Joudun taas etsimään uuden pölynimurin :( Suosituksia?
Vajaa kolme vuotta vanha hajosi, tai paremminkin mureni. Olin tehnyt kauheesti taustatyötä, että varmasti olisi muka ollut hyvä, mutta oli ihan susi! Kun taas yritän selvittää aiheesta, niin tuntuu että samat tekstit vaan tulee eteen, joten apua kaipaan! Pölypussiton voisi nyt tulla. Merkki/plussat/miinukset. Olisin kiitollinen!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Philips easy life ollut jo muutamia vuosia. Ei mitään ongelmia. Pölypussit perusmallia. Tarpeeksi pitkä johto kerrostaloasuntoon. Sitä ennen Electrolux, joka oli myös hyvä.
Täällä philips. Välillä imee täydellä teholla ja sitten tehot putoavat 30%.
En suosittele vaikka onkin voimakas imuteho, mutta kun toimii miten sattuu.
En ole kyllä tuollaista huomannut omassa Philipsissä. Suurin imuteho on tehokas ja pestävä hepasuodatin kätevä.
Dyson, välttyy pölypussirumbalta, aina piti etsiä kissojen ja koirien kanssa oikeanlaista pussia, ääni ei mielestäni ole mitenkään kova. ehkö muilla on eri malli, tällainen on itsellä ;
https://www.google.fi/search?q=dyson+imuri&client=ms-android-motorola&p…
Vierailija kirjoitti:
Mulla juuri electrolux ultraone green lahosi, joten nyt kierrän sen kaukaa :( Huonosti myös imuroi, pyöritteli vain roskia siellä suuttimen alla.
Sama kokemus tuosta mallista. Kesti vain kaksi ja puoli vuotta ja sitten hajosi.
Paras imuri, joka minulla on ollut, oli Electrolux Oxygen, mutta valitettavasti niitä ei enää valmisteta. Merkkiuskollisena ajattelin kyllä pysyä, kun nyt imurikaupoille taas suuntaan.
Miele on kodinkoneissa yleensä hyvä, mutta imureissa electrolux menee kyllä ohi. Dysonista ei kokemuksia, mutta vieroksun kyllä tuota pölypussittomuutta.
Se pölypussittomuus on etenkin allergiselle ihan hirveää, en tajunnut ennen kuin kokeilin. Ja muutenkin se säiliön tyhjentäminen, ettei pölyä leviä ja se on inhottava jos sitä ei pese, jää harmaaksi ja jos pesee, pitää tietysti kuivatella ettei ummehdu tai homehdu.
Miele on ollut monta vuotta. Oikeankokoisia pusseja löytyy helposti.
Sitä se vähän on, mutta niin olen minäkin, niin ei haittaa. :-)