Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko useamman lapsen yh-isän kanssa

Vierailija
20.01.2016 |

Siinä se kysymys

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh iskä on kyllä parempi kuin yhteihuoltajuus ja vittumoinen exä, joka on vieläkin ukostaan jotenkin mustis, vaikka itse lähti alunperin toisen mukaan.

Olisin miettinyt jos olisin edes arvannut mitä tuli koettua.

Vierailija
42/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin tietty!!!! Harvinainen mies ja vastuunkantaja!!! Ainoastaan sitä varoisin, että jos ex on aineiden käyttäjä tai alkoholisti, voi aiheuttaa ongelmia koko perheelle. Muussa tapauksessa nämä on miesten kermaa.

Kuka nyt haluaa jonkun itsekkään sohvalla röhnöttävän röllin, joka on jättänyt lapset pääasiassa äidille?

Sitä ihmettelen eniten. Parisuhteessa tämä rölli taas pummii ja kerää kermat päältä. No thanks.

Vierailija
44/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi enkä todellakaan muuttaisi saman katon alle mutta voisin tapailla joskus harvoin kun mies olisi hetken "lapsivapaa". Minulla on kaksi melkein aikuista lasta ja heissä on ihan tarpeeksi hommaa vaikka kaikki onkin ok. En ole äitipuoleksi sopiva ja onneksi ymmärrän tämän itse.

Vierailija
45/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eron jälkeen vaikeuksia naissuhteissa, kun olin 3 lapsen viikonloppuisä. Aika pian kävi ilmi, että omanikäiseni naiset, joilla ei ollut lapsia vaativat jakamatonta huomiotani lähes koko ajan. Sain kuulla, että mun kanssa ei koskaan voi tehdä mitään. Mä en huomioi häntä tarpeeksi. Miksi tänä viikonloppuna pitää olla lapset. Miksi ei oteta äkkilähtöä etelään. Hän ei voi sietää laspiani. Käyt vanhassa kodissasi hakemassa/viemässä lapset jne. No, tottahan se on, että minun piti ajoissa tietää menoista, että voin järjestää vapaata. Mutta erittäin surullista oli se, että tapaamani aikuiset n. nelikymppiset naiset hakivat itselleen jonkinlaista heidän elämänsä peesaajaa. Mun piti sietää heidän koiraa, kissaa tai muuta kotieläintä.  Tuntitolkulla kestävää shoppailua. Tyttöjen risteilyjä, laskettelureissuja, golfausta. En koskaan näistä valittanut, mutta mun lapsistani valitettiin jatkuvasti. Tapasin myös yh-äitejä, mutta heidänkin kohdallaan heidän laspet oli ensin ja minun vasta sitten. 

On ihan okei, jos joku ei halua lapsia, mutta silloin ei pidä myöskään alioittaa seurustelua lapsellisen ihmisen kanssa. Ihan varmasti ensimmäisellä tapaamisella tulee ilmi, onko kys. ihmisellä lapsia, vai ei.

Minä en suostunut koskaan laitamaan aikuista naista lasteni edelle ja siihen kaikki suhteet kaatuivatkin. Lapset tarvitsevat ohjausta, rakkautta ja vanhempiaan. Siitä en suostu luopumaan. Minulla riittää myös aikuiselle kumppanille huomiota, aikaa ja rakkautta, mutta palvelijaa tai peesaajaa minusta ei tule.

On ihan oikein, jos lapsellisen kanssa ei haluta lapsetton seurustella, mutta on törkeää, väärin pöyristyttävää, että lapsille se kostetaan aikuisen toimesta. Älkää lähtekö suhteeseen lpsallisen kanssa, jos ette voi ottaa huomioon hänen lapsiaan.

Nykyään olen isoisä jo ja elämä on ollut hienoa lasten kanssa, pienien käynnistymisvaikeuksien jälkeen. Ehkä on jotain jäänyt kokematta naisten kanssa, mutta koen tehneeni oikean valinnan.

M55

Vierailija
46/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa minusta olisi siihen, siis seurusteluun yh-isän kanssa.

Ymmärrän kovasti vanhemman velvollisuuksia, ja ymmärrän että lapsi tulee ensin. Kuitenkaan en itse enää halua lapsiperhe-elämää, kun omat ovat jo teinejä. 

Vierailija
47/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaa kun se ei valitettavasti toimi edellisen perheen vaikutuksen vuoksi.

Vierailija
48/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Vierailija
49/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaali-yh:n kanssa, etä-äiti kuvioissa siis, en usko, että jaksaisin. En ole kovin lapsi-ihminen, vaikka oma onkin. En ikinä ole halunnut suurperhettä ja tykkään, että on kuitenkin aika helppoa. Yhteishuoltajuudessa on ne omat kommervenkkinsa myös. Yhtä miestä tapailin, jolla oli 3 lasta edellisestä avioliitosta, ja hän oli kyllä mukava mies. Olisin harkinnut vakavampaa suhdetta ellei olisi ollut niin paljon lapsia. He kuitenkin tulevat ykkösenä elämässä, joten on turha ajatella, että sellaisen miehen kanssa voisi suhdetta rakentaa. Harmi näille miehille kyllä. Mielestäni kun on perhe hankittu, niin se ensisijaisesti huolehditaan ja lapset täysi-ikäisiksi ja sitten vasta uutta parisuhdetta kehiin. Lapset ensin.

Vierailija
50/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli mies on ihana ja osaa olla myös hyvä isä lapsilleen, niin mikä ettei.

En ryhtyisi silti kyllä äitipuoleksi kovin helposti, eli seurustelu saisi kyllä riittää, yhteenmuuttoa en toivoisi, ellei sitten perheen arki vaikuttaisi sellaiselta että minäkin siihen vaivatta solahtaisin.

Mutta viihdyn hyvin ihan omassa asunnossani, joten, jos seurustelu riittäisi niin sitten.

Vierailija
51/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin mutta hän jätti mut. : /

Vierailija
52/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelisin tietty!!!! Harvinainen mies ja vastuunkantaja!!! Ainoastaan sitä varoisin, että jos ex on aineiden käyttäjä tai alkoholisti, voi aiheuttaa ongelmia koko perheelle. Muussa tapauksessa nämä on miesten kermaa.

Kuka nyt haluaa jonkun itsekkään sohvalla röhnöttävän röllin, joka on jättänyt lapset pääasiassa äidille?

Sitä ihmettelen eniten. Parisuhteessa tämä rölli taas pummii ja kerää kermat päältä. No thanks.

Omituisia ajatuksia sinulla on miehistä. Tulevatko nuo röhnöttävät ja kerjäävät röllimiehet ihan omista kokemuksistasi? Jos tulevat, niin kaikkia lepakoita olet huolinut sohvallesi, kannattaa hieman tarkemmin tutustua ennen kuin yhteen muuttaa.

Vierailija
53/53 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ex-akka on pahin. Lapset ei ole syypäitä ja joutuvat kärsimään vanhempiensa virheistä. Yhtä en ikinä tule ymmärtämään:miks pitää hankkia USEAMPI lapsi ja sitten erotaan?? Kyllä siinä on lapsilla luonnevikaiset isi ja äiskä jo lähtökohtaisesti. Siihen yhtälöön jos saa uuden naisen houkuteltua niin aika lirkutus on käynyt hurmausvaiheessa.

Voitko raukkaa kun et ymmärrä asiaa ja parisuhteita. :D Ei taida sinulla olla kovin montaa parisuhdetta takana ja ikääkin varmaan korkeintaan 18 kypsää vuotta. Sorry, mutta viestisi herätti hilpeyttä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi