Ärsyttävin tapa, jolla naisesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (34)
oli tapana ottaa rillit pois päästää toooodellaa hitaaaaaasti ja vihjailevaaaaaasti. Aaarhg!
suoraan asiaan -tyyli. Esimerkiksi makoillaan sängyllä, mies painautuu minua vasten penis kovana ja kysyy "yhdytäänkö?". Joo, tottakai...
Se tosin lopetti sen kun aloin heilutella tuheroa sen nokan edessä aina kun halutti. Kai se älys ettei se muuten olekaan niin kivannäköistä. Ekalla kerralla se ihmetteli mitä teen niin kerroin että viestin hänen tavallaan haluavani seksiä- ja siis halusin oikeasti enkä vittuilevalla äänensävyllä lainkaan.
Arvatkaa aloinko? No en todellakaan.
Ottaa munan suuhun kun olen kusella.
Tuli työntämään värkkinsä mun naamaan ja kysyi saisko sinne täytettä.
Miksei naisilla ole mitäään tilannetajua?!
Ei siis koskaan kysy tuota, jos on mielessä jokin muu mahdollisuus kuin seksi. Jos vaikka sanoisin, että "imuroidaan", niin naisparka pahastuis väärästä vastauksesta.
Äh, kähmisi vaan, mitä sitä tuolleen kyselemään. On se silti rakas :)
vain tuolla hetkellä käytettävä typerä ilme. Juu ei heru kuule. Tai sitten hän halaa minua (ei halaa ikinä muulloin) ja tökkii samalla alavartalollaan minua. On todella jo exä.
Vierailija kirjoitti:
suoraan asiaan -tyyli. Esimerkiksi makoillaan sängyllä, mies painautuu minua vasten penis kovana ja kysyy "yhdytäänkö?". Joo, tottakai...
Siis sun naisella on penis ja sun nainen on mies. TÄH?
Se yleinen varmaan, eli alkaa tökkimään pillulla. Joka iltainen juttu, mut ei se nyt niin ärsyttävää ole. Aina sytyn kyllä itsekin, mutta ihmetyttää miten joka ikinen ilta toista haluttaa.
mua veltolla pilulla naamaan niin olis kyllä exä ennen kuin ehtisi kissaa sanoa XD
kanssa olla lähekkäin.Jollain kurkulla tyrkkii mua. Ei kiinosta!
mä' otan otan opiiksiii.
mä otan opiksi, mä otan opiksi
mä mä ootaan oopiksiii.
T: 11cm nainen
Miten musta tuntuu että yksi ja sama henkilö kommentoi tätä ketjua?
Nelikymppinen ämmä ja puhuu sängyssä vauvaäänellä seksistä! Mä haluan naisen.
Kysyy, voinko tehdä hänelle sämpylän ja hymyilee. Eikä sitten annakaan kun on syönyt sen tekemäni sämpylän.
ap