Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin juuri, etten kärsi enää huonosta itsetunnosta!

Vierailija
21.01.2016 |

Eikä millään mitä vaativa mieheni minulle sanoo, ole mitään vaikutusta siihen, mitä itse itsestäni ajattelen!

(Enkä enää halua seksiä sen kanssa vain tunteakseni olevani hyväksytty)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa se oiskin noin yksinkertaista että päättää vaan. :/ Nimim. itse myös huonosta itsetunnosta kärsivä...

Vierailija
2/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa se oiskin noin yksinkertaista että päättää vaan. :/ Nimim. itse myös huonosta itsetunnosta kärsivä...

No eihän se olekaan, olen käynyt terapiassakin. Mutta äsken saunassa koin valaistumisen tässä asiassa ja uskon pystyväni muutokseen. Alan elää henkisesti omaa elämääni mitä dominoiva mies ei enää estä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan kyllä sen voi näköjään vain päättää. Suosittelen. Ap

Vierailija
6/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin päätin etten kärsi huonosta itsetunnosta ja tämä tunne kestää juuri niin pitkälle kun tapaan seuraavan ihmisen, joka latistaa minut.

Vierailija
7/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennako muutoksen aloitat? Vai ensi viikolla? Onnea yritykseen kuitenkin vaikka tie on varmasti kuoppainen.

Vierailija
8/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomennako muutoksen aloitat? Vai ensi viikolla? Onnea yritykseen kuitenkin vaikka tie on varmasti kuoppainen.

Ähäkutti, aloitin jo. Olen valmistautunut tähän jo vuosia ja nyt jokin naksahti päässäni oikeaan asentoon. Olen tosin pienessä maistissa, mutta ei se ole oleellista. Nyt oikeasti en välitä enää paskaakaan mitä se saatanan kusipää minusta sanoo. Ap

Vierailija
9/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ap, jätä tollainen mies ja tosissaan arvostamaan itseäsi ja otat sit seuraavaksi kunnollisen miehen.

Vierailija
10/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä terapiassa tehtiin? Kävitkö siellä siis huonon itsetunnon takia?

Vierailija
11/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne on ihmeellinen asia! Lykkyä pyttyyn  :)

Vierailija
12/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu täällä on onnetonta porukkaa.

Vierailija
13/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ap, jätä tollainen mies ja tosissaan arvostamaan itseäsi ja otat sit seuraavaksi kunnollisen miehen.

No en mä nyt heti jätä lasten takia, eikä elämä sen kanssa pelkkää paskaa ole koko ajan. Mutta toki jos se ei minun muutokseni myötä ala kohdella paremmin jossain siedettävässä aikataulussa. Ap

Vierailija
14/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä terapiassa tehtiin? Kävitkö siellä siis huonon itsetunnon takia?

Kyllä, keskusteluahan se aina on ja itse tein kaikki oivallukset oikeastaan käynnin jälkeen tykönäni. Ap

Vierailija
15/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ähäkutti, aloitin jo. Olen valmistautunut tähän jo vuosia ja nyt jokin naksahti päässäni oikeaan asentoon. Olen tosin pienessä maistissa, mutta ei se ole oleellista. Nyt oikeasti en välitä enää paskaakaan mitä se saatanan kusipää minusta sanoo. Ap

Se on nimenomaan oleellista että olet pienessä maistissa. Nyt luulet olevasi paljon parempi kuin mitä olet. Huomenna heräät krapulaan ja olet taas oma onneton itsesi.

Vierailija
16/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä! Ei sellaista latistajaa kannata katsella. Hyviä, kilttejä miehiä on olemassa <3 

Vierailija
17/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on nimenomaan oleellista että olet pienessä maistissa. Nyt luulet olevasi paljon parempi kuin mitä olet. Huomenna heräät krapulaan ja olet taas oma onneton itsesi.

Ei mulle mitään krapulaa ole ikinä parista viinilasillisesta tullut. Joten haista sinä vittu. Ap

Vierailija
18/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pieleen meni heti alkuun tämäkin yrityksesi kun pitää maistissa olla. Sano mitä sanot, niin pian itkeä vollotat äijän perään ja rääyt hänen suosioonsa. Mutta omapahan on ongelmasi.

Vierailija
19/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle mitään krapulaa ole ikinä parista viinilasillisesta tullut. Joten haista sinä vittu. Ap

On sinulla muitakin ongelmia kuin itsetunto. :D Oletko ikinä työstänyt aggressiivisuuttasi? Otapa pari kuppia lisää niin olosi paranee ja sinua alkaa mukavasti väsyttää. Ei tätä maailmaakaan päivässä rakennettu, ei myöskään sinun itsetuntoasi. Voi vaan olla, että siitä ei tule ikinä valmista. Yritä kestää tämä ajatus. Jaxuhalit!

20/25 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein ymmärsin, tarkoitat itseluottamusta ja / tai omanarvontuntoa. Olen huomannut, että monet käyttävät näiden sanojen sijaan sanaa 'itsetunto', joka minusta on vähän eri asia.

Tuo on hyvä päätös, minkä teit. Parhaiten sen toteuttaminen, omien kokemusteni mukaan, onnistuu määrittämällä periaatteita itselleen.

Esimerkkejä periaatteista: "jos toinen ihminen nimittelee minua aliarvostavilla nimityksillä / haukkumanimillä, huomautan siitä asiallisesti, ja muistutan itseäni, että olen arvokas", "en tee toisten töitä ilman painavaa syytä ja / tai ilman neuvottelua", "minuun ei saa kohdistaa ruumiillista väkivaltaa tai pakottamista; jos niin tapahtuu, olen valmis ottamaan yhteyden poliisiin", "en salli, että puolisoni puhuu seksuaaliseen sävyyn toisista / flirttailee toisille, ja ilmaisen tämän suoraan puolisolleni" jne.

Periaatteet ovat moraalisia muistisääntöjä. Periaatteiden mukaan toimiminen saattaa ärsyttää monia, koska he huomaavat, etteivät pysty manipuloimalla taivuttelemaan ja esim. hyväksikäyttämään ihmistä, joka toimii vahvojen periaatteiden mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan