Seksikäs plus size -malli
Törmäsin tällaiseen kuvaan ja täytyy sanoa että vaikka heteronainen olenkin, niin näyttää un mielestä todella kuumalta!
http://www.plus-model-mag.com/2012/05/plus-size-model-tara-lynn-graces-…
Kommentit (50)
Timo Soini on seksikäs plus size -malli
Aivan liian läski makuuni. Hervoton hehtaari-ihraperse. Etenkin tuo pyllistävä mustavalkoinen-mekko kuva on jäätävä. Kun läskilaardi paskantaisi kymmenen kilon kinkkua perseestään.
Heteromies
Joissain asioissa "ei ole mun makuuni" on liian jyrkkä vastaus joidenkin mielestä. Sitten voi lukea tommosen läskilaardittelun ja huomata, että jotain itselle epämiellyttävää mieltä voi toinen olla, mutta sekin pitää osata ilmaista kohteliaasti.
No onhan tuolla nyt aivan valtavan lihava perse. Ei sitä faktaa voi kiistää. Joku pitää, itse todellakaan en.
Lol. Vai ei muka pluskoon vaan tavallisen kokoinen?!? Huomaa että suomalaiset läskistyy.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Ugh, oksettava!!! Kauniin kuvauspaikan hukkaanheittämistä. Ihme, että leivos on pysynyt lautasella tässä kuvassa!
http://3o2fkh3cei6g217eh13mgw0p.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uplo…
Onkohan sulla kaikki hyvin, kun ihannoit luurankoja? Seurannut hiukan sun mielipiteitäsi, kun nimimerkillä kommentoit.
Varmaan itsellä joku ortoreksia. Senhän näkee jo tosta, että on ottanut sen sairaalloisen laihan 60-luvun mallin Twiggyn kuvakseen.
Minulla menee erinomaisen hyvin teihin lihavuuden normaalina näkeviin verrattuna.
Juu, siis sinähän olet jo valmiiksi merkittävästi alipainoinen ja haluat silti laihtua lisää. Olet kertonut laihduttavasi oksentelemalla, vaikka tiedostat ettei se ole terveellistä. Sinulle kuitenkin tarve laihduttaa merkittävästi alipainoisena jo valmiiksi on tärkeämpää kuin oma terveytesi. Siksi et luovu oksentelusta, koska et tiedä terveellisempääkään keinoa laihtua enää enempää.
Sorry, mutta ei sinulla näillä meriiteillä menee erinomaisen hyvin kehenkään verrattuna. Olet vakavasti sairas, syömishäiriöinen. Olet aivan yhtä paljon, ellet enemmänkin "laihuusdenialismin" pauloissa kuin he, joita sinun mukaasi vaivaa "läskidenialismi". Sinun kehonkuvasi ei ole yhtään heidän kehonkuvaansa terveempi. Sinä vain edustat vääristymän toista ääripäätä.
Jep, seksikäshän tuo.
Mutta kukapa nainen ei olisi noilla röyhelöillä ja hiuksilla.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuolla nyt aivan valtavan lihava perse. Ei sitä faktaa voi kiistää. Joku pitää, itse todellakaan en.
Fakta on fakta ja mielipide on mielipide ja tämä sinun avautumisesi oli tuo jälkimmäinen. Sinulle se on valtavan lihava perse, jollekin toiselle ei. Tämä on fakta, koska mitään standardimääritelmää ei perseiden koolle ole olemassa. Niin ja minun makuun tuo perse on juuri passeli, vähän isompikin saisi olla.
-m36-
Silmät kyseisellä mallilla oli todella seksikkäät, mutta kroppa ei ole minun mielestäni seksikästä nähnytkään. Liian pullukka.
T: Mies 28
Itsellä bmi 25 ja lääkärin kirjoitti sairauskertomustekstiin diagnoosiksi mm. komplisoitumaton lihavuus. Järkytyin, sillä vaikka tiedän etten ole hoikka niin en silti lihavaksi ole itseäni kokenut.