Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti yhdyntä ei tunnu naisesta miltään!

Vierailija
19.01.2016 |

Eivätkä miehet edes tajua, että se hepin survominen sinne emättimeen tuntuu samalta kuin... no.. vaikkapa kättely tai selän silittäminen, tai hiusten paijjaaminen. Emätin on tarkoituksella melkein tunnotonta aluetta, koska sieltä pitää puskea läpi niitä keilapallon kokoisia vaivoja ja se olisi täysi mahdottomuus jos emätin olisi yhtä herkkää kuin esim. penis. Näin luonto suojelee naista synnytyksessä, mutta se myös tarkoittaa sitä, että seksuaalista nautintoa emättimen kautta on hyvin vaikea kokea koska tuntoa ei ole.
Kyllä, itsekkin "annan" miehelleni, koska se nyt vaan jotenkin kuuluu parisuhteeseen ja mies sitä ilmeisesti tarvitsee. Itse yhdyntä ei tunnu mitenkään seksuaalisesti kiihottavalta, mutta kyllähän minäkin siinä nautin mm. läheisyydestä ja siitä että voin tuottaa nautintoa miehelleni. Ja onhan se hienoa että mies pystyy nauttimaan emättimestäni, vaikka se on minulle samanlainen kolo kuin esim. suu, kainalo tai nyrkkiin puristettu käsi.
Ihmettelen vain, että miten miehet aina vaan elävät siinä harhassa, että nainen nauttii, tuntee ja saa orgasmeja yhdynnässä. Ainoa paikka mistä orgasmin voi nainen saada on klitoris, jossa niitä hermoja ihan aikuisten oikeasti jopa on.
No, maailma pyörii tavallaan, ihmiset hiihtää urissaan ja elämä jatkuu. Elämä- on se ihmeellistä harhaa :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu itsestäsi vaan, älä yleistä, koska asia ei todellakaan ole noin, ei lähellekään.

Vierailija
2/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika surullista on sun elämäsi jos et nauti seksistä. Ja ootko oikeasti edes synnyttänyt sillä se kyllä sattuu ihan helvetisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee esitti asiallisen ajatuksen.

Älkää, pliis, ruvetko tästä riitelemään. Jotkut saa emätinorgasmeja ja jotkut ei. Seksuaalisuus on monitahoinen juttu. Synnytys on jokainen omanlainen. Naiseus on hienoa.

Vierailija
4/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pillu onkin vain lisääntymistä varten ja perse huvitteluseksiä varten

Vierailija
5/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti yhdyntä tuntuu miehestä tosi hyvältä 

Vierailija
6/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti yhdyntä ei tunnu miehestä miltään!

Vierailija
7/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En janoaisi yhdyntää ellei se tuntuisi hyvältä. Saan pikapanossa ilman esileikkiä siinä missä pitemmän kaavan kauttakin. Olet ap enemmän poikkeus kuin sääntö.

Vierailija
8/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siis ORGASMIN. (viesti 7)

Vierailija
9/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
10/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Osa saa emätinorgasmeja ja osa klitorisorgasmeja. Kumpikin on ihan yhtä hyvä tapa saada. Joillakin yhdyntä ei tunnu miltään ja joillakin se on tajunnanräjäyttävää nautintoa alusta loppuun.

Se, ettei naisesta tunnu miltään, voi johtua monista eri syistä: esim. seksi ei muutenkaan huvita hormoniehkäisyn vuoksi, naisen ja miehen värkit ei sovi yhteen parhaalla mahdollisella tavalla (koko- ja väljyysongelmat), asento on sellainen, joka ei kiihota naista, mies ei muutenkaan ole naisen mielestä kiihottava ja haluttava, yhdyntä kestää liian vähän aikaa, erektio ei ole riittävä, seksin aikana mietitään seuraavan päivän kauppalistaa tai jäännösveroja ym. ym.

Vierailija
11/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kiva kun kerroit. Me muut tehtiin tällä tiedolla mitä?

Vierailija
12/22 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Sääli jos sulle ap on sattunut tuollainen tunnoton pillu. Itse saan sitten varmaan sunkin edestä.. Orgasmeja tulee jopa kymmenen yhdynnän aikana.

Vierailija
13/22 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oletko oikeasti edes synnyttänyt"

Kyllä joo- minulla on 3 aikuista lasta!

Vierailija
14/22 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ehkä se ei tunnu sinusta miltään, jos sinulla on löysä pillu? Enkä sano tätä pahalla, vaan ihan realistisesti ajatellen en keksi muutakaan syytä. Kyrpä pillussahan on yksi ihanin asia maailmassa. Ja olen siis nainen.

Vierailija
15/22 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottamasi "löysä pillu" ei kuule ole ratkaisu kaikkeen, niinkun omassa erinomaisuudessasi luulet.

Vierailija
16/22 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vagina tuntee ainakin kipua ihan tehokkaasti, jos yrittää harrastaa seksiä kun ei ole tarpeeksi kostea tai muuten kiihottunut. Ihan vain ettei joku mies ymmärrä tätä väärin ja kuvittele että sormen tunkeminen kuivaan vaginaan on hyväksyttävä tapa yrittää lämmitellä (kuten exäni kuvitteli.)

Vierailija
17/22 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin joku sanoo niiin kuin asia on. Ei tunnu miltään ja olen melko pieni 160/55, en ole synnyttänyt

Vierailija
18/22 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, mulla ainakim tuntuu hyvälle emättimen pohjassa sekä etuseinämässä. :)

Vierailija
19/22 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole minulle valittanut ettei tuntunut miltään. Ja se tuntuu varmasti hyvältä!

Vierailija
20/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin tuntuu , kun saa orkun kun kikkelillä hetken aikaa vetelee edes takasin. Tietysti esileikit aluksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän