Seurustelisitko useamman lapsen yh-isän kanssa
Kommentit (53)
En, pelottava ajatuskin jo. Olkoot lapset sitten ihan pieniä, koululaisia tai teinejä, niin en. Asiaa muuttaa vähän jos lapset olisivat säännöllisesti äidillään, mutta totaali yh olisi mahdoton ajatus. Itselläni on lapsia ja arki sujuu meillä hyvin, joten pitää olla ihan täyden kympin mies jotta lähtisin arkeamme sotkemaan.
En. En seurustelisi edes yhden lapsen yh-isän kanssa.
No en todellakaan, oli mies miten ihana tahansa. Kokeillut olen eikä se toiminut, exä, lasten äiti, kaikenmaailman mummot ja kummit odottaa täydellistä omistautumista ja mies on vain puoliksi suhteessa mukana. Kuten siinä Lauri Tähkän laulussa. Ei toimi ellei rakasta kaikkia maailman lapsia, niiden sotkua ja melua.
Mielelläni, jos mies olisi sopiva tyyppi itselleni. En halua omia biologisia lapsia, miehen lapset olisivat oikein ok. Etäisän kuvioihin en puolestaan lähtisi, mutta yh kelpaa vallan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan, oli mies miten ihana tahansa. Kokeillut olen eikä se toiminut, exä, lasten äiti, kaikenmaailman mummot ja kummit odottaa täydellistä omistautumista ja mies on vain puoliksi suhteessa mukana. Kuten siinä Lauri Tähkän laulussa. Ei toimi ellei rakasta kaikkia maailman lapsia, niiden sotkua ja melua.
Mitä merkitystä sillä on, mitä joku eksä odottaa? Saatika sitten mummit ja kummit. Jokainen saa rakentaa elämänsä sellaiseksi kuin itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on, mitä joku eksä odottaa? Saatika sitten mummit ja kummit. Jokainen saa rakentaa elämänsä sellaiseksi kuin itse haluaa.
Totta. Siksi en koskisi isimieheen pitkällä kepilläkään enää.
Vierailija kirjoitti:
Et kestänyt, että lapset olivat miehelle tärkeämpiä kuin sinä vaan mielestäsi miehen olisi pitänyt heivata jatkuvasti lapsia hoitoon teidän laatuajan tieltä. Ex, mummit ja kummit eivät kuitenkaan alkaneet hoitoautomaateiksi, joten lähdit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kestänyt, että lapset olivat miehelle tärkeämpiä kuin sinä vaan mielestäsi miehen olisi pitänyt heivata jatkuvasti lapsia hoitoon teidän laatuajan tieltä. Ex, mummit ja kummit eivät kuitenkaan alkaneet hoitoautomaateiksi, joten lähdit.
Sekin varmaan, ettei ikinä ollut yhteistä aikaa. Kyllä. Ottakoon joku muu semmosen paketin. Turha muuten syyllistää, olen tosi onnellinen kun tajusin ettei se asetelma ole mua varten.
Kyllä seurustelisin, jos ne lapset olisivat valkoisia. Olen muutenkin kyyninen luonne, joten minua ei haittaa yhtään vaikka lapset menisivät minun edelleni, kunhan saisin paljon pillua ja välillä juopotella kavereiden kanssa. En inhoa lapsia, joten voisin vaikka välillä pelata niiden kanssa pleikkaria, lätkää tai käyttää muuten harrastuksissa jne.
En, en edes yhden lapsen isän. Oli yh tai ei. En pidä lapsista, enkä halua elämääni lapsia missään määrin, edes viikonloppua kerran kuussa. Ap:n pitää etsiä joku tosi lapsirakas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aviomies, jolla on neljä lasta. Minulla on kaksi lasta.
Sanoin jo hei alkuun, että kestän elämän, jossa on minun lapseni ja miehen kaksi vanhelmpaa lasta. Nämä kaikki ovat teinejä. Mutta en halua enää elää pikkulapsielämää.
Kaikesta huolimatta mies kosi minua ja menomme naimisiin. Elän onnellista uusperhe-elämää neöjän teinin kanssa. Mies hoitaa pikkulapsensa -(6-8 v) itse. Silloin minä tapaan kavereitani, luen tai teen omia asioita. Pikkulapsiäitipuoleksi en ala. Teinien äitipuoli ja äiti minä olen.
SIIS oikeesti ???
Kuka mies tuollaiseen suostuu ja antaa lapsensa jakautua kahteen kastiin :( Järkyttävää
Olet kyllä melkoinen ihminen, kuinka kykenet olemaan noin julma lapsia kohtaan....
Seurustelin aikoinaan. Mies oli kolmen pojan (8-12 v) yksinhuoltaja, itselläni yksi tuota ikäluokkaa oleva poika. Muutamassa kuukaudessa tuli selväksi, että ei onnistu. Kahdenkeskistä aikaa ei olisi ollut juuri koskaan, koska hänen poikiensa äiti ei olisi halunnut ottaa heitä luokseen edes joka toinen viikonloppu ja teki kaikkensa välttääkseen sen, ja yhteinen aika lasten kera oli ihan kamalaa. Normaalisti en olisi muutaman kuukauden aikana edes tutustuttanut poikaani uuteen ihmiseen, mutta kuviteltiin että pojat eivät olisi kiinnostuneita meidän suhteestamme kun heillä olisi niin kivaa keskenään - ja pah!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seurustelisin, jos ne lapset olisivat valkoisia. Olen muutenkin kyyninen luonne, joten minua ei haittaa yhtään vaikka lapset menisivät minun edelleni, kunhan saisin paljon pillua ja välillä juopotella kavereiden kanssa. En inhoa lapsia, joten voisin vaikka välillä pelata niiden kanssa pleikkaria, lätkää tai käyttää muuten harrastuksissa jne.
Seurustelisit useamman lapsen yh-isän kanssa kunhan saisit paljon pillua? Oletko siis bi-nainen vai bi-mies?
Lasten kylkiäinen on ex-akka. En muutenkaan ole hankkimassa omia lapsia. Kyllä täytyy olla TODELLA unelmien mies että noin ison miinuksen lapset + ex-akka kompensoi.
Minä en ala mitään toisten naisten kakaroita elättämään, hoivaamaan ja huolehtimaan. Ei kiitos.
Kyllä se ex-akka on pahin. Lapset ei ole syypäitä ja joutuvat kärsimään vanhempiensa virheistä. Yhtä en ikinä tule ymmärtämään:miks pitää hankkia USEAMPI lapsi ja sitten erotaan?? Kyllä siinä on lapsilla luonnevikaiset isi ja äiskä jo lähtökohtaisesti. Siihen yhtälöön jos saa uuden naisen houkuteltua niin aika lirkutus on käynyt hurmausvaiheessa.
Kyllä. Pidän kovasti lapsista ja itsellä on vain yksi.
Minulla on aviomies, jolla on neljä lasta. Minulla on kaksi lasta.
Sanoin jo hei alkuun, että kestän elämän, jossa on minun lapseni ja miehen kaksi vanhelmpaa lasta. Nämä kaikki ovat teinejä. Mutta en halua enää elää pikkulapsielämää.
Kaikesta huolimatta mies kosi minua ja menomme naimisiin. Elän onnellista uusperhe-elämää neöjän teinin kanssa. Mies hoitaa pikkulapsensa -(6-8 v) itse. Silloin minä tapaan kavereitani, luen tai teen omia asioita. Pikkulapsiäitipuoleksi en ala. Teinien äitipuoli ja äiti minä olen.