Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti yhdyntä ei tunnu naisesta miltään!

Vierailija
19.01.2016 |

Eivätkä miehet edes tajua, että se hepin survominen sinne emättimeen tuntuu samalta kuin... no.. vaikkapa kättely tai selän silittäminen, tai hiusten paijjaaminen. Emätin on tarkoituksella melkein tunnotonta aluetta, koska sieltä pitää puskea läpi niitä keilapallon kokoisia vaivoja ja se olisi täysi mahdottomuus jos emätin olisi yhtä herkkää kuin esim. penis. Näin luonto suojelee naista synnytyksessä, mutta se myös tarkoittaa sitä, että seksuaalista nautintoa emättimen kautta on hyvin vaikea kokea koska tuntoa ei ole.
Kyllä, itsekkin "annan" miehelleni, koska se nyt vaan jotenkin kuuluu parisuhteeseen ja mies sitä ilmeisesti tarvitsee. Itse yhdyntä ei tunnu mitenkään seksuaalisesti kiihottavalta, mutta kyllähän minäkin siinä nautin mm. läheisyydestä ja siitä että voin tuottaa nautintoa miehelleni. Ja onhan se hienoa että mies pystyy nauttimaan emättimestäni, vaikka se on minulle samanlainen kolo kuin esim. suu, kainalo tai nyrkkiin puristettu käsi.
Ihmettelen vain, että miten miehet aina vaan elävät siinä harhassa, että nainen nauttii, tuntee ja saa orgasmeja yhdynnässä. Ainoa paikka mistä orgasmin voi nainen saada on klitoris, jossa niitä hermoja ihan aikuisten oikeasti jopa on.
No, maailma pyörii tavallaan, ihmiset hiihtää urissaan ja elämä jatkuu. Elämä- on se ihmeellistä harhaa :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap yleistä. Kyllä tuntuu. Tarvitaan kyllä muutakin kuin pelkkä yhdyntä, mutta hyvältä tuntuu silti.

Vierailija
22/22 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät ole sinun kaltaisiasi, älä siis yleistä.

Saan pelkän klitorisorgasmin, mutta tuplasti paremman ja huomattavasti pidemmän, jos sisällä on samaan aikaan iso, suonikas, kuuma penis. Kyllä minä tunnen peniksen liikkeet ja sen, että tietyissä paikoissa se tuntuu paremmalta kuin toisissa. Ensimmäiset 5 senttiä ovat parhaat, mutta kyllä siellä peremmälläkin on hyvää tuntevia sopukoita. Olen kai poikkeava, kun kohdun suun koputtelukin tuntuu hyvältä. Ja haluan ratsastaa sen vuoksi, että silloin voin ohjata peniksen sinne, missä se tuntuu parhaimmalta ja liikkua sillä nopeudella, mikä on parasta. Ja anuksen aukossakin on kivoja tuntohermoja. En halua peppupanoa, mutta sormi siellä yhdynnän aikana on enemmän kuin YES. En ole vielä synnyttänyt keilapalloja.

N33D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi