Miksi mieheni haluaa kolmannen lapsen, minä en?
Ennestään meillä on kaksi tyttöä. Raskaudet ovat menneet helposti, synnytykset ihan sieltä ja syvältä itsestään. ;D Edelliset lapset ovat vasta 2 ja 4.
Minua huvittaa. Onko kenelläkään muulla tällaista tilannetta?
Mies puhuu, kuinka ihanaa olisi taas saada vauva ja kuinka sinä olet niin kaunis raskaana ja olisi kivaa, jos olisit taas kotona.
Jaaha- minusta meidän rahat ovat tiukalla, asunto kolmelle lapselle liian pieni ja pelkään jääväni ammatillisesti jälkeen, jos taas jään kotiin. Ehkä hieman myöhemmin. Todella huvittavaa, kun mies yrittää ylipuhua. Lieneekö puhtaat jauhot pussissa? ;D Aikaisemminkin puhunut vastaavia. Sitten sanoo, että ehkä se on toiveajattelua vain minulta.
Kommentit (8)
Itse koen vain, ettei kolmannen lapsen aika ole vielä ja en ehkä nimenomaan kykenisi vielä näillä resursseilla olemaan riittävän hyvä äiti kolmelle niin pienelle. Mutta kivasti sanottu ja NIIN totta! Periaatteessa olen siis itsekin samaa mieltä.
että saisi vielä pojan.
Kaksi tyttöä on miehelle aika pettymys.
mutta ap:kin heti epäilee onko miehellä "puhtaat jauhot pussissa." Miksi?
Onhan monessa perheessä yli kaksi lasta. Vai onko ne kaikki muka jotain naisen omia projekteja? Meillä mies kuumeilee toista, itse en ole vielä lämmennyt ajatukselle.
Meilläkin mies haluaisi kolmannen mutta mä en vaan jaksa ainakaan toistaiseksi ja miehen on tyytyminen minun tahtooni.
mutta kyllä hän tyttöjäänkin rakastaa, eivät suinkaan ole olleet pettymys. Joskus puhuu pojasta, mutta lisää ettei sillä niin merkitystä olisi. Vakuutteli myös, kuinka kolme kuitenkin riittäisi, vaikka tytön vielä saisikin.
Juu, en vain ole itse lähipiirissäni kuullut ennen vastaavaa. Piti ihan kysäistä täältä. :)
alkoi kuumeilla kolmosta, itse harasin vastaan(kaksi vanhinta todella vilkkaita lapsia ja raskaaksitulot ottivat aikaa, mietin jaksanko joka kuukautisia pettymyksiä kun toivottu raskaus ei alakaan). Meillä tosin ei ollut ihan puhtaat jauhot ukolla pussissa, meillä meni aika huonosti ja olin muuttamassa poiskin, mutta siis silloin kun mies alkoi kuumeilla tai puhua kolmosesta, suhteemme oli ihan reilassa taas ja kaikki iok mutta tiedän, että laski sen varaan, että kolmen lapsen kanssa en niin helposti vaihda maisemaa=).
Ei se mies minua ylipuhuttua saanut silloin heti mutta vuoden parin päästä aloin itse kuumeilla eikä miestä tarvinnut kahta kertaa käskeä siemennysaikaan;D
Kolmonen saatiin ja on tullut vielä nelonenkin..
Kyllä ne miehetkin kuumeilla voi, tiedän montakin meidän ystäväpiirissämme.
Enempihän se minustakin naistenhommia onO;
Sanotaanko että hän sai velkansa maksettua kuusi vuotta aiemmin ja että menestyi urallaan, vai että hän kasvatti kolme onnellista lasta joista on tullut onnellisia aikuisia?