Onko teillä fetissejä? Kertokaa millaisia?
Itseäni on aina kiihottanut tupakka. Jo ihan ala-asteikäisestä saakka. Jotenkin tupakka fetissi voimistui viime keväänä. Kohta melkein vuosi sitten.
Mietin onko normaalia, että fetissi voimistuu?
Olen nuoruusiässä (16v)
Minulla ei ole elämää, ei kavereita, ei yhtään mitään. Oikein mikä tuottaisi mielihyvää.
Saan mielihyvää siitä kun katson tupakoivia ihmisiä. Lähden välillä kaupungille katselemaan tupakkaa polttavia ihmisiä.
Etenkin alaikäisten tupakointi kiihottaa minua. Johtunee siitä ehkä että olen alaikäinen itsekkin.
Minua kuitenkin mietityttää kun fetissi on tosi voimakas, että onko tämä enää normaalia? Vai johtuuko tuo siitä, kun elämässäni ei ole mitään niin haen mielihyvää tuosta.
Tuo helpottaa aina masturboimise jälkeen.
Onko muilla mitään vastaavaa?
Onko se voimakasta?
Ja miksi minun fetissini on viime keväänä voimistunut?
Kommentit (9)
Ei mitään voimakkaita fetissejä. Mutta joitakin erikoisuuksia ehkä, joita voisin pitää kiihottavina.
-eroottinen piirtäminen; olen itse taiteellinen. Ei niinkään mallista vaan mielikuvituksesta
-peniksen inhimillistäminen ja jumaloiminen; peniksestä puhuminen kolmannessa persoonassa henkilön tapaan, pieni kadehtiminenkaan ei haittaa, mutta ei ole välttämätöntä
Olis ihana runkata ja katsella kun tupakka palais apn pyllyssä sillei, että se filtteri olis painettu anukseen. Olis ihana ottaa siitä sitten savuja. ja nuolla pyllyä
Yritä saada väristyksiä jostain, mikä ei aiheuta syöpää.
Up