Kävin tänään treffeillä ja mies oli tosi kiva,
hän pyysi ottamaan yhteyttä jos kiinnostaa. Milloin laitan viestiä?
Kommentit (21)
Jos haluat pelailla jotain pölhöjä pelejä, niin laita parin päivän päästä. Jos olette kaksi aikuista ihmistä oikeasti kiinnostuneita toisistanne, niin laita vaikka heti.
Miehen mielipide; nopeammin parempi. Vaikeasti tavoiteltavan leikkiminen ei toimi. Rehellisesti samantien yhteyttä, parin päivän kuluttua tulee jo fiilis alkaa ettimään toista koska sinua ei selvästikään oikeasti kiinnostanut vaan jouduit asiaa miettimään.
Älä laita, jos sysäsi yhteydenottamisen vain sinun harteillesi.
Minä laittaisin viestin jo tänään. Että olit kiva ja kyllä kiinnostaa tutustua vielä paremmin. Mitä siinä voittaa, että leikkii vaikeasti tavoiteltavaa? Pelimiehiä kiinnostaa pelailu, mutta jos siis olet etsimässä normaalia, kivaa ja luotettavaa heppua.
Nyt: Kiitos kivasta illasta! Tapaisin kielelläni uudelleen, mitäs mieltä olet? Terkuin, x
Ilmoita että huomenna aiot paneskella. Voi tulla täyttämään kolosi tai kutsut Markon hoitamaan homman. Sano että saat ihan itse valita, sulle on ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Nyt: Kiitos kivasta illasta! Tapaisin kielelläni uudelleen, mitäs mieltä olet? Terkuin, x
:::DDDD
Ensi viikolla. Lähetä tekstari että oli kiireitä ja bileitä yms. niin ehtinyt oikeen juttelern.
Mä aina sovin treffeillä jo, että kumpi ottaa yhteyttä ja koska. Eipähän tarvi miettiä, että pitäiskö tekstata vai eikö pitäis.
Kysy huomenna jotta mitä aiot tehdä viikonloppuna ?
Minä ainakin olisin tosi riemuissani jos nainen laittaisi viestiä melkein heti treffien jälkeen, tietäisi ainakin, että meni ihan hyvin. Tosin jos se laittaisi viestin missä lukisi "Tapa ittes luuseri! En halua nähdä sua enää koskaan" niin luulen, että hymy hyytyisi, mutta tietäisipä sittenkin missä mennään.
Jotenkin tuntuu, että naisten on sallittavampaa laittaa viestiä heti treffien jälkeen kuin miesten. En itse tietäisi yhtään, että koska sen viestin voisi laittaa jos treffeille päätyisin ja vielä hengissä selviäisin sieltä poiskin. Odottaisin varmaan vuoden verran kunnes uskaltaisin laittaa viestin lähes hengenvaarallisessa sokerihumalassa.
Terveisin Naispelko22
Ei se ole kiva oikeasti, joten älä laita ollenkaan viestiä, äläkä vastaa jos se ottaa yhteyttä. Esittää vaan, kaikki miehet on persiistä
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies ota yhteyttä?
Ehkä se ottaakin, totesi vain AP:lle että sekin voi ottaa yhteyttä.
Laita huomenna viesti, että oli mukavat treffit ja että olisi kiva nähdä uudestaan. :)
Romanttisinta on laittaa viesti heti! :)
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen suorasukaista.
Minäkin kävin deiteillä ja toisistakin on sovittu.
Miksi et laita heti jos kerta haluat?