Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin pettynyt.

Batti
19.01.2016 |

Avioliittoa takana 14v. On lapset, talo, työtä ja terveyttä. Miksi ton yhden pitää olla aina naama nurinpäin! Mies mököttää ja katkeroituu aika ajoin ja pitää pitkäänkylmää hiljaista vihaa. Hän laittaa tiskikonetta ja muita pikku kodin askareita ja vetää hernettä nenään. Minä teen kaikki suuret ruokaostokset ja siivoukset. Mies kitisee tiskeistä ja jos koti ei ole tip top.

Mies kerää jotain ihmeellistä katkeruusvyyhtiä mukanaan. En tajua, olen yrittänyt avata keskusteluja, ne eivät johda mihinkään. Aina samaa peetä. Ajattelin nyt olla kuin ei mitään ja jopa iloinen ja keksiä itsekseni aina jotain kivaa tekemistä, kärsimään itse katkeruudessaan, kun niin siinä viihtyy. Tiukkaa tekee, kun ottaa niin paljon pannuun! Yritän tehdä omaa tyytyväisyys ennätystä. Ottakoon mies päänsä pois perseestään, kun kyllästyy yksin mököttämään. Onko muita marttyyri puolisoiden sabotoimia? Kuka lähtee mukaan, ollaan tyytyväisiä, vaikka vituttaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt sanoa, että elämä menee hukkaan mököttämällä. Aikaa kuluu turhaan. En tajua mitä hän tosta saa.

Vierailija
2/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö grandiosa pizzaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa te jotka olette linjoilla ja taipuvaisia mökötykseen. Miksi teette niin? Mitä saatte siitä? Voiko toinen auttaa jotenkin, tai vaikuttaa, että se loppuu? Mitä ajattelette siitä, että esittää kuin ei mitään?

Vierailija
4/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen suuresti pettynyt. Palsta menee taas kiinni. PAM!

5/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhhöhhöö, ei mene kiinni rekisteröityneelle! :D

Itsekin ihmetellyt usein tuolla elämänasenteella elävistä ihmisistä, että mitä ihmeen tyydytystä nuo tuosta mökötyksestään saavat. Jonkinlaista teinimäistä huomionkerjuuta. Kaikista raivostuttavinta, että yrität ottaa ihmisen kanssa puheeksi, mikä on ongelma niin ei voi saada suutaan auki. Itselläni menee välistä hermot, jos mua kohtaan käyttäydytään noin ja annan mököttäjän kuulla kunniansa. (Tietty se ei aina auta, joten en voi suositella kuin tapauskohtaisesti. Omat hermot ei vaan kestä siinä kohtaa, jos jatketaan vain mökötystä...)

Yksi hyvä keino on myös jättää mököttäjä omiin oloihinsa ja ignoteerata mökötys tyystin. Kertokoon sitten, kun on valmis puhumaan, mikä noin suunnattomasti jurppii. Asian voi myös sanoa mököttäjälle suoraan ja olla sitten omissa iloisissa fiiliksissään, kunnes mököttäjä saa suunsa auki tai tukehtuu omaan märinäänsä.

En tiedä, itsepähän siinä jokainen oman elämänsä pilaa.

Olisi hauska sanoa, ettei tuommoista ihmistä kannata katsella, mutta jos on pitkä liitto takana ja lapset pieniä niin ymmärrän, että vähän hankalampi tilanne. Ei kannata kuitenkaan omaa elämäänsä alkaa toisen jatkuvalla mökötyksellä pilaamaan. Tavalla tai toisella saada toinen avaamaan, mikä nyt oikeasti jurppii.

6/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa seksiä tarpeeksi?

Vierailija
7/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin liittyä joukkoon. Vituttanut perjantaista asti. Tähän mennessä suurin saavutukseni yksin tyytyväisenä on ollut se, kun katsoin pari hyvää elokuvaa ihan itsekseni. En yleensä koskaan katso elokuvia yksin. Nyt katsoin, eikä siihen tarviikaan ketään rakasta tai kaveria kommentoimaan leffan jälkeen, voin tehdä sen netissä!

Vierailija
8/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteessa olen kiinnostuneempi seksistä. Miehellä aina joku kiukuttelu menossa, hän pihtaa. 

ap

Vierailija
9/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kärsinyt mykkökoululaisesta vai pidätkö mykkistä? Tämä tässä just on, että kivatkin asiat pitää tehdä yksin, kun toisella katkeruus rypeminen menossa.

Laitoin netistä miehelle watsuppiin hyvän joskin kevyehkon naistenlehti palstaisen kirjoituksen mykkäkolusta, hän huomasi sen vasta nyt aamulla ja oli ihan että: "hei en minä mitään mökötä", vaikka oli samalla silminnähden kiukkuinen. Ei suostu edes myöntämään lapsellista käytöstää.

ap

Vierailija
10/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko masentunut? Mikä mieltä painaa? Kaikilla on joskus huonoja päiviä, mutta jatkuva aikuisen mököttäminen kertoo jostain ongelmasta. Onko maanis-depressiivisyyteen taipuvainen?

Vierailija
13/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin just avioliitosta jossa oli mies aina naama norsunvitulla. Ikinä ei ollu hyviä päiviä hänellä ja veti alas aina jos itsellä oli hyvä fiilis. Oli siinä muutakin miksi erosin. Takasin en ota!

Vierailija
14/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/21 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei alapeukuttajat! Mitä ajatuksia kirjoitus herätti? Antakaa neuvoja.

Vierailija
18/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju!

Vierailija
19/21 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nyt sillain?

Vierailija
20/21 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on väärä asenne. Todella negatiivinen. Miehelläkin ehkä on, mutta siis en ole ikinä tavannut noin negatiivista ja avutonta naista. Meidän suvussa naiset ovat itsenäisiä, ja ellei mies kelpaa, otetaan ero, eikä aleta pasiivisaggressiivisesti vttuilemaan miehelle. Siinähän ap sitten pilaa elämänsä tuollaisen miehen kanssa, oma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän