Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki VIHAAVAT hipstereitä!

Vierailija
21.01.2016 |

He ovat niin kuvottava ihmisryhmänä ettei sitä voi sanoin kuvata. yök!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinun ongelma.

Vierailija
2/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vihaa ketään ja vaikka vihaisin niin siihen vaadittaisiin pikkuisen enemmän kuin minua epämiellyttävä ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mun mielestäni taas niiden tyyli on oikeastaan aika hieno vaikken itse vetäisikään samanlaisia vermeitä päälle. Sama pätee esimerkiksi gootteihin, tykkään tyylistä mutten itseni päällä.

Vierailija
4/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta heräsit hipstereiden olemassaoloon?

Vierailija
5/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä, se on niin mainstreamia.

Vierailija
6/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin jo ennen kuin hipstereiden vihaaminen tuli muotiin.

Vierailija
7/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vihaa ketään ja vaikka vihaisin niin siihen vaadittaisiin pikkuisen enemmän kuin minua epämiellyttävä ulkonäkö.

Ei se ulkonäkö ketään haittaa, vaan se ajatusmaailma jossa elävät.

Vierailija
8/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat niin kuvottava ihmisryhmänä ettei sitä voi sanoin kuvata. yök!

Vilma-Vertti, 10 v. on päässyt jo koulusta. Äitikkä siellä kohta huutaa voikkaleipää syömään, nami nami. Kyllä siellä Ylilaudalla tulisi sitä vastakaikua siltä Isla-Iivarilta, 8v. Hipssssterit on siis niinku niin ihquja. Metsuriseksikkäitä.

Vierailija
9/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa ketään, vaikka kaikista en pidäkään. Ap:lla on ongelma, jos hän vihaa jotakuta ihmistä pelkän ulkomuodon tai elämäntyylin takia. Hipstereihinkin mahtuu monenlaista tallaajaa.

Vierailija
10/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vihannut heitä kohta 20 vuotta, mutta luulin aikonani että heistä päästää eroon. Nyt pelkään että ovat tulleet tänne jäädäkseen.

Vierailija
11/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vihannut heitä kohta 20 vuotta, mutta luulin aikonani että heistä päästää eroon. Nyt pelkään että ovat tulleet tänne jäädäkseen.

No oletpa hyvin tuhlannut kaksikymmentä vuotta elämästäsi. Hanki vaikka harrastus, ystäviä ja työpaikka niin et ehdi ajatella ja vihata noin paljon muita ihmisiä.

Vierailija
12/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap se sama henkilö, joka tällä palstalla haukkuu mm. kasvissyöjät sekä kaikki ihmiset, jotka ovat antaneet lapsilleen luontonimen.

Vierailija
13/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minå en edes tajua ketä ne on.

Olen vuosimallia 81

Vierailija
14/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletpa hyvin tuhlannut kaksikymmentä vuotta elämästäsi. Hanki vaikka harrastus, ystäviä ja työpaikka niin et ehdi ajatella ja vihata noin paljon muita ihmisiä.

Minulla on jo harrastus, hipstereiden vihaaminen.

Ystäviäkin on ja he kaikki vihaavat hipstereitä. Jopa enemmän kuin minä. Yhdellä minun Kalliossa asuvalla kaverilla on tapana huutaa aina Jopolla ajavan hipsterin perään. "VITUN HIPSTERI" ja koittaa heittää sitä jollain.. hieno mies.

Ymmärrän, että haluat minun käyvän töissä, sillä jonkunhan nämä hipserit on elätettävä. Saisivat silti tehdä oikeaa töitä.

Vierailija
15/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minå en edes tajua ketä ne on.

Olen vuosimallia 81

Eläkeläiset ovat onneksi säästyneet näiltä kuvotuksilta.

Vierailija
16/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on hipsteri? Hipin nössömpi versio?

Vierailija
17/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäviäkin on ja he kaikki vihaavat hipstereitä. Jopa enemmän kuin minä. Yhdellä minun Kalliossa asuvalla kaverilla on tapana huutaa aina Jopolla ajavan hipsterin perään. "VITUN HIPSTERI" ja koittaa heittää sitä jollain.. hieno mies.

Ymmärrän, että haluat minun käyvän töissä, sillä jonkunhan nämä hipserit on elätettävä. Saisivat silti tehdä oikeaa töitä.

:D ikää oli? 12?

Vierailija
18/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän olisi hyvä tv-sarjan tai kirjan otsikko. ''Kaikki vihaavat hipstereitä'': sydäntäsärkevä draama parikymppisestä nuoresta miehestä, joka tahtomattaan joutuu elämään hipstereiden ympäröimänä.

Vierailija
19/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D ikää oli? 12?

nelkyt. ei 12v käy töissä, ainakaan suomessa.

Vierailija
20/33 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, muoti-ilmiö joka on tullut jäädäkseen! Ensimmäistä kertaa maailmanhistoriassa. Maaailma on seisahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä