Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko muutaman vuoden takaa sen järkyn leipomon?

Vierailija
21.01.2016 |

Katselimme nettisivuilta kuvia valmiista leivonnaisista, ja naurua riitti.
Kuka osais linkata?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo on ihan hyvän ja ruokaisan näköisiä. Usein saa hienon näköisen kakun mutta on sisältä ihan kuiva, noissa on tavaraa mitä syödä ja maku ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nuo on ihan hyvän ja ruokaisan näköisiä. Usein saa hienon näköisen kakun mutta on sisältä ihan kuiva, noissa on tavaraa mitä syödä ja maku ratkaisee.

Jos työkseen tekee leipomuksia niin ulkonäköön ei vaan riitä kotikutoisuus.

Vierailija
4/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei, minun täytekakun ei tarvitse olla ruokaisa. Riittää kun maistuu ja näyttää hyvälle ja ihan pienenä vaatimuksena pisteenä i:n päälle olis se että juhlakalun ikä 60 olis edes keskellä kakkua. 

Ihan oikeeasti, olen täysin harrastelijaleipuri ja silti saan onnistuneemman näköisiä. Aika riskin ottaa jos tuolta tilaa.

Vierailija
5/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit, jotka päivittäin kyselee täällä neuvoja siitä, voiko syödä viikon "vanhaa" jugurttia tai miten perunoita/riisiä keitetään...

Miten teillä on varaa pilkata ketään, joka elättää itsensä pitopalveluyrittäjänä?

Vierailija
6/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei, minun täytekakun ei tarvitse olla ruokaisa. Riittää kun maistuu ja näyttää hyvälle ja ihan pienenä vaatimuksena pisteenä i:n päälle olis se että juhlakalun ikä 60 olis edes keskellä kakkua. 

Ihan oikeeasti, olen täysin harrastelijaleipuri ja silti saan onnistuneemman näköisiä. Aika riskin ottaa jos tuolta tilaa.

Missä se riski on noissa tuotteissa?

Vierailija
7/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakut ja voileipäkakut näyttävät kyllä kotikutoistakin huolimattomammin koristeltuilta. Onpahan siinä yksi vaihtoehto, jos vaikka haluaa juhliinsa vähän rötväksemmän näköistä lookkia tarjoilupöytään. Hyvänä puolena pidän, että kuvat todennäköisimmin vastaavat todellista tarjontaa, on ainakin rehti yrittäjä tuossa mielessä. Muutakin olen nähnyt.

Vierailija
8/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on soman kotikutoisia. Maistuvatkin varmaan vanhanaikaisesti voilta ja kermalta ja oikealta mansikkahillolta.

Ihan toista kuin nää joidenkin muodissaolevien kakkubloggareiden punajuuri-vehnänlese-makaronit, jotka on ruiskumaalattu taidokkaasti näyttämään nauriilta.

Vierailija
9/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo... Näyttävät aika samalta kuin mitä minun leipomukseni :D. Ihmettelen noita mansikkakakkuja: miksi mansikoita on niin vähän, että niiden ja kiilteen välistä näkyy kakkupohjaa? Eikö siihen nyt muutamaa mansikkaa voisi enemmän laittaa...

Vierailija
11/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että saa rahalleen vastineeksi paskaa.

Vierailija
12/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole paskaa, että tuotekuvat ovat esillä sellaisina kuin ne todellisuudessa ovat, se on huippua! Rehtiä markkinointia, sekä mielestäsi on paskaa? Riskiä ei ole harhaanjohtavassa markkinoinnisa, kun sitä ei ole.

Vierailija
13/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttaisia :) Mun tekeleet näyttää suunnilleen tuolta :D

Veikkaan että ihan hyvän makuisia kuitenkin ovat.

Vierailija
14/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se niin mene. Jos katsot noita kuvia ja ostat kakun, niin kyllähän sä tiedät mihin sä rahasi laitat. Ei siinä silloin mitään riskiä ole eikä rahalle tullut vastine ole paskaa, vaan juuri sitä mitä luvattiinkiin oikein kuvien kera.

Vierailija
15/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi mä uskon, että jossain SIuntiossa kilpailu on niin pientä, että tuo voi ihan pärjätäkin. Kun siuntion mummeleilla on juhlia, niin eiköhän ne kakkunsa tuolta tilaa. Tai jos Siuntiolainen lapsiperhe pitää vaikka synttärit tai ristiäiset, niin voihan tuolta tilata kakut ja huijata onnistuneesti itsetehdyiksi :D

Vierailija
16/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.pitopalvelujamoniaputuuma.com/lapsille/ha91.jpg

Näyttihän se aika hurjalta, mutta varmaan lapsille maistui. Tuollaisia ne itsekin tekisi itselleen.

Ei ollut tarkoitettu nipottaville äityleille.

Vierailija
17/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kotitekoisen näköisiä, että noita voisin jo syödäkin.

Vierailija
18/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.pitopalvelujamoniaputuuma.com/lapsille/ha91.jpg

Lasten näköinen kakku lastenjuhliin.

Vierailija
19/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan nerokasta, näyttää siltä että juhlasankari olisi itse leiponut, eikä leipomon tekemiltä.

Vierailija
20/38 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brändinsä mukaisia tuotteita. Kotileimo, jonka tuotteet on kotitekoisen näköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan