Seurusteluajan jälkeinen "räjähdys"
Naiset ja miehet, mitä mieltä? Kun on seurusteltu ja alkaa vakavempi osuus parisuhteessa, niin saako toinen esim lihota yli 10kg tai jopa enemmän? Tai olla kiinnittämättä huomioo ulkonäköönsä? Ja kyllä, ollaan mieheni kanssa hyvässä, rakastavassa suhteessa. Mutta molemmat sitä mieltä että ei haluisi toisen olevan lihava. Ihan terveydellisistäkin syistä. Kuinka sitä harrastaa yhdessäkään mitään mihin on tottunut? :/ Onko kokemuksia? Nim. Rahat takaisin? :D
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos toinen vaikka sairastuu vakavasti, miten sitten lautaillaan ja harrastetaan tantraseksiä?
On hyvä, että pitää itsestään huolta. Paino sanalla _itsestään_. Et voi vaatia kumppanilta yhtään mitään, varsinkaan eron uhalla.
Ihan syömällä lihomista tarkoitin. Aina vedetään tuo sairauskortti :D Yleensä niistäkin ihmiset laihtuu!
Tyttöystäväni lihoi raskauden aikana ja paino jäi. Ei ole ollut makuuhuoneen puolella yhtä komiaa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos toinen vaikka sairastuu vakavasti, miten sitten lautaillaan ja harrastetaan tantraseksiä?
On hyvä, että pitää itsestään huolta. Paino sanalla _itsestään_. Et voi vaatia kumppanilta yhtään mitään, varsinkaan eron uhalla.
Ai miten niin ei voi vaatia kumppanilta jotain eron uhalla? Ei varmaan voi sitten vaatia uskollisuuttakaan eron uhalla. Kyllä ainakin minun parisuhteessani saa olla vaatimuksia eron uhalla. Tiedän pettäessäni, että minun miehelläni on oikeus ottaa minusta ero, koska hän on vaatinut uskollisuutta.
Mies lihoi ja se ällöttää. Itse olen huoliteltu ja siisti, mies ei leikkaa hiuksiaan tai partaansa. Syö jatkuvasti herkkuja. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Mies lihoi ja se ällöttää. Itse olen huoliteltu ja siisti, mies ei leikkaa hiuksiaan tai partaansa. Syö jatkuvasti herkkuja. Yök.
Ootko koittanu kertoo miehelles siitä jotenkin? Hienovaraisesti vai suoraan? Vai vinkannut lenkille mukaan? Itse olen vähän samassa tilanteessa! Olen koittanut tehä kevyttä ruokaa kotona vähän niinkuin selän takana! Mutta ei vielä kyllä näy tulokset! :D