Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoin yli 15 kg joulun aikana

Vierailija
21.01.2016 |

Lokakuussa painoin 48 kg, nyt 63,5 kg. Oon vaan 166 cm pitkä ja nyt ällöttävä läskiä pursuaa joka puolelta! Nytkin mähän suklaakonvehteja tähän läskivitutukseen ku vielä sai alennuksesta. Onko kellekkään muulle käynyt näin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ylimääräisiä kaloreita noin 100000 ja kilossa suklaata 5000 kaloria, niin sä olisit syönyt 20 kiloa suklaata!!! :O

Vierailija
22/30 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootin resepti shokkivau läski-uutiseen.

- mittaa paino sattumalta sillon kun olet syystä tai toisesta kuivana nesteistä ja suoli/mahalaukku tyhjänä

- mittaa uudestaan paino kun olet syystä tai toisesta nesteisenä ja mahalaukku ja suoli täynnä.

- liho oikeasti mahdollisesti kilo tai pari.

Tällä tavalla saadaan näitä lihoin 10kg kahdessa kuukaudessa uutisia. Vaikka todellisuudessa lihominen on ollut "ihan normaalia". 

ps: itse miehenä voin "lihoa" tai "laihtua" 3-4kg päivällisen ja aamun välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sentään joku pisti "paremmaksi". Mulle on tullut 10-13kg ja se on silkkaa läskiä ja alkujaankin olin jo ylipainon puolella.

Tosiaan se on niin, että viikossa voi lihoa monta kiloa, mutta laihtumaan pystyy max. kilon. Nesteiden kera max 4kg.

Nyt mulle ei mahdu enää edes mun läskivaatteet kunnolla päälle ja ne normaalipainon vaatteet jotka odottaa ovat nyt 20kg.n päässä

Yritän nyt tosissaan pysyä ruodussa, mutta hankalaa: Raskas elämän vaihe ja tunnesyömisen yhdistelmä. Ulkona niin kylmä, että ei vaan pysty menee lenkille. Yritän nyt jättää herkut sinne kauppaan, mutta hankala löytää tasapaino ruokavalioon, että ei söisi liian vähän, koska tämä aiheuttaa minulle pohjattoman nälän, joka lähtee vain isolla määrällä ruokaa. Mitkään kasvikset, rahkat ym. ei tosiaan silloin enää täytä.

Vierailija
24/30 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on niin ilmiselvä provo kuin vaan voi olla! Imbesillit :D

Vierailija
25/30 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo provo! Voi kun olisikin. Suklaata on mennyt kyllä lähes päivittäin ja koska en ole kuitenkaan pelkällä suklaalla elänyt, niin on niitä kaloreita tullut muualtakin. Pikaruokaakin on tullut haettua kun oon yksin ollut kotona (muut töissä ja koulussa), niin en ole viitsinyt itelleni alkaa tekemään mitään. En ole siis syönyt 20 kg suklaata vaan myös ruokaa. Ja kaikki liikunta on jäänyt pois tuon polven takia. Ennen juoksin 10-20 km vähintään 4x/viikossa ja sitten vielä satunnaisesti kävin ohjatuissa jumpissa.

/AP

Vierailija
26/30 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan hyvät geenit kun syön melkein päivittäin herkkuja ja roskaruokaakin aika usein, oon 165 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 51 kg. Ja en liiku kuin pakolliset.

Vierailija
27/30 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varmaan hyvät geenit kun syön melkein päivittäin herkkuja ja roskaruokaakin aika usein, oon 165 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 51 kg. Ja en liiku kuin pakolliset.

No onnea sulle! Mulla ei oo. /ap

Vierailija
28/30 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Oon nyt noiden eilen aamuisten suklaiden jälkeen syönyt vain salaattia ja juonut paljon vettä ja 600 g lähtenyt painoa pois! Siis nestettähän se, ei nyt sentään rasvaa. Mutta silti!

Vierailija
29/30 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet vetänyt parissa kolmessa kuukaudessa 105 tuhatta kaloria enemmän kuin ennen??? On kyllä todellinen saavutus, minäkin olen vetänyt joulusuklaita joka päivä, enkä ole lihonut yhtään koko vuoden on puntari näyttänyt 130kg.

Olen kyllä itsekin joskus vuodessa lihonut 15-20kg, ne on olleet masennuskausia, unettomuutta ym. ja suklaata olen syönyt aina, edellisestä lihomisesta on yli 10 vuotta, ja seuraavaan hyppäykseen ei enää ole kyllä varaa. Sitten kun jaksan, voisin kokeilla karppausta, jos pääsisi sokerista (suklaasta) eroon.

Vierailija
30/30 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paino joulun jälkeen 92kg ja tänään päivällä oli 86kg,kaikki herkut ja iltasyömiset pois,ei muuta.

t.m180cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan