Köyhät: mistä materialistisista asioista iloitsette?
Kommentit (29)
Iloitsen ruokakaupoista, joiden roskis ei ole lukkojen takana, niin voi rahojen loputtuakin saada itselleen jotain syötävää.
iloitsen bussimatkoista, tykkään istua bussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 7, kerro ihmeessä toiselle köyhälle mikä kenkämerkki on noin kestävä? Minäkin iloitsen pienistä asioista, aamukahvista, hedelmistä, nipusta tulppaaneja, hyväntuoksuisesta saippuasta, villasukista, hyvästä kirjasta.
Mä en ole seiska, mutta sievit, clarksit, gaborit kestää kyllä yli 3 vuotta. Takavuosina janitat kesti myös, mutta koska ne muuttivat lestiä, eikä kenkä enää sovi mulle jalkaan niin en tiedä, kestääkö enää.
Myös El Naturalistat kestävät ainakin 5 vuotta, tod. näki pidempäänkin. Omani ovat nyt 3 vuotta vanhat, eivätkä ole edes kuluneet.
Mun el naturalistat on nyt viisi vuotta vanhat ja ei mitään moitittavaa ole vaikka on olleet kovassa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
iloitsen bussimatkoista, tykkään istua bussissa.
Olethan huomannut, että Matkahuollon verkkokaupasta saa yllättävänkin halpoja lippuja? Itse harrastan päiväretkiä Jyväskylästä Tampereelle, meno-paluu halvimmillaan 4 euroa. Siinä on jo rahalle vastinetta.
Mistähän aloittaisin...
-kahvila (kahvi ja iso korvapuusti) kirjastokäynnin yhteydessä
-edellispäivän -50% tuotteiden bongailu uimahallin kahvilasta
-vesijuoksu ja uinti (3 eur työttömältä)
-kävely ja juokseminen
-meren läheisyys
-kirjasto (lukeminen)
-musiikki
-ihmisten tarkkailu kahvilassa, kulkuvälineissä...
-hyvä, ravintorikas ja terveellinen ruoka
-säänmukainen varustus, hyvät varusteet, siistit ja kauniit vaatteet sekä huoliteltu olemus.
-löydöt (löydän -70 % alesta jotain todella tarpeellista)
Tänä syksynä iloitsin kirjaston poistomyynnistä, mistä löysin monta klassikkoa. Sain myös alennusta, kun ostin monta kerralla. Iloitsen aina, kun saan aloittaa uuden teepakkauksen. Aamutee muutenkin on päivän paras hetki. Aurinkoinen ilma! Villasukat. Fleecepeiton alla vietetyt päikkärit.