisivät tarmonsa sen sijaan esim. ilmastonmuutoksen hidastamiseen ja siihe, miten tää maapallo ylipäätään saataisiin säilytettyä seuraavalle sukupolvelle, mut eipä oo näkyvissä.
Tämä oli ihan järkevä pointti.
Olen. Olemme kaikki yhtä. Tiedekin jo sen todistaa, että kaikki on leijuvia partikkeleita, vuorovaikutuksessa toisiinsa. Ja kuten fraktaali tai pyörteinen kotilo, kaikki kiihtyy ja kertautuu, eksponentiaalisesti. Ja mitä vaikkei ihmiskunnalla olisikaan toivoa? Ehkä silti tietoisuutemme ei koskaan lopu vaan energia jatkaa matkaansa muualle.
Me menemme kohta muualle planeetalle!!!
Vierailija kirjoitti:
ja sossu maksaa….
Mutta vain halvimmalle planeetalle, parhaat paikat saat kun maksat itse.
Vierailija kirjoitti:
ja sossu maksaa….[/quote
:D
En. Ainakaan positiivisessa mielessä. Mistä tietoisuudesta puhut?