Tuli todella paha mieli tästä kuvasta (ruma nainen)
http://www.riemurasia.net/kuva/Albert-Einstein-ja-Charlie-Chaplin/177126
Tuo kuva ei liity millään tavalla tuohon naiseen ja silti kommenteissa keskustellaan lähes ainoastaan tuon naisen ulkonäöstä. Tiedän tunteen niin hyvin.
Kommentit (40)
Niinpä. Näin rumana naisena itsekin ahdistaa... Kun sitä itse yrittää uskotella itselleen että eihän ihmiset oikeasti toisia sillä tavalla katsele, ja moni on vakuuttanutkin että ihmiset yleensä ajattelevat vain omia asioitaan, eivätkä huomaa toisten ulkonäköä. Mutta kun näköjään todella arvostelee ja huomaa!
Sorry, mutta en voinut olla nauramatta noille kommenteille. Kyllähän tuo nainen aika miesmäinen oli.
Olipas tyhmiä ihmisiä käyny kommentoimassa. Sitä kun lusikalla antaa...
No voi lol.. Turhaan täällä nyyhkit. Olet liian sympaattinen ja tunteiden mukana velloja.
Tuo nainen on kuollut jo ajat sitten, ja on elänyt aikana jolloin ei ole vallinnut yhtä sairas ulkonäköihannointi kuin nyt. Arvostus ja ihailu on saatu muilla keinoin. Ja kunhan on pukeutunut hyväksyttävän fiinisti, on ollut mallikelpoinen siinä missä muutkin. Todennäköisesti tuollakin naisella on ollut oikein hyvä itsetunto, ja oli oppinut käyttämään päänsisäisiä avujaan ja muita hyviä ominaisuuksiaan turhan peiliin tuijottelun ja plastiikkakirurgiavillityksen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
No voi lol.. Turhaan täällä nyyhkit. Olet liian sympaattinen ja tunteiden mukana velloja.
Tuo nainen on kuollut jo ajat sitten, ja on elänyt aikana jolloin ei ole vallinnut yhtä sairas ulkonäköihannointi kuin nyt. Arvostus ja ihailu on saatu muilla keinoin. Ja kunhan on pukeutunut hyväksyttävän fiinisti, on ollut mallikelpoinen siinä missä muutkin. Todennäköisesti tuollakin naisella on ollut oikein hyvä itsetunto, ja oli oppinut käyttämään päänsisäisiä avujaan ja muita hyviä ominaisuuksiaan turhan peiliin tuijottelun ja plastiikkakirurgiavillityksen sijaan.
Niin, mutta minä olen vielä rumempi ja joudun elämään ihan samaan aikaan noiden kommentoijien kanssa. Mitäs siihen sanot? Se on se jutun pointti.
t. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Meni sitten sinulta pointti kokonaan ohi. En itkenyt kuvan naisen puolesta vaan yleensä sitä, että kuvan huumoriosuus ikään kuin ohitetaan ja nostetaan tuon naisen ulkonäkö vitsin aiheeksi.
Minun tuli pahamieli kun noin tyhmiä ihmisiä kuin kommentoijat on olemassa.
Ei tuo nainen ihan mikä tahansa eukko kuitenkaan voi olla, ei noiden miesten kanssa noin vain ole samaan kuvaan päässyt. Minä en itse ole sen näköinen, että minulla olisi varaa arvostella kenenkään toisen ulkonäköä.
Sehän oli riemurasian sivu!
Eihän siellä kommentoi kuin 10 - 15 -vuotiaat tai retardit... sellaiset, joita ei noteerata.
Ei aihetta huoleen, Ap.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta en voinut olla nauramatta noille kommenteille. Kyllähän tuo nainen aika miesmäinen oli.
Sama täällä, nauratti. :) Ja minä sentään oikeasti vastustan kaikenlaista sortamista. Tässä tapauksessa tuo nainen ei enää ole pahoittamassa mieltään. Eikä hän ole ruma, muistuttaa vaan kieltämättä Jarppia.
Eniten rasittaa Einsteinin pärstä kaikkialla. Suurin osa ihmisistä on populaaritieteiden vallassa ja kuvittelee että Einstein oli nero. Sama porukka muistaa aina vedota George Orwellin 1984 -teokseen, vaikka eivät ole edes lukeneet sitä. Ehei ihmiset, teitä on huijattu ja lujaa. Mutta eläkää toki siinä illuusiossanne, minä tiedän paremmin.
Nainen on Einsteinin vaimo Elsa:
Ainoastaan yksi kommentoijista viittasi kauneuteen. Onko se pilkkaamista jos sanoo naisen muistuttavan Jarppia? Mun mielestä siinä ei ole lähtökohtaisesti mitään rumaa/pahaa jos nainen on piirteiltään jotenkin maskuliininen tai mies feminiininen.
Kyllä nauratti minuakin. Ja minäkin olen miesmäinen ruma nainen. Häpeä minä!
Tämä kuva on jo ties miten vanha eikä nainen taatusti ole itse enää lukemassa kommentteja itsestään. Pahaa teki sensijaan lukea joitakin päiviä sitten kommentteja uuden miss Helsingin ulkonäöstä, nämäkin kommentit yhden valokuvan perusteella. Mikäs täällä nimettömänä riekkuessa, osaatteko ajatella yhtään miltä henkiöstä itsestään tuntuu.
En kyllä odottaisi Riemurasian käyttäjiltä kovin fiksua kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuva on jo ties miten vanha eikä nainen taatusti ole itse enää lukemassa kommentteja itsestään. Pahaa teki sensijaan lukea joitakin päiviä sitten kommentteja uuden miss Helsingin ulkonäöstä, nämäkin kommentit yhden valokuvan perusteella. Mikäs täällä nimettömänä riekkuessa, osaatteko ajatella yhtään miltä henkiöstä itsestään tuntuu.
Olen sitä mieltä, että jos tunkee itsensä johonkin kilpailuihin, missä ulkonäöllä on merkitystä, pitää myös valmistua saamaan negatiivisia kommentteja. Ei kaikkien ulkonäköihanne ole sama ja jotkut sen täällä netissä myös sanovat. Esim. minusta joku Linda Manuela on kaikkea muuta kuin viehättävä.
Voi nyt jumalauta mitä uhriutumista TAAS.
Kun mammat naureskelee palstallaan yleisurheilijoiden palkintopallikuvalle jossa yhdellä pieni muna trikoisssa niin siinähän on sitte pieni munainen mies. Ei siitä sovi pahastua. Naiset sen sijaan pahastuvat ihan mistä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt jumalauta mitä uhriutumista TAAS.
Kun mammat naureskelee palstallaan yleisurheilijoiden palkintopallikuvalle jossa yhdellä pieni muna trikoisssa niin siinähän on sitte pieni munainen mies. Ei siitä sovi pahastua. Naiset sen sijaan pahastuvat ihan mistä vaan!
Olen kanssa huomannut täällä olevan melkoinen joukko mielensäpahoittajia.
Eihän tuo nainen ole edes ruma.