Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko hait liiteristä euron kanasuikaleita?

Vierailija
22.01.2016 |

?
Liiterimamma

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kermaperse välttääkseen paistiriekalesuikaleita lisäainemössössä, sisällön painosta reilu osa marinadia ja itse lihaa häviävän pieni osa. Toki euron rasia on edullinen tarjous, mutta se on vain tarjous. Normaalisti itse pilkottavat ja maustettavat lihat päihittävät marinadisotkut mennen tullen maussa ja laadussa ja sitä myöten hinnassa.

Vierailija
22/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska olivat paistisuikaleita. Yök.

Eikö kermaperseelle kelpaa?

jääpähän spermaperseelle enemmän

Homot tunnetusti kelpuuttaa lihan kun lihan, kunhan on liukkaat marinadit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut niitä enää kun eilen kävin.. Ostin kyllä sen naturellin 480g pakkauksen 3,99€.

Vierailija
24/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani haettiin liiteristä eli halkokuurista halkoja, sillä meillä oli puulämmitys ja leivinuuni ja molemmat nielivät kalikoita ahneeseen kitaansa. Kanat elelivät kanalassa eikä sieltäkään valmiita suikaleita löytynyt, vanhoja sitkeitä kanamammoja vain, joita ei useinkaan edes valmistettu ruuaksi.

Vierailija
25/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistisuikaleita ja vielä marinadissa? Ei kyllä uppoo muhunkaan vaikka kuinka halvalla saisi, ja nythän saisi:D

Vierailija
26/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut niitä enää kun eilen kävin.. Ostin kyllä sen naturellin 480g pakkauksen 3,99€.

Kyllä niitä taas tulee! Kunhan ehdit ennen Iigoria.

Vierailija
27/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan söisi tehotuotettua ja rääkättyä lihaa, vaikka mulle maksettaisiin.

Vierailija
28/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan söisi tehotuotettua ja rääkättyä lihaa, vaikka mulle maksettaisiin.

Pyhällä hengelläkö sä sitten elät? Eiköhän ne kaikki kauppojen lihat samaa tavaraa oo, oli marinaadia tai ei:))

Vierailija
29/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ihmettele yhtään enää miten avmammoilla kuluu 200€ viikossa ruokaan..

Nimim. ALLE 70€/ vk ja hain kyllä pari rasiaa.

Vierailija
30/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhällä hengelläkö sä sitten elät? Eiköhän ne kaikki kauppojen lihat samaa tavaraa oo, oli marinaadia tai ei:))

Öö, etkö todellakaan keksi mitään vaihtoehtoa pyhän hengen ja Lidlin rääkättyjen broilerinraatojen väliin? Syön vain riistaa ja luomutilalta suoraan ostettua lihaa, silloin harvoin kuin lihaa ylipäänsä syön. Moni elää täysvegaaninakin, ei lainkaan vaikeaa.

Vierailija
31/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ihmettele yhtään enää miten avmammoilla kuluu 200€ viikossa ruokaan..

Nimim. ALLE 70€/ vk ja hain kyllä pari rasiaa.

Voi kuule, mä en syö lainkaan lihaa, ja ruokaan kuluu 250 euroa kuussa. Ihmettelepä hetki vaikka sitä. 

Olette te av-mammat kyllä hassuja.

Vierailija
32/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, etkö todellakaan keksi mitään vaihtoehtoa pyhän hengen ja Lidlin rääkättyjen broilerinraatojen väliin? Syön vain riistaa ja luomutilalta suoraan ostettua lihaa, silloin harvoin kuin lihaa ylipäänsä syön. Moni elää täysvegaaninakin, ei lainkaan vaikeaa.

Anna palaa vaan!

Vierailija
33/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä millään ehdi kun heti aamusta on mentävä töihin. Olisi ne varmaan lounastauonkin aikaan jo kaikki viety.

Vierailija
34/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä millään ehdi kun heti aamusta on mentävä töihin. Olisi ne varmaan lounastauonkin aikaan jo kaikki viety.

Ivanovin poika odottelee jo 7:30 kärryjen kanssa ulko-ovella.

Vierailija
35/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin ja loppu olivat. En tiedä oliko tänään tullut lisää - en jaksanut mennä uudestaan.

Vierailija
36/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaa paistisuikaleet. Eettisestikin jos ajattelee niin onhan se hyvä että eläimestä käytetään kaikki eli myös ne "rönttypalat".

Mutta itse asiaan. En hakenut, koska lidlistä on aina loppu nämä erityisen halvat lihatarjoukset. En jaksa edes yrittää tällä kertaa.

Vierailija
37/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, ap, mutta oikeesti nämä Lidl-aloitukset on varattu palstan nikille Lidl-mies.

:D

Vierailija
38/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vei mun suikaleet 😖

Vierailija
39/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ostin k-supermarketista Atrian maustamattomia filesuikaleita 2€/rasia.

Vierailija
40/54 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ostin k-supermarketista Atrian maustamattomia filesuikaleita 2€/rasia.

Wow! Mennyt ohi tämä tarjous.