Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmotteletko itseäsi joskus kahvilan kalliilla kahvilla tai irtopullalla välittämättä kalliista hinnoista?

Vierailija
21.01.2016 |

Meillä hemmotellaan meidän perheenä aika useasti leipomon tuotteilla, esim ostetaan iso säkki berliininmunkkeja. Njam!!! :-P

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa tulee kaytya tavaratalon (hema) kahvilassa noin kerran parissa kuussa, oikeisiin kahviloihin emme mene itse asrassa koskaan. Itse kayn myos harvakseltaan kahden euron aamupalalla hemassa, siihen kuuluu tee, appelsiinimehu, croissantti ja hilloa. Kelpo diili :)

Meidan lahella ei ole kahviloita, asumme 4 km keskustasta. "paheenamme" on ennemmin kerran viikossa ruoan kotiin tilaaminen.

Vierailija
62/66 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona saa halvempaa hyvää kahvia, kun ostaa pavut paikallisesta pienpaahtimosta ja jauhaa ne itse. Yritän näin työttömänä pitää tilillä jonkinlaisen hätärahaston sen varalta, jos vaikka tietokone tai puhelin menee rikki tai tulee kalliita terveysongelmia. En uskalla käyttää spontaanisti rahaa. Töissä käyvänä saattaisin kahviloita kierrelläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään. Ostin itselleni palkinnoksi ison kupillisen tumma paahtoista kahvia ja ihanan ciabatta-leivän, koska en voinut syödä aamiaista kotona labrakeikan takia.

En nyt joka viikko käy kahviloissa, mutta aina silloin tällöin. Olen sen verran köyhä, ettei ole varaa ulkomaanmatkoihin tms, joten hemmottelen sitten itseäni pienemmän budjetin luksuksella, jota kahvilakäynnit/ulkonasyömiset minulle ja perheellemme ovat.

Vierailija
64/66 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kahvilassa ehkä kerran vuodessa kun ei ole oikein ketään kenen kanssa käydä ja yksin ei huvita lähteä. Sen sijaan ostan joskus kaupan paistopisteeltä jonkin herkun, kuten suklaamunkin, mulle kyllä kelpaa nekin! Valmistan sitten kotona hyvää paikallisen paahtimon kahvia ja nautiskelen herkuistani. T. Yksinäinen opiskelija

Vierailija
65/66 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillumunkkia juu

Vierailija
66/66 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan porkkanakakkua. Kaikki pullat on olleet joka kerta helvetin kuivia känttyröitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi