Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

argh... opiskelukaveri soittelee jatkuvasti koulutehtävistä

Vierailija
23.01.2016 |

Jopa viikonloppuisin, kun itse en haluaisi ajatella mitään koulujuttuja juuri sillä hetkellä. Pienestäkin tehtävästä saattaa tulla monta puhelua. Kyselee jatkuvasti, miten joku juttu kannattaisi tehdä, mistä löytyy tietoa, teinkö minä sen näin vai noin yms. yms. Miten uusavuttomia ihmiset nykyään ovat?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita numero estoon.

Vierailija
2/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä ylempää amk-tutkintoa tekevä nainen pk-seudulla? Soitteli alkusyksyn mulle, sit estin hänet. Sori!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa varmaan mitalin nohevuudesta. :D

Vierailija
4/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä se o.

Vierailija
5/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä muka ole tehtävien ohjeistusta Moodlessa tai jossain muualla koulun sivuilla? Kehota ottamaan suoraan yhteyttä opettajiin, jos joku ohjeistuksessa mietityttää. Sano vaikka, ettet ole vielä edes vilkaissutkaan tehtäviä, joten turhan kysellä.

Eniten ihmetyttää tosin se, että jotkut soittelevat eivätkä laita ekana viestiä Whatsapissa...

Vierailija
6/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliasta on kerran neuvoa, mutta ei sun koko ajan tarvii puhelimeen vastata, jos soittaa monta kertaa samana viikonloppuna. Jos kyselee jälkeen päin, sanot että olit leffassa tai kylässä tai ravintolassa tai uimahallissa ja puhelin oli äänettömällä.

Vierailija
7/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita numero estoon.

No en nyt sentään. Ihan hyvä tyyppi ja olen tekemisissä vapaa-ajallakin, mutta kun pienestäkin tehtävästä pitää niin kamalasti kysellä. En minäkään tiedä kaikkea sen paremmin, kuin mitä ohjeissa on annettu. Miten voi pärjätä työelämässä, jos ei mitään osaa tehdä itsenäisesti ja ajatella omilla aivoilla....

Vierailija
8/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän kaipaa vain yleistä sosiaalisuutta ja vuorovaikutusta ja on saanut opiskelutehtävistä kivan puheenaiheen?

Vierailija
9/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliasta on kerran neuvoa, mutta ei sun koko ajan tarvii puhelimeen vastata, jos soittaa monta kertaa samana viikonloppuna. Jos kyselee jälkeen päin, sanot että olit leffassa tai kylässä tai ravintolassa tai uimahallissa ja puhelin oli äänettömällä.

Selkeintä on sanoa yksinkertaisesti suoraan, en ehdi/halua kokoajan neuvoa sinua koulutehtävissä. Ei jää epäselväksi.

Vierailija
10/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kaveri soitti tammikuun lopulla palautettavasta ryhmätyöstä jouluaaton aattona.. Yliopistossa ollaan.

Vierailija
11/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä voisi neuvoskella?

Vierailija
12/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kaveri soitti tammikuun lopulla palautettavasta ryhmätyöstä jouluaaton aattona.. Yliopistossa ollaan.

Mikä tässä on ongelma... .? Jos kerran yhdessä sitä työtä teette? Aaton aatto on tavallinen arkipäivä.

Vierailija
13/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain moitteita, kun en lauantaina juuri sillä sormennapsautuksella päässytkään tekemään ryhmätyötä, kun opiskelukaveri olisi halunnut. Olin juuri laittamassa salikamppeita kasaan ja lähdössä salille, kun tää einsteini keksi soittaa. Olisi kuulemma heti pitänyt tulla tekemään sitä tehtävää. Sanoin meneväni salille ja että illalla voidaan tehdä. Tuli hirveän syyllistävän sävyinen vuodatusviesti, jossa kaveri kertoi priorisoivansa koulutehtävät AINA kaiken muun edelle ja vielä kaiken huipuksi: "No tehdään sitten vittu tehtävät aina sinun aikataulujen mukaan". Kaikki tämä siksi, kun en juuri silloin päässyt tekemään, kun hän olisi halunnut. Tehtävän palautukseen oli monta viikkoa ja ei oltu aikaisemmin sovittu, että sitä pitäisi tehdä juuri silloin.

Vierailija
14/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä voisi neuvoskella?

Kyllä toisinaan ihan mielelläni juttelen ja vaihdan ideoita tehtävästä (saan joskus itsekin hyviä vinkkejä keskustelusta), mutta kyse oli siitä, että samasta yksinkertaisesta tehtävästä pitää soitella monesti ja mitään ei voi itse ratkaista.

Vierailija
15/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeintä on sanoa yksinkertaisesti suoraan, en ehdi/halua kokoajan neuvoa sinua koulutehtävissä. Ei jää epäselväksi.

Näin toimimalla helposti katkaisee koko ystävyyden.

Vierailija
16/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on ongelma... .? Jos kerran yhdessä sitä työtä teette? Aaton aatto on tavallinen arkipäivä.

No aika monella on tuolloin viimeiset jouluvalmistelut käynnissä ja etenkin opiskelijoilla ansaittu joululoma alkanut. Itse en kehtaisi häiritä ketään aatonaattona millään koulujutuilla, varsinkin kun palautukseen on reilusti aikaa. Eri juttu, jos se tehtävä pitäisi juuri silloin palauttaa.

Vierailija
17/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistossa loma alkaa jo joulukuun alkupuolella, jolloin kaikki lähtevät kotipaikkakunnille. Ja kyse ei varmaankaan ollut akuutista ongelmasta kun palautuspäivä kerran tammikuun puolella..

Vierailija
18/18 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan