Pesetkö kädet AINA vessakäynnin jälkeen?
Pesen. Saippualla. Mies.
Oletko mies vai nainen?
Kommentit (64)
Jos ykkösellä niin pesen vedellä, jos kakkosella niin käytän saippuaa. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos ykkösellä niin pesen vedellä, jos kakkosella niin käytän saippuaa. Mies.
Hyi saatana. Ei se saippua juuri mitään maksa.
Itse pesen tietysti saippualla joka kerta, eihän tästä voi olla kysymystäkään. Nainen olen.
Saippualla. Aina.
N
Ja vessassa on pullo desiä. Sillä päivittäin pyyhin istuimen ja käsiin otan tarvittaessa pesun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pesen aina. Kuka muka ei pese?
Mun kämppis pissalla käydessään. Vessan vetämisen ja oven avaamisen välillä on 1,8 sek.
Pesen aina saippualla. Pesen keittiössä myös aina kun kokkailen monta kertaa. Mulla kuluu saippuaa ihan kauheasti Pesen myös kun tulen jostain kotia. Nainen.
Pesen aina paitsi silloin kun olen menossa sormettamaan eukkoni pillua. Pettäjä ansaitsee saada taudin.
Pesen, en saippualla aina. Pesen muutenkin käsiä usein. Meillä sairastellaan todella vähän koska kädet pestään aina kun tullaan ulkoa, lapset myös.
En edes vessanpöntön kantta laita kiinni ennen vetämistä, ja silti olen 40 viimeisen vuoden aikana oksentanut vain kolme kertaa, kerran mahatauti, kerran Noro, lapsena oksensin kerran muuten vaan kaiketi kun kukaan muu ei sairastunut enkä minäkään oksentanut kuin sen kerran. Olen ollut raskaanakin useamman kerran ja kärsinyt pahasta raskauspahoinvoinnista kaksosia odottaessa, monesti oli lähellä oksentaa, mutta en oksentanut.
Pahasta oksentamiskammosta kärsivä 41v. Nainen.
Pesen aina saippualla. Nainen olen.
Pesen aina saippualla. Esim. pöntön vedin ei välitä, kävitkö kakalla vai pissalla.
Pesen aina saippualla ja kuumalla vedellä kun olen käynyt vessassa, kun tulen kotiin, ennen ruoanlaittoa, ennen ruokailua, kun olen lukenut mainoksia/muuta postia, vienyt roskat jne.
Pesen aina saippualla. Yleisissä vessoissa kyllä näkee, että monet vain käyttää kädet sekunnin ajan veden alla. Olen nainen.
Pesen aina, ja pesen saippuaa käyttäen. Vielä kun muistaisi aina ennen vessanvetoa sulkea pytyn kannen. Ja hyi miten ällöttävää jos mies ei pese pissan jälkeen käsiään! Yh.
Vierailija kirjoitti:
Pesen aina, ja pesen saippuaa käyttäen. Vielä kun muistaisi aina ennen vessanvetoa sulkea pytyn kannen. Ja hyi miten ällöttävää jos mies ei pese pissan jälkeen käsiään! Yh.
Niin ja olen nainen.
Aina, ja saippualla. Mys silloin kun tulen kotiin, alan tekemään ruokaa, tai ylipäänsä mitään, ennen ruokailua, kun olen rapsutellut koiraa jne.Ällöttää ihmiset jotka ei pese. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pesen aina saippualla. Yleisissä vessoissa kyllä näkee, että monet vain käyttää kädet sekunnin ajan veden alla. Olen nainen.[/
Saman olen huomannut työpaikan wc-tiloissa. Voi yök!
Pesen vedellä ja kuivaan huolella kakkosen jälkeen.
Töissä huuhtasen ja kuivaan huolella, enkä enää koske käsin ovenkahvaan.
Pesen kädet ennen ruuanlaittoa.
-ei ikinä kipeä -
Pesen aina saippualla. Nainen.