Paras hiustyyli pyöreäkasvoiselle 35v naiselle?
Ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan! Menen maanantaina kampaajalle ja tekisi mieli saada vähän vaihtelua. Nykyään on siis pitkät, suorat tummat hiukset. Vähän tylsää, tiedän.
Kommentit (14)
No en tiiä mikä on sopivin mutta mulla on myös pyöreähköt kasvot ja mielestäni long bob eli edestä pidempi, takaa lyhyempi pitkä polkka sopii mulle hyvin. Ollut jo vuosikaudet aina sama malli, tosin kaikki kampaajat eivät osaa leikata oikeanlaista (en ole löytänyt tarpeeksi hyvää vakiokampaajaa vielä).
Mitä väliä sen nyt enää tossa iässä on?
Leikkaa siili. Helppo ja kiva.
Vierailija kirjoitti:
Jaajon tyyli.
Veikö Jaajo sulta jonkun muijan vai mistä tuo katkeruus haha
Long bob sanon myös minä! Itsellä pyöreät kasvot ja aika ollut pitkät hiukset, ajattelin, että lyhyempi vain pyöristäisi. Muutama kk sitten otin riskin ja leikkautin pitkän polkan. En olisi voinut olla tyytyväisempi! :) Ei pyöristä kasvoja lisää. Helppo hoitaa/pitää. Niin pitkä, että saa tarvittaessa kiinni, mutta tarpeeksi lyhyt, että on ryhdikäs.
Kyllä varmaan on muitakin pyöreäkasvoisia. No ikää on, mutta taidan sitten olla ikuinen babyface... Polkkavinkkiä voisinkin kokeilla. Ap
Ainoa oikea sinulle, aito ja alkuperäinen kananpärsetukka. Leikkauta ja nauti suosiosta.
Ei ainakaan lyhyt tukka, joka päättyy poskipäihin. Luo kammottavan pallopää-tunnelman.
Liian pitkät (varsinkin suorana roikkuvat) ja liian lyhyet hiukset pyöristää kasvoja entisestään. Long bob tai hieman yli olkapäille sopii yleensä parhaiten.
Jos leikkautat polkan, älä anna leikata liian lyhyttä. Haluat varmaan laittaa sitä jotenkin, niin jos laitat laineet niin lyhenee kymmenenkin senttiä... Mieti lopputulosta eikä suoraksi vedettyä märkää hiusta.
Kalju