Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreitä äänestävä: oletko ajatellut, kuinka maapallon väestön siirtyminen pohjoisiin valtioihin vaikuttaa

Vierailija
19.01.2016 |

ilmastonmuutokseen? Kaikkia sisätiloja on lämmitettävä lähes ympäri vuoden, aivan kestämätön yhtälö.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen, ja tämän vuoksi ilmaston muuttuminen elinkelvottomaksi monilla alueilla on kestämätön ajatus.  Ideaalitilanteessa kenenkään ei tarvitsisi hakea turvapaikkaa, ei poliittisista, sotilaallisista eikä ilmastollisistakaan syistä. 

Vierailija
2/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta sinä pois niin on yksi asunto vähemmän lämmitettävänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kestävää kehitystä? Minä olen jo täällä, matkustaminen kuormittaa ympäristöä. Kaksin verroin, jos tilalleni matkustaa joku toinen.

Ristiriitaiset tavoitteet.

Vierailija
4/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tämän vuoksi se lämmitys olisi hyvä toteuttaa ekologisesti mahdollisimman kestävällä tavalla. :)

Tosin pääasiallinen syyni äänestää Vihreitä on se, etteivät muut puolueet tunnu välittävän eläinten hyvinvoinnista paskan vertaa ja minulle se on ihan ykkösjuttu.

Vierailija
5/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olen, ja tämän vuoksi ilmaston muuttuminen elinkelvottomaksi monilla alueilla on kestämätön ajatus.  Ideaalitilanteessa kenenkään ei tarvitsisi hakea turvapaikkaa, ei poliittisista, sotilaallisista eikä ilmastollisistakaan syistä. 

Entä mitä mieltä olet näistä about 30 000 jotka eivät selvästikään ole paossa mitään?

Vierailija
6/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilmastonmuutokseen? Kaikkia sisätiloja on lämmitettävä lähes ympäri vuoden, aivan kestämätön yhtälö.

Häh?

Tietysti lämmitetään sähköllä, eikä millään koivuhaloilla joista lähtee kaasuja.

Vierailija
7/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua että ne ihmiset tulee tänne. Minä olen sitä mieltä että suurin ongelma maapallolla on väestön liiallinen määrä. Sotimisen saisivat muslimit hoitaa ihan keskenään kun kerran siitä niin tykkäävät, niiden maat pitäisi eristää kokonaan ja sitten vaan odoteltaisiin kuka siellä jää henkiin ja saa pitää maan vallassaan, varmaan juurikaan kansaa siellä ei enää olisi, mutta saisipahan sen mitä on halunnut.

Myöskin ruoka-apu köyhiin maihin pitäisi antaa sillä ehdolla että lopettavat älyttömän pirttiviljelyn kun kerran ei ruoka riitä omin avuin, sitten kun osaavat itse ratkaista ruokapulmansa, niin tehköön enemmän lapsia. En käsitä miksi sinne köyhiin lämpimiin maihin eivät ole kehittäneet jo aikoja sitten kunnon kastelujärjestelmiä kun aurinkoa piisaa voi saada jopa neljä satoa helposti vuodessa, toisin kuin meidän karuissa olosuhteissa. Kyllä sielläkin jossain pohjavettä on, ja vaikka merivedestä tehdä makeaa vettä kasveille jos ei muuta mahdollisuutta ole, hätä keinot on keksineet täällä kylmässä pohjolassakin.

T: Vihreä Kokkolasta

Vierailija
8/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä mitä mieltä olet näistä about 30 000 jotka eivät selvästikään ole paossa mitään?

Luotan, että Maahanmuuttovirasto tekee työnsä ja myöntää tai on myöntämättä turvapaikkoja laissa määriteltyjen kriteerien pohjalta. En tietenkään toivo, että vilpillisin keinoin tänne tulleet saavat jäädä. Toisaalta toivon myös Maahanmuuttovirastolle työrauhaa. 

Vierailija
9/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olit vihreiden välkyimmästä päästä ?

Vierailija
10/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen, että meillä ei tarvitse ilmastointia, joka vie järkyttävästi energiaa?

Tuliko mieleen, että täälläkin muuttuu ilmasto, ja ei ole enää niin kylmä?

Tuliko mieleen, että moni äänestää vihreitä ihan muistakin syistä, kuten siksi, että vihreät on esim. talouslinjansa kanssa aito vaihtoehto hallitukselle, on lapsiperheiden puolella, on Itämeren puolella, on eläinten puolella?

Vierailija
11/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kestävää kehitystä? Minä olen jo täällä, matkustaminen kuormittaa ympäristöä. Kaksin verroin, jos tilalleni matkustaa joku toinen.

Ristiriitaiset tavoitteet.

Lähde vaikka jalan, ei tule kauheasti päästöjä. 

Vierailija
12/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Tietysti lämmitetään sähköllä, eikä millään koivuhaloilla joista lähtee kaasuja.

Voi pyhä yksinkertaisuus :D. 

Vähän samanlainen tokaisu, kun erään ruotsalaisen suositun näyttelijän, josta kyllä itsekin pidin: "Ruotsi voi hyvin ottaa tp-hakijoita, täällähän on ilmainen koulutuskin"..

Vierailija
13/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olemme osa EU:ta ja maksamme jäsenmaksuja, otamme kiintiöturvapaikanhakijoita ja nautimme yhteistä ulkorajaa, olisi viisainta puhua EU-tasolla. Vuonna 2015 yli miljoona tulijaa ja tästä vuodesta Luoja yksin tietää. Varjelkoon meitä Merkeliltä. 

Vierailija
14/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Millä se sähkö on tehty?

Vierailija
15/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se auttaa. Mitä vähemmän ihmisiä asuu kurjilla alueilla sitä vähempi joutuu kärsimään, samalla kun ihmisiä siirretään tänne pohjolan parempiin maihin sitä enemmän on myös työvoimaa joten win win tilanne kaikille osapuolille. Rasistien pitää vaan hyväksyä se että tänne muuttaa erinäköisiä ihmisiä. Toki heidät pitää kouluttaa ja opettaa suomenkieli, mutta nuokin asiat helpottuu huomattavasti jos suomalaiset muuttaa omaa asennetta ja toivottaa maahanmuuttajat tervetulleeksi! kun he kokevat olonsa kotoisaksi myös kototutuminen onnistuu :)

Vierailija
16/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotan, että Maahanmuuttovirasto tekee työnsä ja myöntää tai on myöntämättä turvapaikkoja laissa määriteltyjen kriteerien pohjalta. En tietenkään toivo, että vilpillisin keinoin tänne tulleet saavat jäädä. Toisaalta toivon myös Maahanmuuttovirastolle työrauhaa. 

En tajua tällaista luottamusta. Ei ne ole mitään taikureita. Valehtelet tarpeeksi hyvin, niin saat turvapaikan.

Kaiken lisäksi, karkoitettua ei saada ketään, joka pistää kunnolla hanttiin. (Mies joka heitteli ulostetta lentsikassa jätettiin palauttamatta, istuu vankilassa tarpeeksi kauan niin saa oleskeluluvan tai jotain.)

Vastauksesi jättää äärimmäisen paljon toivomisen varaa.

Vierailija
17/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä halua että ne ihmiset tulee tänne. Minä olen sitä mieltä että suurin ongelma maapallolla on väestön liiallinen määrä. Sotimisen saisivat muslimit hoitaa ihan keskenään kun kerran siitä niin tykkäävät, niiden maat pitäisi eristää kokonaan ja sitten vaan odoteltaisiin kuka siellä jää henkiin ja saa pitää maan vallassaan, varmaan juurikaan kansaa siellä ei enää olisi, mutta saisipahan sen mitä on halunnut.

Myöskin ruoka-apu köyhiin maihin pitäisi antaa sillä ehdolla että lopettavat älyttömän pirttiviljelyn kun kerran ei ruoka riitä omin avuin, sitten kun osaavat itse ratkaista ruokapulmansa, niin tehköön enemmän lapsia. En käsitä miksi sinne köyhiin lämpimiin maihin eivät ole kehittäneet jo aikoja sitten kunnon kastelujärjestelmiä kun aurinkoa piisaa voi saada jopa neljä satoa helposti vuodessa, toisin kuin meidän karuissa olosuhteissa. Kyllä sielläkin jossain pohjavettä on, ja vaikka merivedestä tehdä makeaa vettä kasveille jos ei muuta mahdollisuutta ole, hätä keinot on keksineet täällä kylmässä pohjolassakin.

Köyhien ruokaongelma johtuu siitä, että he joutuvat kasvattamaan länsimaiden tupakat, suklaat, kahvit ja meidän lihakarjamme ravinnon eli soijat, sen sijaan että saisivat veden, maan ja ravinteet oman ruokansa kasvattamiseen. Vesi etenkin menee rikkaiden länsimaisten viljelmiin.

Heillä ei ole talouskasvun edellytyksiä, koska heitä ei tueta valmistamaan mitään. Miksi tuettaisiin, koska jos niin tekisimme, niin appleissamme, nokioissamme, samsungeissamme olevat metallit maksaisivat paljon enemmän, kun niitä ei enää kaivaisi 9 vuotias hengenvaarallisissa oloissa nälkäpalkalla.

Kaikki te, jotka elätte tässä hyvinvoinnissa, kuvittelette että se on meidän, etenkin sinun ansiota. Meidän hyvinvointia ei olisi tässä mittakaavassa, jos emme riistäisi muita. Omillamme emme toimeen tulisi.

Vierailija
18/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen ettei ne ihan huvikseen hommaa niin paljon lapsia? Miksi Suomessakin vielä muutama vuosikymmen sitten oli ihan yleisesti perheissä 6-10 lasta? Mahtoiko ne meidän isovanhempien isovanhemmat vaan rakastaa niitä lapsia niin paljon vai oisko voinut olla jotain muitakin syitä?

Vierailija
19/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina hellyttävää kun persu yrittää käydä yhteiskunnallista keskustelua. Kuin hitsari yrittäisi maalata sikstiiniläistä kappelia.

Vierailija
20/28 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se auttaa. Mitä vähemmän ihmisiä asuu kurjilla alueilla sitä vähempi joutuu kärsimään, samalla kun ihmisiä siirretään tänne pohjolan parempiin maihin sitä enemmän on myös työvoimaa joten win win tilanne kaikille osapuolille. Rasistien pitää vaan hyväksyä se että tänne muuttaa erinäköisiä ihmisiä. Toki heidät pitää kouluttaa ja opettaa suomenkieli, mutta nuokin asiat helpottuu huomattavasti jos suomalaiset muuttaa omaa asennetta ja toivottaa maahanmuuttajat tervetulleeksi! kun he kokevat olonsa kotoisaksi myös kototutuminen onnistuu :)

Kuule, kun me ei tarvita työvoimaa, meillä on koneet, tietokoneet hoitaa koko ajan enemmän ja enemmän töistä. Meillä on 600 000 suomalaista jotka etsii töitä, ja avoimia työpaikkoja on ehkä 60 000, mihin me tässä 30 000 työtöntä lisää tarvitaan, joista osa on soluttautuneita terroristeja?