juon lattea mäkissä
Kommentit (11)
Hei mä nään sut! Mä syön näitä euron hamppiksia susta takaviistoon :)
Vierailija kirjoitti:
Hei mä nään sut! Mä syön näitä euron hamppiksia susta takaviistoon :)
Mun takana on seinä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Haha ap on läski
Tekeekö se musta läskin,kun käyn mäkissä juomassa lattea? Ite en kyl kehtaa mennä yksin kahvilaan litkimään kahvia. Ap
Kävin mäkissä. Tilasin maksoin en ikinä saanut ateriaa.
En tajunnut ottaa kuittia ja lopulta sitten en voinut todistaa, että olin tilannut ja maksanut. Koko ajan hönötin siinä kassan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha ap on läski
Tekeekö se musta läskin,kun käyn mäkissä juomassa lattea? Ite en kyl kehtaa mennä yksin kahvilaan litkimään kahvia. Ap
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut ottaa kuittia ja lopulta sitten en voinut todistaa, että olin tilannut ja maksanut. Koko ajan hönötin siinä kassan vieressä.
Siis sanoitko ollenkaan henkilökunnalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha ap on läski
Miksi et?
Koska sinne mennää kavereiden kanssa. :) Tietenkin asia erikseen,jos tilaan vaikka suffen viereen leivoksen/leivän tms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoitko ollenkaan henkilökunnalle?
Sanoin. Pyysivät kuittia nähtäväksi ja sitä minulla ei ollut esittää kun tajunnut ottaa kuittia kun sitä tarjottiin.
No tästä lähtien, jos asioin kyseissä paikassa niin en maksa ennen kuin saan ruuan eteeni.
hyi itse en tykkää. Kahvi taas super hyvää kun kone jauhaa aina uudet pavut <3
- mäkki työntekijä