Vihreitä äänestävä: oletko ajatellut, kuinka maapallon väestön siirtyminen pohjoisiin valtioihin vaikuttaa
ilmastonmuutokseen? Kaikkia sisätiloja on lämmitettävä lähes ympäri vuoden, aivan kestämätön yhtälö.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä halua että ne ihmiset tulee tänne. Minä olen sitä mieltä että suurin ongelma maapallolla on väestön liiallinen määrä. Sotimisen saisivat muslimit hoitaa ihan keskenään kun kerran siitä niin tykkäävät, niiden maat pitäisi eristää kokonaan ja sitten vaan odoteltaisiin kuka siellä jää henkiin ja saa pitää maan vallassaan, varmaan juurikaan kansaa siellä ei enää olisi, mutta saisipahan sen mitä on halunnut.
Myöskin ruoka-apu köyhiin maihin pitäisi antaa sillä ehdolla että lopettavat älyttömän pirttiviljelyn kun kerran ei ruoka riitä omin avuin, sitten kun osaavat itse ratkaista ruokapulmansa, niin tehköön enemmän lapsia. En käsitä miksi sinne köyhiin lämpimiin maihin eivät ole kehittäneet jo aikoja sitten kunnon kastelujärjestelmiä kun aurinkoa piisaa voi saada jopa neljä satoa helposti vuodessa, toisin kuin meidän karuissa olosuhteissa. Kyllä sielläkin jossain pohjavettä on, ja vaikka merivedestä tehdä makeaa vettä kasveille jos ei muuta mahdollisuutta ole, hätä keinot on keksineet täällä kylmässä pohjolassakin.
T: Vihreä Kokkolasta
Köyhien ruokaongelma johtuu siitä, että he joutuvat kasvattamaan länsimaiden tupakat, suklaat, kahvit ja meidän lihakarjamme ravinnon eli soijat, sen sijaan että saisivat veden, maan ja ravinteet oman ruokansa kasvattamiseen. Vesi etenkin menee rikkaiden länsimaisten viljelmiin.
Heillä ei ole talouskasvun edellytyksiä, koska heitä ei tueta valmistamaan mitään. Miksi tuettaisiin, koska jos niin tekisimme, niin appleissamme, nokioissamme, samsungeissamme olevat metallit maksaisivat paljon enemmän, kun niitä ei enää kaivaisi 9 vuotias hengenvaarallisissa oloissa nälkäpalkalla.
Kaikki te, jotka elätte tässä hyvinvoinnissa, kuvittelette että se on meidän, etenkin sinun ansiota. Meidän hyvinvointia ei olisi tässä mittakaavassa, jos emme riistäisi muita. Omillamme emme toimeen tulisi.
Höpö höpö. Ei jossain Afrikan sarvessa tehdä meille mitään. Ja meillä on täällä omiakin metalleja, joita tosin ulkomaiset firmat käy meidän kauniista maaperästä raastamassa kuinka tykkäävät, ja ompahan siellä kotimaisiakin firmoja luontoa pilaamassa. Kyllä suomalaiset ovat ihan itse hyvinvointinsa rakentaneet, raskaalla työllä ja älykkyydellä, muutama vuosikymmen sitten oltiin kuule tässä maassakin köyhiä, ja nälkään on kuoltu täälläkin, ei se vaan auta jäädä perseelleen istumaan ja odottamaan mannaa taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
On aina hellyttävää kun persu yrittää käydä yhteiskunnallista keskustelua. Kuin hitsari yrittäisi maalata sikstiiniläistä kappelia.
Luontoillassa tänään: Miten tunnistat suvaitsevaisen; Ei tuo mitään keskusteluun, heittelee sivusta ad hominemeita.
Tämä ihmiselämä on menolippu. Koko lajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä halua että ne ihmiset tulee tänne. Minä olen sitä mieltä että suurin ongelma maapallolla on väestön liiallinen määrä. Sotimisen saisivat muslimit hoitaa ihan keskenään kun kerran siitä niin tykkäävät, niiden maat pitäisi eristää kokonaan ja sitten vaan odoteltaisiin kuka siellä jää henkiin ja saa pitää maan vallassaan, varmaan juurikaan kansaa siellä ei enää olisi, mutta saisipahan sen mitä on halunnut.
Myöskin ruoka-apu köyhiin maihin pitäisi antaa sillä ehdolla että lopettavat älyttömän pirttiviljelyn kun kerran ei ruoka riitä omin avuin, sitten kun osaavat itse ratkaista ruokapulmansa, niin tehköön enemmän lapsia. En käsitä miksi sinne köyhiin lämpimiin maihin eivät ole kehittäneet jo aikoja sitten kunnon kastelujärjestelmiä kun aurinkoa piisaa voi saada jopa neljä satoa helposti vuodessa, toisin kuin meidän karuissa olosuhteissa. Kyllä sielläkin jossain pohjavettä on, ja vaikka merivedestä tehdä makeaa vettä kasveille jos ei muuta mahdollisuutta ole, hätä keinot on keksineet täällä kylmässä pohjolassakin.
Tuliko mieleen ettei ne ihan huvikseen hommaa niin paljon lapsia? Miksi Suomessakin vielä muutama vuosikymmen sitten oli ihan yleisesti perheissä 6-10 lasta? Mahtoiko ne meidän isovanhempien isovanhemmat vaan rakastaa niitä lapsia niin paljon vai oisko voinut olla jotain muitakin syitä?
Kuule, suomalaiset teki ennenvanhaan lapsia sen takia kun ehkäisyä ei ollut, lapsikuolleisuus oli suurta ja työvoimaa tarvittiin, meillä kaikki lapsia myöden teki raskasta työtä ruokansa eteen. Kyllä ne nykyaikana tekee niitä kersoja vaan huvikseen, eivät mieti yhtään että kannattaako kun ruoka ei riitä, ja mitään keinoa ruokaa itse kasvattaa ei ole, istutaan vaan kuumalla hiekalla kersa nännissä roikkuen ja toiset ympärillä itkien, kärpäset vaan silmissä surraa, en tiedä missä ne miehet silloin on, mutta eivät ainakaan kaivoa kaivamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ruokaongelma johtuu siitä, että he joutuvat kasvattamaan länsimaiden tupakat, suklaat, kahvit ja meidän lihakarjamme ravinnon eli soijat, sen sijaan että saisivat veden, maan ja ravinteet oman ruokansa kasvattamiseen. Vesi etenkin menee rikkaiden länsimaisten viljelmiin.
Heillä ei ole talouskasvun edellytyksiä, koska heitä ei tueta valmistamaan mitään. Miksi tuettaisiin, koska jos niin tekisimme, niin appleissamme, nokioissamme, samsungeissamme olevat metallit maksaisivat paljon enemmän, kun niitä ei enää kaivaisi 9 vuotias hengenvaarallisissa oloissa nälkäpalkalla.
Kaikki te, jotka elätte tässä hyvinvoinnissa, kuvittelette että se on meidän, etenkin sinun ansiota. Meidän hyvinvointia ei olisi tässä mittakaavassa, jos emme riistäisi muita. Omillamme emme toimeen tulisi.
Höpö höpö. Ei jossain Afrikan sarvessa tehdä meille mitään. Ja meillä on täällä omiakin metalleja, joita tosin ulkomaiset firmat käy meidän kauniista maaperästä raastamassa kuinka tykkäävät, ja ompahan siellä kotimaisiakin firmoja luontoa pilaamassa. Kyllä suomalaiset ovat ihan itse hyvinvointinsa rakentaneet, raskaalla työllä ja älykkyydellä, muutama vuosikymmen sitten oltiin kuule tässä maassakin köyhiä, ja nälkään on kuoltu täälläkin, ei se vaan auta jäädä perseelleen istumaan ja odottamaan mannaa taivaalta.
Hohhoijakkaa. Katsopas joskus, mitä harvinaisia metalleja se sinun kaikenlainen elektroniikka pitää sisällään ja googlaa niiden alkuperä.
Ja mites se kahvi, tupakka, lihakarjalle syötettävä soija, suklaa? Aletaan kaikki tuottamaan nuo itse, sitten voidaan aidosti sanoa, että nälänhätä ja sademetsien raivaus ei ole kulutushimomme syytä.
Vierailija kirjoitti:
On aina hellyttävää kun persu yrittää käydä yhteiskunnallista keskustelua. Kuin hitsari yrittäisi maalata sikstiiniläistä kappelia.
Toinen, mistä tunnistaa suvaitsevaisen: yhteiskunnallisesti painavia asia-argumentteja kommentoinnissaan.
Mua aina huvittaa se kun mamukriitikot jotka on suurimmaksi osaksi persuja (ainakin olleet) kohkaa muutamasta kymmenestä tuhannesta mamusta ja samalla puolue on sitä mieltä ettei ilmastonmuutosta ole olemassakaan. Nyt Suomeen tulleet mamut on pisara meressä verrattuna niihin kansainvaelluksiin jotka alkaa sitten kun esim. Etelä-Eurooppa alkaa olla haasteellinen paikka asua ja Suomessa on maapallon mittakaavassa paras ilmasto.
Työvoimaa ? Sekö on Vihreää inhimillisyyttä että ihmiset temmataan pois omilta kotiseuduiltaan että me voimme tienata heillä :(
Ainut oikea ratkaisu olisi ollut että Suomen kansa konseksuksessa laskee omaa elintasoaan muutamaksi vuosikymmeneksi ja näin joustavasti oltaisiin vähennetty Suomen väkilukua.
Nyt ollan valitsemassa laaja väestön siirto että Suomen eliitti etupäässä saisi pitää korkean elintason ja maahan tuodaan halpatyövoimaa ja luodaan halpatyömarkkinat.