Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki VIHAAVAT hipstereitä!

Vierailija
21.01.2016 |

He ovat niin kuvottava ihmisryhmänä ettei sitä voi sanoin kuvata. yök!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö vasta heräsit hipstereiden olemassaoloon?

Olen vihannut heitä kohta 20 vuotta, mutta luulin aikonani että heistä päästää eroon. Nyt pelkään että ovat tulleet tänne jäädäkseen.

No oletpa hyvin tuhlannut kaksikymmentä vuotta elämästäsi. Hanki vaikka harrastus, ystäviä ja työpaikka niin et ehdi ajatella ja vihata noin paljon muita ihmisiä.

Minulla on jo harrastus, hipstereiden vihaaminen.

Ystäviäkin on ja he kaikki vihaavat hipstereitä. Jopa enemmän kuin minä. Yhdellä minun Kalliossa asuvalla kaverilla on tapana huutaa aina Jopolla ajavan hipsterin perään. "VITUN HIPSTERI" ja koittaa heittää sitä jollain.. hieno mies.

Ymmärrän, että haluat minun käyvän töissä, sillä jonkunhan nämä hipserit on elätettävä. Saisivat silti tehdä oikeaa töitä.

:D ikää oli? 12?

nelkyt. ei 12v käy töissä, ainakaan suomessa.

Niinii ja lehmät lentää.

Vierailija
22/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minå en edes tajua ketä ne on.

Olen vuosimallia 81

Eläkeläiset ovat onneksi säästyneet näiltä kuvotuksilta.

Että noin kolmekymppiset ovat eläkeläisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin hipsterit olivat jazz-faneja. Nämä nykyajan hipsterit ovat jo kasvaneet aikuisiksi ja kyllästyneet ironisiin viiksiinsä ja kananmunakaulahuiveihinsa.

Vierailija
24/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://en.wikipedia.org/wiki/Hipster_racism

Van Kerckhove used the term hipster racism in an article, "The 10 biggest race and pop culture trends of 2006",citing "Kill Whitie" Parties and "Blackface Jesus" as examples.

Vierailija
25/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai oikein "vihaavat"? Luulen etteivät sellaiset jotka "vihaavat" jotain hipstereitä yms. tiedä vihaamisesta mitään.

Viha on sen verran vahva sana, luulen että esim. sodassa siviilinä perheensä menettäneet tietävät mitä sana viha merkitsee, tällaiset hipsterinvihaajat eivät tiedä vihasta yhtikäs mitään..

Vierailija
26/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Hipster_racism

Van Kerckhove used the term hipster racism in an article, "The 10 biggest race and pop culture trends of 2006",citing "Kill Whitie" Parties and "Blackface Jesus" as examples.

Niinkuin tuosta artikkelista huomaa, hipstereiden vihaamisella on pitkät ja kansainväliset perinteet. Varmasti selvästi vihatuin ihmisryhmä maailmassa.

Vierailija
27/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai oikein "vihaavat"? Luulen etteivät sellaiset jotka "vihaavat" jotain hipstereitä yms. tiedä vihaamisesta mitään.

Viha on sen verran vahva sana, luulen että esim. sodassa siviilinä perheensä menettäneet tietävät mitä sana viha merkitsee, tällaiset hipsterinvihaajat eivät tiedä vihasta yhtikäs mitään..

Tuu sitten vasta puhumaan kun olet elänyt muutaman vuoden Kalliossa tai Punavuoressa.

Vierailija
28/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu sitten vasta puhumaan kun olet elänyt muutaman vuoden Kalliossa tai Punavuoressa.

No sehän on vain omaa tai vanhempien tyhmyyttä. Mitäs asutte

Vierailija
29/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hipsterit pukeutuvat typerän näköisiin vaatteisiin, mutta se ei ole mikään hyvä syy vihata heitä.

Vierailija
30/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hipsterit pukeutuvat typerän näköisiin vaatteisiin, mutta se ei ole mikään hyvä syy vihata heitä.

Edelleenkään vaatteilla ei ole mitään tekemistä vihaamisen kanssa, vaan niillä järjettömillä mielipiteillä ja tavoilla joita heillä on.

Vierailija
31/33 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö Kalliosta hipsterivapaita ravintoloita? Haluaisin nauttia olueni rauhassa ilman erikoisoluilla brassaavia hipstereitä..

Vierailija
32/33 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä teidän mielestä on perus hipsteri vuonna 2016? Kertokaa,pelkään olevani yksi. :/

Vierailija
33/33 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö vasta heräsit hipstereiden olemassaoloon?

Ihan samaa ajattelin aloituksesta ja tulin katsomaan onko joku taas nostanut jonkin ikivanhan ketjun. Eikös nämä hipsterit ole jo hiukan pois muodista? Eihän niitä enää niin kamalasti näykään missään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan