Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "vihaa" exsäänsä

Hämmentynyt "kolmaspyörä"
19.01.2016 |

Heippa vaan kaikille! Eli vähän taustaa, olemme seurustelleet mieheni kanssa 2vuotta ja asutaan yhdessä.Miehen edellinen suhde kesti 2-3 vuotta ja se päättyi naisen lukuisiin pettämisiin ja valehteluihin.
Mieheni väittää että rakastaa minua ja haluaa olla minun kanssani, mutta aina kun näemme hänen exsänsä vaikka baarissa hän saa jonkun kohtauksen ja hyppii tämän exsän eteen "kiusatakseen" tuuppii häntä ja nimittelee. Se on häiritsevää koska tiedän että mies oli joskus tosi rakastunut tähän. Mutta miksi hän vielä 4vuoden jälkeen on noin äärettömän "vihainen", itse olisin lähinnä välinpitämätön tätä exsää kohtaan jos olisin mieheni. miksi miestäni enään kiinnostaisi ottaa kontaktia exsäänsä jos ei kerta tunteita ole? Viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä niinhän sitä sanotaan ja se usein onkin harvinaisen totta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa siis tönii ja nimittelee entistä seurustelukumppania. Taidatte olla WT-porukkaa koko poppoo, siinä vähän taustaa teistä.

Vierailija
2/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on joskus ajanut taxsia? Se voi joskus aiheuttaa exstra aggressiota. Myös saxsofonin soitolla voi olla tällaisia vaikutuksia. Syötä xsylitolia sille niin rauhoittuu. Oletko muuten se Xsenia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa totuus on, että edellinen suhde kaatui miehen pettämiseen ja valehteluun? Mies ei hyväksy sitä, että ex jätti hänet. Oletko koskaan jutellut ex-naisensa kanssa asiasta kahden kesken? Todennäköisesti mies sitten on valehdellut sinullekin, se on hälytysmerkki aina, kun joku sysää syyn suhteen ongelmista kokonaan toiselle osapuolelle.

Vierailija
4/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha ja rakkaus eivät kulje käsi kädessä. Sellainen sanonta sopii parisuhdeväkivaltaan eikä arvostavaan rakkaudelliseen suhteeseen. Pahoinpitelijä sius ei rakasta vaikka niin väittääkin, äärimmäisessä tapauksessa murhaa hänet jättäneen puolison "rakkaudesta".

Toistaiseksi olet nähnyt omin silmin faktana, että mies käyttää sekä henkistä väkivaltaa (nimittely) ja fyysistä väkivaltaa (tuuppiminen) ex-tyttöystäväänsä.

Kannattaisi olka yhteydessä tyttöystävään ja kuunnella hänen versionsa.

Vierailija
5/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei , ei olla mitään WT porukkaa. Eikä mies myöskään aja taksia. Edellinen suhde miehellä kaatui naisen petturuuteen ja valehteluun sen tiedän. Ja mies jätti exsänsä. Siitä en tiedä onko valehdellut, toivon ettei ole koska kuitenkin luotan mieheen niinkuin toiseen ihmiseen pitäisi voida luottaa. En sysää ongelmaa kenellekkään, tämä ongelma on lähinnä minun ja mieheni. Olen yrittänyt häneltä kysyä että mistä johtuu edelleen moinen viha mutta ei suostu kertomaan. Hänen exsänsä on minua kohtaan ollut mukava eikä hän ole minulle mitään pahaa tehnyt.

Vierailija
6/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edellisen suhteen päättymisen syyt kertonut sinulle henkilökohtaisesti tuo mies vai nainen?

Vierailija
7/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentynyt aapee kirjoitti:

Eikä mies myöskään aja taksia.

:D Meillä on ihka oikea retardi täällä.

Vierailija
8/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa sitä. Mies ei ikinä siis käytä väkivaltaa sen pahemmin kun tuuppiminen ja sekin silloin yhen kerran baarissa ( Mies hyppi exsänsä eteen ja esti tältä "ohitsekulun' ja tämän jälkeen exsä tuli kovemmalla vauhdilla päin jolloin mies tuuppasi) ja tuo nimittely on aika harmitonta mutta mainitsin sen silti.

Vierailija
9/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miehenikin vihaa exäänsä ja aina sillä verenpaineet nousee kun siitä puhutaankin, mutta hänellä se aidosti ja oikeasti johtuu siitä, että todellakin vihaa tätä ihmistä. Niin paljon paskaa tehnyt hänelle aikanaan.

Ei haluais ikinä kuullakkaan tästä mitään, mutta yhteisten lasten takia on pakko kuulla aina välillä (isoja teinejä/aikuisia jo kaikki)

Vierailija
10/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika juntilta ja lapselliselta toi mies. Ootko ihan varma että ex nainen on se pahis tuossa ollut, kun sun mieheskään nyt miltään prinssiltä kuulosta. Tarinalla on aina kaksi puolta, ja luulen että ex naisella on toisenlainen tarina.

Vierailija
11/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vitsisi"oli niin hauska että unohdin nauraa. En ole mikään " retardi" mikä lie ylässte slangisana onkaan, vaan olen fiksu nainen joka haluaa asiallisia vastauksia

Vierailija
12/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentynyt aapee kirjoitti:

Eikä mies myöskään aja taksia.

:D Meillä on ihka oikea retardi täällä.

Mutta saksofonikysymys jä vastaamatta.

Vierailija
13/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Voihan se olla niin että mieheni vihaa exsäänsä niin paljon et ei vain siedä hänestä puhumista tai hänen näkemistään, ja humalassa käytös menee överiksi.

Vierailija
14/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo tekemisistään? Miten ne sinulle selittää? Vai sanooko mitään? En katsoisi tuollaista pelleilyä yhtään kertaa ilman selitystä, toinen kerta olisi jo typeryyttä. Myöhäistä se on tietenkin enää käytöksestä pultata jos sitä on pari vuotta katsonut, mutta eiköhän se olisi nähty nyt ja suhteen voisi haudata. Eihän tuollaisen pellen kanssa voisi rauhallista elämää ajatellakaan, saati että siihen menisi muutaman penskan tekemään vielä. Mies on tyhmä nyt ja tulevaisuudessa, pärjätköön vihansa kanssa yksin. Varaudu kuitenkin, että tulet saamaan samanlaisen kohtalon takuuvarmasti kun miehen jätät. Kuinka vanha mies muuten on?

Vierailija
15/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen numeraalin (eli numeron) jälkeen tulee välilyönti, "kaksi vuotta" (2 vuotta), "neljän vuoden" (4  vuoden). Jos on ylässte käymättä, näitä ei tiedä. On sulla kyllä käsittämätön määrä kirjoitusvirheitä. Etkö yhtään lue tekstiäsi?

Vierailija
16/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin sattuu joka kerta tuo exsä. :(

Vierailija
17/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vihaaminen on jo sairautta. Asioista pitää päästä yli jos exä ei kerran ole tappanut ketään tai tehnyt muuta valtavaa rikosta. Mies pellolle ja juokse ennen kuin hän alkaa kohdstamaan sinuun vihaansa.

Vierailija
18/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt syyllistä ketään mutta tosi on se että miehen exsä petti. Mutta ne on vanhoja juttuja enkä todellakaan vihaa tätä exsää eikä minua edes kiinnosta heidän parisuhde, ainoo mikä mua inhottaa on miehen yliampuva käytös exsäänsä kohtaan.

Vierailija
19/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa exäänsä, olet vain korvike. Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Lisäksi viina ja baarit eivät sovi miehellesi. Mitä muuta haluat tietää?

Vierailija
20/30 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on katkera sille ja haluis sen takaski varmaa, jos se ei olis pettäny. Olitko sen laastari? Aloitteko olee heti niitte eron jälkee?