Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minun sopivaa mennä näihin häihin?

Vierailija
20.01.2016 |

Olen seurustellut miehen kanssa n. 4 kuukautta. Miehen paras ystävä kutsui miehen ja minut häihinsä, jotka ovat ensi kuussa.
Tässä nyt on kuitenkin miljoona ongelmaa.

1) Morsian ei halunnut kutsua minua häihin, mutta miehensä maannitteli hänet.

2) Mieheni exä on morsiammen paras ystävä ja kaaso. Vihaa minua intohimoisesti.

3) En ole koskaan ollut häissä. En tiedä miten pukeutua, eikä minulla ole varaa ostaa kuin max. 40€:n mekko ja parinkympin kengät.

Mies tulee loukkaantumaan jos en mene. Ei ymmärrä ollenkaan miksi yllämainitut ovat ongelma. Hänen mielestään voisin laittaa päälleni vaikka 20€ maksaneen mustaVALKOISEN mekon ja vanhat balleriinat. Voihan hänkin käyttää 10 vuotta vanhaa pukua.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi, vaikka mies sitten loukkantuisi.

Vierailija
2/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä sama kysymys ollut täällä jo vähän aikaa sitten? Muistan tästä "Mieheni exä on morsiammen paras ystävä ja kaaso. Vihaa minua intohimoisesti."

Ei 4kk seurustelun jälkeen vielä mennä aveciksi häihin. Noin. Ongelma ratkaistu. Jos mies loukkaantuu niin anna loukkaantua, et kai sinä siihen kuole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi

Vierailija
4/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti et mene. Vuoden seurustelukin on lyhyt aika mennä häihin aveciksi.

Vierailija
5/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultapieni. Hääkelpoiseen mekkoon hulahtaa vähintään 100€ (ja tuokin joku halpis jota en itse ilkeäisi laittaa.) ja korkokenkiin toinen mokoma. Sitten vielä shaali, laukku, asusteet, kampaajan tekemät hiukset ja meikki.

Vierailija
6/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vihitään Porvoon tuomiokirkossa 💋

Vierailija
7/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja pukisin parhaat ylle. Siinähän morsian ja kaaso sitten saavat yhdessä vihata. Näkisivät vielä että kilpailu on menetetty ja turha haikailla miehen perään. Ystävysty miehen kaverin (sulhasen) kanssa niin noita kyräilijöitä harmittaa vieläkin enenmän!

Vierailija
8/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai menet aveccina kun kerran seukkaatte. Muuten miehes ei halua mennä yksin. Tai se hommaa jonkun toisen aveciksi. Ei kukaa nhalua olla häissä yksin.

Vierailija
9/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paneskelee piirin jatkoilla kännissä kaaso exäänsä. Siksi se sulho sut sinne haluaa ettei tule draamaa.

Vierailija
10/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Jos budjettini on pieni voit vuokrata puvun yhdeksi päiväksi!!!

Vierailija
11/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vihitään Porvoon tuomiokirkossa 💋

Se on Porvoon Huomiokirkko!

Vierailija
12/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Syystä, että pienin murhe on mitä päälle laitetaan. Sinä et tunne sieltä ketään ja tämä exä voi tehdä sinun olemisesi siellä varsin epämukavaksi...Sanot poikaystävällesi, että et mene sinne haukuttavaksi ja kissatappelun osapuoleksi. Piste.

Vierailija
13/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä sama kysymys ollut täällä jo vähän aikaa sitten? Muistan tästä "Mieheni exä on morsiammen paras ystävä ja kaaso. Vihaa minua intohimoisesti."

Ei 4kk seurustelun jälkeen vielä mennä aveciksi häihin. Noin. Ongelma ratkaistu. Jos mies loukkaantuu niin anna loukkaantua, et kai sinä siihen kuole?

Mullekin tuli ihan deja-vu fiilis tästä aloituksesta :)

Vierailija
14/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tuo seurusteluajan pituus määritä sitä voiko häihin mennä. Jos on kutsuttu niin on kutsuttu ja voi mennä. Mutta noilla specseillä mä en menis.

Häät on hääparin juhla ja jos tietäisin että morsian ei minua halua paikalle niin en menisi, that's it.

Vierailija
15/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti et mene. Vuoden seurustelukin on lyhyt aika mennä häihin aveciksi.

Miksi näin? Mä oon ollut miehen avecina (toki "vain" kihlajaisissa) neljän kuukauden seurustelun jälkeen. Meitä myös pyydettiin yhdessä kummeiksi puolen vuoden seurustelun jälkeen..

Vierailija
16/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menet, sun kannalta tärkeät henkilöt tässä kuviossa on sun miesystävä ja hänen kaveri. Nipottavat naiset on sivuosassa ja jätät ne huomiotta koska niillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
17/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei tuo seurusteluajan pituus määritä sitä voiko häihin mennä. Jos on kutsuttu niin on kutsuttu ja voi mennä. Mutta noilla specseillä mä en menis.

Häät on hääparin juhla ja jos tietäisin että morsian ei minua halua paikalle niin en menisi, that's it.

Mutta kun sulhanen haluaa.

Vierailija
18/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei samaa juonikuviota voi käyttää liian aikaisin. Ei se nyt niin tavallista ole että kaaso on seurustellut morsiamen miehen kaverin kanssa, erottu ja sitten yhdessä vihataan uutta naista.

Vierailija
19/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli ihan deja-vu fiilis tästä aloituksesta :)

Munkin mielestä tää sama homma oli aikaisemminkin esillä. Tosin muistelen, että siinä tapauksessa ap oli ollut jo pitempäänkin yhdessä miehensä kanssa?

Vierailija
20/28 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt myöskään ymmärtänyt näiti "olette seurustelleet liian vähän aikaa"-kommentteja. Ottamatta muuten kantaa aiheeseen, niin mielestäni jos kutsu on avec voi sinne mukanaan viedä vaikka naapurin Liisan jos mieli tekee. Ja tämä kutsu oli kuitenkin käsittääkseni myös osoitettu juuri sinulle, joten sen suhteen no problem.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä