Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisenä miehet ja naiset alkavat näyttää yleisesti samalta

Vierailija
21.01.2016 |

Ainakin mitä katsoo ympärilleen. Ylipainoa on näkyvästi, hiukset ovat lyhyet, vaatetus samantyyppistä mitäänsanomatonta. Välillä on vaikea kaukaa erottaakin tuollaisilla piirteillä varustetun sukupuoli. Miksiköhän naiset ja miehet alkavat näyttää niin samalta? Tietenkin tiettyjä poikkeuksia löytyy.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia buldogeja

Vierailija
2/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Johtuu feminismistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Monilla miehillä on todella suuret rinnat. Minäkin syytän ehdottomasti feminismiä.

Vierailija
4/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipin kapin Specsaversille siitä.

Vierailija
5/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Mun piti laittaa täsmälleen sama vastaus!

Vierailija
6/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataan sen verran, että miehet jos muuttuvat, niin vain komistuvat kun tulee charmanttia hopeaa hiuksiin.

Naiset sen sijaan ovat kuin kokonaan eri ihmisiä verrattuna nuoruuden kauneutensa päiviin.

Kumma juttu, miksi se on näin.

Vierailija
7/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjataan sen verran, että miehet jos muuttuvat, niin vain komistuvat kun tulee charmanttia hopeaa hiuksiin.

Naiset sen sijaan ovat kuin kokonaan eri ihmisiä verrattuna nuoruuden kauneutensa päiviin.

Moni mies luulee noin.

Yllättävän moni mies näyttää huonokuntoiselta ja -ihoiselta viiksekkäältä tuhdilta metsurilta täytettyään 40 vuotta. Naiset liikkuvat ja pysyvät hoikkina ja jättävät viinat kippaamatta kurkkuunsa. 

Vierailija
8/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Mun piti laittaa täsmälleen sama vastaus!

Työnnä ne täsmät pyllyys

Vierailija
9/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihanaa olla keski-ikäinen. Tämän päivän av-palstaa selanneena olen oikeasti onnellinen iästäni. Ei ole enää huolta eikä murhetta alfoista eikä betoista, ei pyllyn pyöreydestä, alapään tiukkuudesta tai peniksen pituudesta. Lapset ovat jo isoja, asunto ja auto maksettu. Matkustella voidaan kun työt sallii. Ei kiinnosta, mitä muut ajattelevat hiusten pituudesta, väristä, vaatteista tai ulkonäöstä ylipäätään. On tyytyväinen itseensä ja itsevarma. Sytytellään takka ja otetaan lasi punaviiniä. Mukavaa.

T. N46 ja M49

Vierailija
10/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko arvata, tämän kirjoittaja on mies? :D

Vierailija
11/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 30-vuotias nainen ja todella harmittaa, kun kilot tarttuu pirun tiukkaan jos ei tarkkaan vahdi syömisiä ja liiku paljon ja naama on muuttunut huonompaan suuntaan. Luulen, että monella tulee jossain vaiheessa luovuttaminen, koska vaatii niin paljon työtä näyttää edes ok:lta. Ainakaan minun ei tarvinnut 2-kymppisenä tehdä oikein mitään ulkonäön vuoksi, ryyppäsin, poltin ja laitoin ripsiväriä ja olin oikein nätti. Nykyään elämäntavat on paljon paremmat, mutta ulkonäkö silti huonompi. Siirryn varmaan rennompaan elämäntyyliin uudestaan, jos alamäki jatkuu.

Toinen juttu on se, että nuorilla erikoisemmatkin tyylit pukeutumisessa ja laittautumisessa on hienon näköisiä. Vanhemmilla taas ryppyiseen naamaan ei sovi välttämättä rajut meikit eikä vartaloon sovi vaatteet, jotka paljastaa löllöt. Näyttää pikemmin naurettavalta. Poikkeuksia toki on. Mutta helpoin tapa vanheta arvokkaasti on kai sulautua massaan ja pukeutua normaalisti.

Vierailija
12/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 30-vuotias nainen ja todella harmittaa, kun kilot tarttuu pirun tiukkaan jos ei tarkkaan vahdi syömisiä ja liiku paljon ja naama on muuttunut huonompaan suuntaan. Luulen, että monella tulee jossain vaiheessa luovuttaminen, koska vaatii niin paljon työtä näyttää edes ok:lta. Ainakaan minun ei tarvinnut 2-kymppisenä tehdä oikein mitään ulkonäön vuoksi, ryyppäsin, poltin ja laitoin ripsiväriä ja olin oikein nätti. Nykyään elämäntavat on paljon paremmat, mutta ulkonäkö silti huonompi. Siirryn varmaan rennompaan elämäntyyliin uudestaan, jos alamäki jatkuu.

Toinen juttu on se, että nuorilla erikoisemmatkin tyylit pukeutumisessa ja laittautumisessa on hienon näköisiä. Vanhemmilla taas ryppyiseen naamaan ei sovi välttämättä rajut meikit eikä vartaloon sovi vaatteet, jotka paljastaa löllöt. Näyttää pikemmin naurettavalta. Poikkeuksia toki on. Mutta helpoin tapa vanheta arvokkaasti on kai sulautua massaan ja pukeutua normaalisti.

Tuota kutsutaan kolmenkympin kriisiksi. Ole huoleti. Muutaman vuoden päästä olet itseesi oikein tyytyväinen taas, mutta auta armias -sitten iskee neljänkympin kriisi! No, elämä on taas ainakin tällä hetkellä mukavaa, toivottavasti se viidenkympin kriisi jättää tulematta kokonaan. :)

T. Nro 9

Vierailija
13/13 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Monilla miehillä on todella suuret rinnat. Minäkin syytän ehdottomasti feminismiä.

Erittäin selkeä feminismin aiheuttama ongelma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän