Lukeeko kukaan kaupan ilmoitustauluja?
Mietin vain, kun jo pari päivää sitten laitoin ilmoitukset kaksista lasten priimakuntoisista maastohiihtovälineistä.
Vaikka olisi sesonki parhaimmillaan, niin ei yhden yhtä yhteydenottoa. Mitään hintapyyntöä en laittanut, mutta ihan nimelliseen hintaan ajattelin halukkaalle myydä. Luulisi, että nyt tarvittaisiin?
Eli päätelmäni on, että ei niitä kukaan lue. Parasta laittaa jonnekin muualle. En rahaa edes havittele, vaan hyvä saada kiertoon nurkista kuleksimasta. Jokin nimellinen hinta nyt kuitenkin, kun vaivaa tässä näen toki.
Kommentit (11)
Poliisi kuulemma lukee, kun sieltä niitä "tarpeettomaksi käyneitä" maastopyöriä aina löytyy.
Olisit laittanut hinnan. Harvemmin minua ainakaan kiinntaa myynti jossa ei kerrota hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan, paitsi jos se ilmoitustaulun paikka on tosi hyvä ja kulkureitillä. Ei kukaan siirry tarkoituksella sitä lukemaan, paitsi ne jotka vie sinne oman lappunsa.
Kahteen isoon ruokakauppaan vein. Ilmoitukset ovat ihan kulkureitillä kyllä.
Mutta yleensä näissä toimii puskaradio paljon paremmin. Kysäisin yhdeltä naapurilta, onko heillä tarvetta ja sanoi, ettei ole juuri heillä, mutta laittaa sanan kiertämään. Tämä on sellainen kyläyhteisötyyppinen lähiö Helsingissä.
Tällä tavoin kamat onkin lähtenyt ihan mukavasti luonnollista tietä kiertoon.
Mutta alkuperäinen kysymys on voimassa. Lukeeko kukaan niitä tuosta vain mielenkiinnosta. Nyt kun ajattelen, niin harvoin olen kenenkään nähnyt lukevan. Miksi ne ylipäänsä ovat olemassa? Jäänne jostain Aen?
(aika ennen nettiä)
Vierailija kirjoitti:
Olisit laittanut hinnan. Harvemmin minua ainakaan kiinntaa myynti jossa ei kerrota hintaa.
Hyvä pointti muuten. En itsekään lähtisi edes kyselemään jos ei mitään hintaa ole. Toivottavasti luki edes että jotain tyyliin "annetaan pientä korvausta vastaan, tjtn."
Vierailija kirjoitti:
Minä taas koen, että tuollaiset lasten suht. halvat kamat jo ostettaessa annetaan vain sille, joka tulee hakemaan ja jotain maksaa.
Eli siksi en halunnut mitään määritellä. Olen tosi huono hinnoittelemaan muutenkin. En jotenkin kehtaa mitään pyytää... jokin kiltin tytön syndrooma kai. Olen vain ottanut sen, mitä on tarjottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan, paitsi jos se ilmoitustaulun paikka on tosi hyvä ja kulkureitillä. Ei kukaan siirry tarkoituksella sitä lukemaan, paitsi ne jotka vie sinne oman lappunsa.
Kahteen isoon ruokakauppaan vein. Ilmoitukset ovat ihan kulkureitillä kyllä.
Mutta yleensä näissä toimii puskaradio paljon paremmin. Kysäisin yhdeltä naapurilta, onko heillä tarvetta ja sanoi, ettei ole juuri heillä, mutta laittaa sanan kiertämään. Tämä on sellainen kyläyhteisötyyppinen lähiö Helsingissä.
Tällä tavoin kamat onkin lähtenyt ihan mukavasti luonnollista tietä kiertoon.
Mutta alkuperäinen kysymys on voimassa. Lukeeko kukaan niitä tuosta vain mielenkiinnosta. Nyt kun ajattelen, niin harvoin olen kenenkään nähnyt lukevan. Miksi ne ylipäänsä ovat olemassa? Jäänne jostain Aen?
(aika ennen nettiä)
Jos niitä ei olisi, niin ne ilmoitukset varmaan teippailtaisiin sitten johonkin seiniin ja ikkunoihin? Arvaisin, että niin siinä kävisi. Joku kuitenkin toisi jonkun lapun vaikka väkisin. Ehkä ne on sitten niitä laittajia varten enemmän kuin lukijoita. Ja kyllä niitä varmasti JOKU lukee, mutta pieni osa ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti muuten. En itsekään lähtisi edes kyselemään jos ei mitään hintaa ole. Toivottavasti luki edes että jotain tyyliin "annetaan pientä korvausta vastaan, tjtn."
Ok, viilaan huomenna ilmot uusiksi.
Tuo kuulostaa hyvältä, että "pientä korvausta vastaan". Tai laitanko suoraan että parikymppiä?
Laita paikalliseen roskalavaryhmään tai myydään/ostetaan/annetaan -ryhmään (molemmat facebookissa). Joitain hintoja käytetyistä tavaroista on aika vaikea laittaa. Mieluummin sitten "lähtee suklaalevyllä/Presidentti- paketilla" tai vaihto "tyttöjen luistimiin kokoa 34" tms.
Harvemmin ihmiset mitään ilmoitustauluja lukee. Ne ilmoitustaulut on nykyään facebookissa.