Kaikki VIHAAVAT hipstereitä!
He ovat niin kuvottava ihmisryhmänä ettei sitä voi sanoin kuvata. yök!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minå en edes tajua ketä ne on.
Olen vuosimallia 81
Eläkeläiset ovat onneksi säästyneet näiltä kuvotuksilta.
Että noin kolmekymppiset ovat eläkeläisiä?
Alunperin hipsterit olivat jazz-faneja. Nämä nykyajan hipsterit ovat jo kasvaneet aikuisiksi ja kyllästyneet ironisiin viiksiinsä ja kananmunakaulahuiveihinsa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hipster_racism
Van Kerckhove used the term hipster racism in an article, "The 10 biggest race and pop culture trends of 2006",citing "Kill Whitie" Parties and "Blackface Jesus" as examples.
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein "vihaavat"? Luulen etteivät sellaiset jotka "vihaavat" jotain hipstereitä yms. tiedä vihaamisesta mitään.
Viha on sen verran vahva sana, luulen että esim. sodassa siviilinä perheensä menettäneet tietävät mitä sana viha merkitsee, tällaiset hipsterinvihaajat eivät tiedä vihasta yhtikäs mitään..
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hipster_racism
Van Kerckhove used the term hipster racism in an article, "The 10 biggest race and pop culture trends of 2006",citing "Kill Whitie" Parties and "Blackface Jesus" as examples.
Niinkuin tuosta artikkelista huomaa, hipstereiden vihaamisella on pitkät ja kansainväliset perinteet. Varmasti selvästi vihatuin ihmisryhmä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein "vihaavat"? Luulen etteivät sellaiset jotka "vihaavat" jotain hipstereitä yms. tiedä vihaamisesta mitään.
Viha on sen verran vahva sana, luulen että esim. sodassa siviilinä perheensä menettäneet tietävät mitä sana viha merkitsee, tällaiset hipsterinvihaajat eivät tiedä vihasta yhtikäs mitään..
Tuu sitten vasta puhumaan kun olet elänyt muutaman vuoden Kalliossa tai Punavuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu sitten vasta puhumaan kun olet elänyt muutaman vuoden Kalliossa tai Punavuoressa.
No sehän on vain omaa tai vanhempien tyhmyyttä. Mitäs asutte
hipsterit pukeutuvat typerän näköisiin vaatteisiin, mutta se ei ole mikään hyvä syy vihata heitä.
Vierailija kirjoitti:
hipsterit pukeutuvat typerän näköisiin vaatteisiin, mutta se ei ole mikään hyvä syy vihata heitä.
Edelleenkään vaatteilla ei ole mitään tekemistä vihaamisen kanssa, vaan niillä järjettömillä mielipiteillä ja tavoilla joita heillä on.
Löytyykö Kalliosta hipsterivapaita ravintoloita? Haluaisin nauttia olueni rauhassa ilman erikoisoluilla brassaavia hipstereitä..
Siis mikä teidän mielestä on perus hipsteri vuonna 2016? Kertokaa,pelkään olevani yksi. :/
Vierailija kirjoitti:
Nytkö vasta heräsit hipstereiden olemassaoloon?
Ihan samaa ajattelin aloituksesta ja tulin katsomaan onko joku taas nostanut jonkin ikivanhan ketjun. Eikös nämä hipsterit ole jo hiukan pois muodista? Eihän niitä enää niin kamalasti näykään missään?
Niinii ja lehmät lentää.