Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin sellaisia kavereita, jotka... (mitä? lue)

Vierailija
20.01.2016 |

...viestittelisivät paljon, aamuin ja öin. Olen kai vähän outo, mutta rakastan kun puhelin piippaa viestiä vähän väliä... Välillä voisi käydä muutamilla, shoppailemassa tai vaikka tanssitunnilla. Sitten olisi taas tiivistä viestittelyä. Se olisi kivaa se :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasit olet aika nuori. Tuollaisia ei juuri muista kuin nuorista löydy. Useimmilla aikuisilla on oma elämä eikä kiinnosta jatkuvasti viestitellä kenenkään kanssa.

Vierailija
2/4 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin enemmän itseni kaltaisia ystäviä. Tuntuu, että olen vuosien saatossa muuttunut paljon verrattuna parhaisiin ystäviini, joiden kanssa olen ollut tekemisissä lapsuudesta asti. Heissä on ylipainoisia ja ei-meikkaavia, kun itse taas olen todella kiinnostunut ulkonäöstä ja laittautumisesta, tottakai minussa on syvällinen puolikin, sillä emme muuten voisi olla ystäviä. Toivoisin silti omanlaista tyttöporukkaa, joiden kanssa voisi viestitellä ja soitella kaikkea tyttömäistä ja pinnallista. Olen jo 26-vuotias eli en ihan teinikään enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin enemmän itseni kaltaisia ystäviä. Tuntuu, että olen vuosien saatossa muuttunut paljon verrattuna parhaisiin ystäviini, joiden kanssa olen ollut tekemisissä lapsuudesta asti. Heissä on ylipainoisia ja ei-meikkaavia, kun itse taas olen todella kiinnostunut ulkonäöstä ja laittautumisesta, tottakai minussa on syvällinen puolikin, sillä emme muuten voisi olla ystäviä. Toivoisin silti omanlaista tyttöporukkaa, joiden kanssa voisi viestitellä ja soitella kaikkea tyttömäistä ja pinnallista. Olen jo 26-vuotias eli en ihan teinikään enää.

Tutustutaanko :) No en ole ihan superpinnallinen, olen luonnollinen mutta olen kyllä aina tullut hyvin toimeen vähemmän luonnollisten kanssa.

Vierailija
4/4 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasit olet aika nuori. Tuollaisia ei juuri muista kuin nuorista löydy. Useimmilla aikuisilla on oma elämä eikä kiinnosta jatkuvasti viestitellä kenenkään kanssa.

On minullakin oma elämä, mutta on silti aikaa viestitellä ja juoruilla myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä