Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lennoista kysymys: harrastaako kukaan sellaista että ottaa lennot yhdellä vaihdolla ja sitten on vaihtokaupungissa yötä

Vierailija
21.01.2016 |

Eli esimerkiksi varaan lennon Bilbaohon vaikka iltalennolla ja 'joudun' olemaan Munchenissä yötä, jos kone lähtee vasta seuraavana päivävnä vaikka klo 17 niin pitääkö tehdä uudelleen lähtöselvitys jos olen liikenteessä käsimatkatavaroilla, niin voinko viettää aikaa ihan normaalisti Munchenissä kaupungilla ja hotellilla vai pitääkö viettää yö lentokentällä terminaalissa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä lentokentällä tarvi olla. Jos saat liput pitkällä vaihdolla niin onnistuu.

Jos et saa lentojasi samalle lipulle ja sinulla on matkatavaroita niin et saa välttämättä tsekattua kapsäkkiäsi suoraan Bilbaoon vaan joudut retuuttamaan sitä mukanasi Munchenissä.

Jos jostain syystä joudutkin tekemään lähtöselvityksen uudestaan Munchenissä niin eihän tuo suuri operaatio ole etenkään jos ei ole matkatavaroita. Tee netissä niin et välttämättä joudu edes jonottamaan tiskillä vaan voit tallustaa suoraan turvatarkastukseen.

Vierailija
2/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla yösi hotellissa, mutta aika rankkaa, mieluummin suorat lennot jos mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla yösi hotellissa, mutta aika rankkaa, mieluummin suorat lennot jos mahdollista.

Kaikki kohteet mihin todella haluan mennä, ovat vaihtolentojen takana. Valitettavasti. Suomesta pääsee vain Euroopan pääkaupunkeihin. Haluan esim Bilbaohon, Portoon,  Algarveen ja Marseilleen. 

Vierailija
4/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä lentokentällä tarvi olla. Jos saat liput pitkällä vaihdolla niin onnistuu.

Jos et saa lentojasi samalle lipulle ja sinulla on matkatavaroita niin et saa välttämättä tsekattua kapsäkkiäsi suoraan Bilbaoon vaan joudut retuuttamaan sitä mukanasi Munchenissä.

Jos jostain syystä joudutkin tekemään lähtöselvityksen uudestaan Munchenissä niin eihän tuo suuri operaatio ole etenkään jos ei ole matkatavaroita. Tee netissä niin et välttämättä joudu edes jonottamaan tiskillä vaan voit tallustaa suoraan turvatarkastukseen.

Ok. Kiitos vastauksesta. 

Vierailija
5/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus meinaan jäädä yöksi tai pariksi Reykjavikiin, kun se on meidän normilentoreitin varrella. Islandair antaa pysähtyä samalla hinnalla, ja olisihan Islanti kiinnostava maa.

Vierailija
6/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä huonompiakin harrastuksia.

Vierailija
7/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus meinaan jäädä yöksi tai pariksi Reykjavikiin, kun se on meidän normilentoreitin varrella. Islandair antaa pysähtyä samalla hinnalla, ja olisihan Islanti kiinnostava maa.

Reykjavik on ap:n suosikkikohteiden top nelosessa:) Järkyttävän kallista, mutta aivan ihanat maisemat. 

Vierailija
8/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustin kerran Kanadaan, siten että olin yötä amsterdamissa. Silloin saattoi jättää matkatavarat kentälle säilöön. Muuten oli kivaa, sillä hyvä ystäväni asui kaupungissa. Sama tullessa. Vaihtoaikaa oli melkein vuorokausi molempiin suuntiin. Ja matkaliput oli halpoja.

Vierailija
9/9 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä matkustin kerran Kanadaan, siten että olin yötä amsterdamissa. Silloin saattoi jättää matkatavarat kentälle säilöön. Muuten oli kivaa, sillä hyvä ystäväni asui kaupungissa. Sama tullessa. Vaihtoaikaa oli melkein vuorokausi molempiin suuntiin. Ja matkaliput oli halpoja.

Olen lähdössä Kanadaan myöhemmin syksyllä. Silloin ajattelin koukata New Yorkin kautta. 

Terveisin ap