Te jotka tienaatte nettona 1000-1400€/kk, mitä työtä teette?
Kommentit (21)
Laitoshuotaja, 25 tuntia viikossa, käteen 1050/kk
Pakkaan elintarvikkeita esim. Puuroa mysliä jauhoja ja "bodausjauheita" ☺ 40h viikossa. Tykkään työstä mutta surkea palkka
Hoitoapulainen (ei koulutusta) hoitokodissa, 35h/vko, käteen1000 - 1400€/kk.
Porraskäytävien siivooja. 40 H/vko
FM
Kaupan kassa. Noin 25-37h/vko. Olen osa-aikainen eikä täyttä sopimusta ole koskaan luvassa.
Koulunkäynninohjaajana ollessa tienasin n. tuon verran, tarkkaa summaa en muista. Työaika oli 30h/viikko.
Koulusiivooja, työaika 37,5 h/vko.
Olin työkkärissä työllistettynä virkailijana, useilla eri osastoilla. Monenlaista oli asiakasta ja töitä oli ihan älyttömästi. Piti usein jäädä ylitöihin että sai päivän tehtävät tehtyä. Käteen maksettiin 1398 euroa kuukauden työstä. Aivan järkyttävän kertakaikkisen paska palkka ja aivan jäätävän paska duuni!
Lastenohjaaja iltapäiväkerhossa 1270verojen jälkeen 6h/pv
Noin 1400 netto. Lääketeknikko, kokoaikatyö.
Perhepäivähoitaja. Työaika tasoittuu 40 tuntiin viikossa, ja netto on n. 1350 euroa. Olen hyvin koulutettu.
Kotihommeleita. 1388€ nettotulon saan työkyvyttömyyseläkkeenä
Myyjä, noin 33h/vko, siinä 1300e/kk
Kaikkeen paskaan tekin suostutte! Ennemmin varmaan nyt istuisitte koulunpenkillä kuin tekisitte laiskuuttanne tuollaisia paskaduuneja. Mä olen tienannut tonnin jo sillä että menen maanantaiaamuna töihin ja tulen illalla kotiin.
Myyjä tavaratalossa. 15 tuntia viikossa. 1300-1400 tulee verojen jälkeen näppiin kuussa.
Kotiäitiys. Alapeukuttajia odotellessa.