Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kiusasi koiraani :(

Vierailija
28.06.2008 |

Serkkuni oli käymässä luonani kolmevuotiaan poikansa kanssa, minulla on parivuotias lempeäluonteinen mutta aika arka ja lapsiin tottumaton koira. Aluksi kaikki meni hyvin, isuimme pöydässä kahvitellen ja lapsella oli mehua ja keksejä joihin tämä ei tosin kauaa jaksanut keskittyä kunnes säntäsi makuuhuoneen ovelle minne olin koirani laittanut jotta sekä serkkuni että tämän lapsi että koirani saavat olla rauhassa. Saman tien alkoi kuulua ulinaa ja juoksin makkariin missä kakara veti koiraa korvista ja koirani oli todella hädissään, huusin sille kakaralle että lopeta muttei uskonut joten en voinut muuta kuin tarttua poikaa kovasti niskavilloista kiinni ja irrotin tämän kädet koiran korvista. Olin niin raivoissani sille penikalle, että pyöritin sitä kunnolla niskasta ja huusihan se penska kurkku suorana, serkkuni oli minulle tästä raivoissaan ja lähti asunnostani ovet paukkuen! Mitä olisi pitänyt tehdä, antaa sen pikku pirulaisen vain kiusata koiraa? Vai maanitella tätä lopettamaan koiran kiusaaminen?S..tana että ärsyttää tuollaiset vanhemmat jotka sallivat kakaroilleen millaisen terrorin tahansa!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et ole äiti, etkä ikinä sellaiseksi tule!!!

Vierailija
2/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vie kakarasi myös jos todellakin hyväksyt tuollaisen käytöksen, että eläimiä saa kiusata!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vie kakarasi myös jos todellakin hyväksyt tuollaisen käytöksen, että eläimiä saa kiusata!!!!

Vierailija
4/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei koskaan ole ollut eläimen kanssa ennen tekemisissä?

Sinä ap kuitenkin kiusasit lasta!

Vierailija
5/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyseessä 3v lapsi. Ei 3 vuotialla ikävä kyllä voi olla kauheasti käsitystä siitä mitä eläinten kanssa voi tehdä ellei ole tottunut niihin.

Mutta aikuisella naisella pitäisi olla jokin käsitys siitä mitä kolme vuotialle lapselle voi tehdä!!!

T4

Vierailija
6/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo karahan kuulostaa ilmiselvältä psykopaatin alulta, ensin kiusataan eläimiä sitten...!! Itse en menisi vastuuseen teoistani, jos joku lapsi tai aikuinen eläimiä kiusaa!

Vierailija
8/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkä ikäinen lapsi? Joka tapauksessa olisit voinut otaa lapsen nätisti irti koirasta ja selittää miksi niin ei saa tehdä

Vierailija
9/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin eläinrakkaana ihmisenä varmasti tarttuisin lapseen hädissäni jotta lapsi irrottaisi otteensa koirasta. eikä siinä tulisi mietittyä että mistä lasta kiinni ottaa, kunhan saa koirasta irti.

tietysti sen jälkikäteen kurittamisen olisit voinut jättää sille kenelle se kuuluu...eli lapsen äidille!

Vierailija
10/10 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo karahan kuulostaa ilmiselvältä psykopaatin alulta, ensin kiusataan eläimiä sitten...!! Itse en menisi vastuuseen teoistani, jos joku lapsi tai aikuinen eläimiä kiusaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän