Joko hait liiteristä euron kanasuikaleita?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska olivat paistisuikaleita. Yök.
Eikö kermaperseelle kelpaa?
Ei. Mä ostan vain fileitä ja niistäkin menee vielä roippeita roskiin kun oikein tarkalla päällä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ostin k-supermarketista Atrian maustamattomia filesuikaleita 2€/rasia.
Wow! Mennyt ohi tämä tarjous.
Alkuviikosta oli tämä tarjous. Myönnän että hamstrasin :)
Mitä vikaa paistisuikaleissa on, kun moni niitä niin halveksii? Ymmärrän jos maku ei miellytä, mutta muuten... Kuinka vieraantuneita todellisuudesta täällä oikein ollaan, jos kaiken pitäisi olla jotain fileetä?
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla, ap, mutta oikeesti nämä Lidl-aloitukset on varattu palstan nikille Lidl-mies.
:D
Eikö muka yksi liiterimamma mahdu joukkoon?
Ei kelpaa kissoille ne marinoidut joten en ostanut. Koiraa ei ole. Se voisi syödäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa paistisuikaleissa on, kun moni niitä niin halveksii? Ymmärrän jos maku ei miellytä, mutta muuten... Kuinka vieraantuneita todellisuudesta täällä oikein ollaan, jos kaiken pitäisi olla jotain fileetä?
En osta mitään lihaa valmiiksi pilkottuna tai marinoituna. Hyvän ruoan tai edes hinnan päälle eivät ymmärrä ne, jotka ostavat jotain jämäpalaa kalliissa (ja pahassa) mausteliemessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään lihaa valmiiksi pilkottuna tai marinoituna. Hyvän ruoan tai edes hinnan päälle eivät ymmärrä ne, jotka ostavat jotain jämäpalaa kalliissa (ja pahassa) mausteliemessä.
Pilkkominen ja marinadi on ihan ymmärrettäviä syitä. Mutta miksi pidät paistia halveksittuna jämäpalana? Hyvää ruokaahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järjen jättiläinen olet kun pidät maustelientä kalliina? Suikalerasian lihapitoisuus on 72%, joten jos tarkastellaan pelkän lihan kilohintaa, marinoitu versio tulee halvemmaksi. Toisin sanottuna marinadi ei ole pelkästään ilmaista vaan sen ostamalla saa lihasta alennusta.
Vinkki: Osta niitä rintafilee rasioita. Ja leikkaa itse fileet veitsellä palasiksi/suikaleiksi ennen paistoa.
Oliko thaimaalaista salmonellakanaa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko thaimaalaista salmonellakanaa?
Ei vaan suomalaista broileria, lattiakanalassa vapaana kasvanutta.
Kaikki on aina loppu,viimeksi ne nugetit ja kaalikääryleet.aina lauantaisin jo päivästä paistopisteen tuotteet loppu.asutaan riksussa,onneksi tänne on tulossa toinenkin lidli.
Olen tarjoushaukka, mutta marinoidussa retkusuikaleessa menee mun raja. Yök.